Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3018 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

הפג'ו 3008 מתאימה לי כמעט בכל המובנים וכבר עמדתי שרכוש אותה.

אבל השם של המותג ומשפטים כמו "אתה תתקע איתה" או "היא מתרסקת במחיר" מורידים לי את הבטחון.

אומנם אני לא מתכוון להחליף רכב אחרי שלוש שנים והאוריס שלי היום שירתה אותי 8 שנים אבל עדיין לא הייתי רוצה להגיע ל2016 עם רכב שאיבד את כל ערכו ...

מה דעתכם ?

הרכב שווה קניה למרות השם של המותג ?

תודה

פורסם (נערך)

קרא ולמד (יש מחירים ודוגמאות בשרשור)

 

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=5617688

אם אתה הולך לקנות רכב ל 6 שנים אז נושא ירידת הערך הוא שולי . אתה תאכל את רוב ירידת הערך גם אם תקנה טיוטה ראב4 (ששומרת על מחירון +עשרייה) ובעוד 8 שנים זה לא ישנה מה קנית

 

 

ועכשיו ברצינות : אם אתה באמת חושש מירידת ערך אני ממליץ לך א. ליסינג או ב. לקנות סוזוקי סוויפט בת שלוש : ספגה את מירב הירידה וגם מחיר נמוך לעומת ה 3008 ככה שגם בהמשך תדמם פחות כסף

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

ירידת ערך היא מיוחדת לכול דגם של רכב וגם משתנה ולא בהכרח אופיינית ל3008.

 

תראה למשל את ה208 טורבו בתור חדשה נמכרה במבצעים כאלו ואחרים ב90 אלף שקל כאשר הקיה ריו נמכרה בסביבות ה110 אלף שקל.

אם תיכנס עכשיו ליד 2 תראה ש208 וגם ריו בנות 3 שנים עולות +-55 אלף ש"ח.

כלומר הירידה של הפיגו הייתה מתונה יותר מהירידה של הריו.

נכון לכרגע אף אחד לא יכול להגיד לך גם מה יהיה בעתיד יכול להיות שה3008 תגלה אמינות מופלאה מה שישפיע על הסטיגמה וימתן את ירידת הערך שלה ויכול להיות שהיא תסבול ממחלות כמו קודמותיה מה שיפיל את מחיר השוק שלה לקרשים.

פורסם
עדיין לא הייתי רוצה להגיע ל2016 עם רכב שאיבד את כל ערכו ...

בחזרה לעתיד...? ;)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
2026 כמובן

לאחר שמונה שנים אל תצפה לשמירת ערך, במציאות של שוק הרכב המודרני שמונה שנים נחשבים כבר לסיום חיי הרכב , אם תקבל עליו 30% מערכו כחדש זה בהחלט יהיה מכובד.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

כמה אתה חושב יהיה שווה ג'יפון כזה ב-2026? ואם לא 3008, מה האופציות?

 

בוא נניח שמתחרה אסייאתי כלשהו יהיה שווה 50-60 בעוד 8 שנים. נניח שהפיג'ו הזו תהיה שווה 30-40. בערך 20,000₪ פחות. בהנחה שהרכב אצלך שמונה שנים מדובר על 2,500₪ לשנה.

עכשיו השאלה היא האם עדיף לך לשלם סכום כזה על 3008 לעומת המתחרה הכי קרוב אליו.

 

כמובן שזה לו דוקא התרחיש הנכון, אבל כשאתה מחזיק ברכב לתקופה ארוכה, ההפרש לשנה הוא לא מאוד גדול.

 

לגבי סחירות, אי אפשר להגיד כלום על מה יהיה עוד 8 שנים (אולי כבר יהיו רכבים אוטונומיים? אולי יהיה משבר כלכלי?). מניסיוני, רכב שמור עם נתונים טובים, שקיפות מלאה ומחיר טוב מאוד עוזרים למכור, גם רכבים פחות מבוקשים.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

לא רשמת באיזה דגם של 3008 אתה מעוניין. אם זה דיזל ואתם נוסעים קילומטראז' ממוצע ( כ 18 אלף קילומטרים בשנה ), אחרי 8 שנים רכב כזה מיד ראשונה ועוד איך יהיה מבוקש. על הדרך גם תחסכו לא מעט בהוצאות דלק, מה שיכסה ירידת ערך גדולה יותר ( אם היא תהיה גדולה יותר ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מה יהיה בעוד שמונה שנים בשוק הרכב - רק אלוקים יודע...

 

אם הרכב מתאים לצרכיך - תקנה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

חיימי - "הפג'ו 3008 מתאימה לי כמעט בכל המובנים"



 

באם הרכב מתאים לך הנך מוזמן לרכושו

זאת כמובן לאחר שביצעת נסיעת מבחן על הדגם שמתאים לך.

 

על תשכח כי הנבואה ניתנה לשוטים אך לא נלקחה מהחכמים.

לכן לא ניתן לדעת מה יהיה בעוד מספר שנים ערכו של הרכב שרכשת.

 

בצפיפות של כבישי ארצנו היפגעות הרכב כתוצאה מתאונה,

יכולה להפחית בערכו ולגרום לירידת ערך הרבה יותר מאשר סוג או דגם הרכב.

פורסם
לא רשמת באיזה דגם של 3008 אתה מעוניין. אם זה דיזל ואתם נוסעים קילומטראז' ממוצע ( כ 18 אלף קילומטרים בשנה ), אחרי 8 שנים רכב כזה מיד ראשונה ועוד איך יהיה מבוקש

דווקא לא הייתי ממהר להמר על שמירת ערך של רכב דיזל בעוד שמונה שנים בעולם של היום, ולא משנה מה הדגם.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

מדוע? זה רכב בתקן יורו 6, חסכוני ואמין. אנחנו ( ישראל) מדינה שזזה לאט מאוד לכיוון טכנולוגיה מתקדמת. אולי בעוד 18 שנים...

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני נוסע בייטי שמתקרבת לגיל 7. אין שבוע שאני לא שומע את השאלה "מוכר?" בשבוע שעבר חבר שקל לרכוש אחת והוא קצת היסס כי הבעלים רצה 25% מעל המחירון (לרכב עם קילומטראז' לא נמוך) ביקש פסק זמן לחשוב על זה וחזר לבעלים אחר שלוש שעות...רק כדי לגלות שהרכב נמכר במחיר המבוקש.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
"אתה תתקע איתה" או "היא מתרסקת במחיר" מורידים לי את הבטחון.

 

 

כמה יחידות אתה קונה? עשרות בודדות או מאות?

אם מדובר בצי רכב גדול, לתקופה קצרה, יש מכוניות שכנראה בטווח הקרוב אולי ישמרו יותר על ערכן.

אם מדובר במספר קטן של מכוניות, עשרות בודדות, לתקופה ארוכה, הייתי קונה ללא חשש.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

×
×
  • תוכן חדש...