Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2955 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

בקרוב אני נוסע לאנגליה וחשבתי לנצל את הארוע ולקנות שמן לרובוט גיר מקורי של סיטרואן - גרנד פיקאסו 2014 (דגם 2013) .

 

אשמח לקבל קישור/מק״ט כי לא מצאתי פרטים על השמן הזה

פורסם
נשמע כמו משהו ממש מיותר, כמה כבר עולה השמן הזה בארץ?

 

תן קצת יותר פרטים על הרכב, איזה מנוע הולך שם?

 

דווקא הבנתי שהשמן ממש יקר בארץ (כמה מאות שקלים)

גרדנד פיקאסו מנוע 1600 thp גיר רובוטי

פורסם

בצע חיפוש ברשת, ומצא את המפרט המתאים - לפי דגם הרכב.

יש שני שמנים שאפשר ומתאימים - אבל אתה צריך למצוא לפי דגם הרכב והממסרה

 

א - http://www.justmotor.co.il/product/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%92%D7%99%D7%A8-rowe-hightec-atf-dcg-ii#

ב - http://www.justmotor.co.il/product/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%92%D7%99%D7%A8-%D7%90%D7%95%D7%98%D7%95%D7%9E%D7%98-%D7%A6%D7%94%D7%95%D7%91-febi-dsg

 

בדוק מחירים לטיפול במוסכים המתמחים בפ'זו וסיטרואן

מוסך גבע בת"א - http://www.m-geva.com/

ומוסך אורן בחולון - http://www.orencars.co.il/טיפול-לסיטרואן-c4-picasso

יש להם ידע וניסיון ומחירים סבירים, ובצע שם את כלל ההחלפה.

בדוק גם מחירים במוסכי יבואן מורשים - לפעמים המחירים מפתיעים - :wink: גם לטובה.

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם (נערך)

למה אתה צריך את הנוזל ההידראולי המדובר?

קודם כל אין הוראה להחליפו לזכרוני.

הכמות שנכנסת שם קטנה מליטר אחד למערכת ריקה לגמרי.

הנוזל ההידראולי של סיטרואן מתאים גם לגירים הרובוטיים של פיאט/אלפא ששם היצרן הוא tutela.

 

המלצה חמה בשבילך, אם הכל עובד תקין ואין נזילות אל תיגע במערכת הזו התיקונים שלה יקרים מאוד בכמה מאות אחוזים מעלות השמן שאם הוא יקר כל כך בשבילך.

 

מילוי הנוזל במערכת דורש גם ניקוז אוויר שמבוצע ע"י סורק תקלות ייעודי וכיול לחצים.

בקיצור אם עובד אל תיגע.

עריכה אחרונה על ידי ba323f
פורסם
בצע חיפוש ברשת, ומצא את המפרט המתאים - לפי דגם הרכב.

יש שני שמנים שאפשר ומתאימים - אבל אתה צריך למצוא לפי דגם הרכב והממסרה

 

א - http://www.justmotor.co.il/product/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%92%D7%99%D7%A8-rowe-hightec-atf-dcg-ii#

ב - http://www.justmotor.co.il/product/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%92%D7%99%D7%A8-%D7%90%D7%95%D7%98%D7%95%D7%9E%D7%98-%D7%A6%D7%94%D7%95%D7%91-febi-dsg

 

בדוק מחירים לטיפול במוסכים המתמחים בפ'זו וסיטרואן

מוסך גבע בת"א - http://www.m-geva.com/

ומוסך אורן בחולון - http://www.orencars.co.il/טיפול-לסיטרואן-c4-picasso

יש להם ידע וניסיון ומחירים סבירים, ובצע שם את כלל ההחלפה.

בדוק גם מחירים במוסכי יבואן מורשים - לפעמים המחירים מפתיעים - :wink: גם לטובה.

 

 

אייל.

הוא ביקש שמן לרובוט ולא שמן גיר.

המק"ט שצירפתי הוא הנכון.

פורסם

בצעתי באלפא לפני כשנה במוסך יבואן, טיפול גדול - כולל החלפת שמן הידראולי ליחידת הרובוט.

וגם את שמן הגיר לממסרה - ואין כל בעיה.

- כמובן כי צריך לבצע החלפה נכונה, לפי ההוראות ומפרט השמנים הנכונים ולכייל את הממסרה עם מחשב.

 

לדעתי - כמו כל נוזל / שמן , יש בלאי מצטבר על השמנים ברכב.

