Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3229 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הי :)

אני ובן זוגי מאותגרי רגליים (נכים) וצריכים ורוצים רכב יחסית גבוה.

יש גם 3 ילדים מאחורה, ובהונדה שיש לנו היום כבר אין להם מקום לנשום (כיסא תינוקות, בוסטר והשלישית בלי מושב כי כבר גדולה).

ברקע יש גם הנחת מסים בגלל הנכות, ומאוד מתלבטים על מה ללכת. התקציב הוא 160-170K.

מיצובישי אאוטלנדר? סובארו פורסטר?

אולי נרד בכלל מהג'יפונים כי גם ככה לא נוסעים בשטח, ונלך על משהו מרווח ממשפחית?

עצות יתקבלו בברכה!

הבןזוג די מתעקש על רכבים יפניים.. :)

תודה !!

עריכה אחרונה על ידי Moran Ravid
פורסם

איזו הונדה יש לכם? האם אתם נוהגים ברכב "רגיל" או שיש לבצע הסבות כלשהן לרכב על מנת שתנהגו בו? האם לגובה של הג'יפונים למיניהם יש משמעות מבינת נוחות הכניסה/יציאה/חגירת ילדים מבחינתכם?

את C4 פיקאסו של סיטרואן בדקתם? מרווח, מאובזר, בטיחותי, גבוה מפרייבט "נורמלי", מרווח, יש גרסת גרנד עם 7 מקומות.

פורסם

ג'יפונים אולי נראים גדולים מבחוץ, אבל הספסל האחורי בהם לא יותר רחב מאשר ברכבים משפחתיים.

הכי נוח למשפחה עם 5 נפשות זה מיני וואן שבו שלושת המושבים בשורה השניה נפרדים וניתנים להזזה, כמו בסיטרואן פיקאסו או טויוטה וורסו.

אני מניח שאתם מעוניינים ברכב יחסית סחיר ושלא מפסיד הרבה מערכו בשנים הראשונות, כדי שלא תצטרכו להשלים הרבה לעסקה הבאה. לכן אני מציע שתבדקו את וורסו.

כנראה אחת הסיבות שיש לכם עכשיו הונדה ( אני מניח סיוויק ) היא הנחה יפה במיסים. תוכלו לבדוק את crv של הונדה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
איזו הונדה יש לכם? האם אתם נוהגים ברכב "רגיל" או שיש לבצע הסבות כלשהן לרכב על מנת שתנהגו בו? האם לגובה של הג'יפונים למיניהם יש משמעות מבינת נוחות הכניסה/יציאה/חגירת ילדים מבחינתכם?

את C4 פיקאסו של סיטרואן בדקתם? מרווח, מאובזר, בטיחותי, גבוה מפרייבט "נורמלי", מרווח, יש גרסת גרנד עם 7 מקומות.

יש לנו סיוויק. לרכב הזה לא צפוי לעשות שינויים כלשהם. רק להכנס ולצאת מההונדה הנמוכה כבר קשה...:roll:

לא בדקנו את הפיקאסו, למרות שעל הנייר נראית טוב. מכירים אותה?

פורסם

ההונדה סיוויק היא 2007..... אז לא עלתה המון.

ההנחה במיסים התקבלה רק עכשיו, והגיעה הזמן שנחליף אוטו למשהו שישרת אותנו יותר טוב גם כבעלי נכות וגם כמשפחה עם 3 ילדים.

אחרי מחקר קטן אני מבינה שהג'יפונים הם עוונטה (ככה כותבים את זה? ):lol:

נראים גדולים אבל בעצם מבפנים הם לא יותר ממשפחתית רגילה.

פורסם

מכירים? מי מכיר?

זה רכב די מוכר ומוערך בתור מיניוואן בארץ, גם מוניטין האמינות טוב (הרכב משמש גם כמונית). בגרסה הקצרה יש שני מנועי 1.6- דיזל עם 120 כ"ס ובנזין עם 165. בגרסה הארוכה (7 מושבים) יש גם 2.0 דיזל עם 150 כ"ס. לכולם תיבות אוטומטיות 6 הילוכים מתוצרת אייסין היפנית. לגרנד פיקאסו הארוכה גם רמת גימור גבוהה יותר (אקסקלוסיב) עם מסך גדול כלוח מחוונים, מערכת זיהוי כלי רכב בשטח מת, מערכת לבלימה אקטיבית, בקרת שיוט אדפטיבית, קילס ועוד.

שימו לב לתפעול המעט מרגיז שלך מכמעט כל מערכות הרכב (מזגן, רדיו, ביטול דימום-התנע) ממסך מגע וללא כפתורים פיזיים.

פורסם
מכירים? מי מכיר?

זה רכב די מוכר ומוערך בתור מיניוואן בארץ, גם מוניטין האמינות טוב (הרכב משמש גם כמונית). בגרסה הקצרה יש שני מנועי 1.6- דיזל עם 120 כ"ס ובנזין עם 165. בגרסה הארוכה (7 מושבים) יש גם 2.0 דיזל עם 150 כ"ס. לכולם תיבות אוטומטיות 6 הילוכים מתוצרת אייסין היפנית. לגרנד פיקאסו הארוכה גם רמת גימור גבוהה יותר (אקסקלוסיב) עם מסך גדול כלוח מחוונים, מערכת זיהוי כלי רכב בשטח מת, מערכת לבלימה אקטיבית, בקרת שיוט אדפטיבית, קילס ועוד.

שימו לב לתפעול המעט מרגיז שלך מכמעט כל מערכות הרכב (מזגן, רדיו, ביטול דימום-התנע) ממסך מגע וללא כפתורים פיזיים.

התכוונתי אם הרכב מוכר בתור משהו טוב, השקעה טובה לעתיד :)

×
×
  • תוכן חדש...