Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3017 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

הרכב עם 205000 קמ.

השבוע התחילה נזילת מים מאזור המשאבה.

קבלתי הצעת מחיר ממוסך מאזדה מורשה על סך 1150 שח כולל מעמ.

כולל נוזל קרור ועבודה.

משאבה מקורית שעלותה 470 שח כולל מעמ.

מה דעתכם על המחיר? האם יהיה הפרש משמעותי במחיר במוסך שאינו מורשה?

פורסם

שלום

אני מנסה להחליף לבד את המשאבה.

פרקתי חגורת אבזרים.

פרקתי את הגלגלת שמניעה את המשאבה.

פרקתי 3 ברגים של המשאבה.

המשאבה תקועה.

דפקתי עליה וכלום. לא יוצאת.

יש רעיונות.

כרגע אני תקוע

פורסם

תרסס מסביבה בחיבור שלה לבלוק wd 40 ותמשיך במלאכת הכוח. אלא אם אתה עושה שם משהו לא נכון למרות שאין סיבה..פשוט ישנם משאבות שלוקח זמן לחלץ אותם.

פורסם

רססתי מסביב עם wd40

נתתי עוד מכות משמעותיות על המשאבה עם צינור ברזל ופטיש.

וואלה כלום.

המאבה תקועה.

בדקתי טוב שחלצתי את 3 הברגים 8 ממ שתפסו אותה.

לא מבין למה היא תקועה ואיך לחלץ אותה

פורסם

סיכום

20 דקות להגיע למשאבה ולחץ ממנה 3 ברגי 8 ממ.

4 שעות לנסות להוציא אותה.

מכות פטיש ואפילו הרכבה של חגורת האבזרים חזרה חימום המנוע ונסיון להוציא את המשאבה שהמנוע חם לא עזר.

מעוצמת המכות אחת האוזנים של המשאבה נשברה ועדין היא תקוע.

מעניין . תמיד זה ככה?

אולי יש כלי מיוחד?

קרעתי גם את הידים.

נסיון כושל לחסוך כמה מאות שקלים

×
×
  • תוכן חדש...