ובדיוק כשם שמחליפים נוזל הידראולי בממסרות האוטומטיות, כדאי להחליף אחת ל 5-6 שנים

את הנוזל ההידראולי ברובוט.

כנ"ל לגבי שמן הגיר בממסרה - הוא שמן די תואם לשמן גיר רגיל - לדעתי גם אותו כדאי ואפשר להחליף.

שמן הגיר בממסרה - יותר סלחן, אבל גם אותו אחת ל 5-6 שנים, כדאי להחליף.

 

רשמתי בתשובה הקודמת - כי כדאי לבדוק מחירים בשני מוסכים המכירים את הרכבים הללו.

יש להם את הידע, וברשותם מחשבים מתאימים לטיפול בממסרה הרובוטית.

כדאי גם לבדוק מחירים לטיפול במוסכי היבואן - יש גם הפתעות לטובה.

 

הוספה - בדקתי מחירים ברשת - של RAVENOL GHA-F

RAVENOL Gearbox Hydraulic Actuator Fluid GHA-F

 

המחיר ל 1 ליטר בין 10-14 דולר כ 60 ש"ח.

 

RAVENOL GEAR HYDRAULIC ACTUATOR FLUID GHA-F

 

RAVENOL Gearbox Hydraulic Actuator Fluid GHA-F

is used in electrically controlled MCP gearboxes

from Peugeot/Citroën and in Dualogic and Selespeed gearboxes

from FIAT/Alfa Romeo and therefore, provides ideal performance

as a special hydraulic fluid in electro hydraulic and electrically

controlled gears and gearshifts.

Specifications, Applications, and OE Reference Numbers:

 

  • Peugeot/Citroën 9979.A4 for MCP Automated Gearbox
  • FIAT/Alfa Romeo 15081616 CS SPEED for Dualogic and Selespeed Gearbox
  • FIAT 9.55550-SA1 Nr. F005.F98

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
בצע חיפוש ברשת, ומצא את המפרט המתאים - לפי דגם הרכב.

יש שני שמנים שאפשר ומתאימים - אבל אתה צריך למצוא לפי דגם הרכב והממסרה

 

א - http://www.justmotor.co.il/product/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%92%D7%99%D7%A8-rowe-hightec-atf-dcg-ii#

ב - http://www.justmotor.co.il/product/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%92%D7%99%D7%A8-%D7%90%D7%95%D7%98%D7%95%D7%9E%D7%98-%D7%A6%D7%94%D7%95%D7%91-febi-dsg

 

בדוק מחירים לטיפול במוסכים המתמחים בפ'זו וסיטרואן

מוסך גבע בת"א - http://www.m-geva.com/

ומוסך אורן בחולון - http://www.orencars.co.il/טיפול-לסיטרואן-c4-picasso

יש להם ידע וניסיון ומחירים סבירים, ובצע שם את כלל ההחלפה.

בדוק גם מחירים במוסכי יבואן מורשים - לפעמים המחירים מפתיעים - :wink: גם לטובה.

 

 

אייל.

 

תודה רבה. אני לא מתכוון לבצע את ההחלפה לבד. אבל מנסיון שלי עדיף להביא את את החלפים מחו״ל. לפחות בהחלפת קלאץ׳ זה מוזיל את הטיפול ב 40%

פורסם (נערך)

אני מכיר היטב ומטפל בגירים האלה של הסיטרואן וגם סלספיד של אלפא/פיאט.

מניסיוני אין צורך ליגוע בשמן ההידראולי, אלא אם כן דרוש להחליף צובר לחץ שמן או עקב נזילה משסתום במוח או שהגומיה במיכל נוזלת ויש צורך למלא נוזל חדש.

 

לאחר החלפת הנוזל ההידראולי חובה לבצע כיול ללחצים משום שהלחצים משתנים מעט עם החלפת הנוזל.

 

אמרתי שהכמות היא בערך חצי ליטר בכל המערכת גם כשהיא ריקה לגמרי.

 

רוב התקלות בגירים של סיטרואן שניתקלתי הם חשמליות הרבה לפני שמשהו במערכת ההידראולית קורס למעט צובר לחץ שמן שלעיתים דרוש החלפה.

 

את השמן גיר עצמו (לא נוזל הידראולי) ניתן להחליף ללא כל חשש או בעיה רק להשתמש בשמן איכותי בצמיגות הנכונה.

עריכה אחרונה על ידי ba323f
פורסם
בחנויות לחלקי חילוף תוכל למצוא נוזל תואם. במחירים סביבות ה 120 לליטר.

 

עדיין כפול ממה שהעלתה לפה..

×
×
  • תוכן חדש...