Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3253 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היה לי מזמן את ה HIGH SPEED WAX של סונקס. השתמשתי בו היום ולצערי הוא משאיר סימני מריחה כאלה. השתמשתי במיקרופייבר לח, לא יבש, לאחר שטיפה, אך הצבע היה יבש כבר. האם הייתי חייב לרסס מעט מים על הצבע לפני שמשתמש בהיי ספיד ווקס? האמת שהיה לי נסיון עם עוד ווקס מהיר של חברה אחרת , פעם, והבעיה היא אותה בעיה. מי שמשתמש פה בווקס מהיר (של איזו חברה אתם משתמשים?)/ספריי ווקס -- איך אתם מיישמים אותו מבלי להשאיר מריחות מעצבנות? חובה לעבור אחרי זה עם מיקרופייבר יבש כדי לנגב שאריות?

עריכה אחרונה על ידי ניסאן מיקרה
פורסם
היה לי מזמן את ה HIGH SPEED WAX של סונקס. השתמשתי בו היום ולצערי הוא משאיר סימני מריחה כאלה. השתמשתי במיקרופייבר לח, לא יבש, לאחר שטיפה, אך הצבע היה יבש כבר. האם הייתי חייב לרסס מעט מים על הצבע לפני שמשתמש בהיי ספיד ווקס? האמת שהיה לי נסיון עם עוד ווקס מהיר של חברה אחרת , פעם, והבעיה היא אותה בעיה. מי שמשתמש פה בווקס מהיר (של איזו חברה אתם משתמשים?)/ספריי ווקס -- איך אתם מיישמים אותו מבלי להשאיר מריחות מעצבנות? חובה לעבור אחרי זה עם מיקרופייבר יבש כדי לנגב שאריות?

ממליץ לך מאוד על - KOCH CHEMIE - PROTECTOR WAX היישום שלו הוא בהתזה ועל רטוב, כך שהוא לא משאיר סימני ניגוב או כתמים. השיטה הכי טובה היא , אחרי שטיפת השמפו במים בעוד הרכב רטוב, להתיז את ה PROTECTOR על כל חלקי הרכב ולנגב עם מגבת יבוש, החומר גם משמש כעזר יבוש כך שאינו משאיר עכבות.

פורסם

אחרי שסיימתי לשטוף את האוטו ולנגב אני משתמש בסונקס BSD.

מרסס פאנל אחד ומורח בעזרת המגבת וישר אחרי זה הופך את המגבת ומנגב את השאריות עם הצד היבש.

המיקרופייבר אמורה להיות יבשה ולא לחה, כן מומלץ להשפריץ עליה מהחומר אבל זה המקסימום.

פורסם

יש לך את הספריי ווקס של שול או NEO או S20 (לא להתבלבל עם הפוליש). בנוסף יש לך את הספיד ווקס של Chemical guys שנקרא Activate (יש לי אחלה ניסיון איתו) או שתקנה BSD של סונקס תערבב אותו עם V7 של כמיקל גייז ביחס 1:1 ותקבל שיקוי מופלא!

פורסם

יש לי כבר BSD, אנסה שילוב שלו ושל ההיי ספיד ווקס. אנסה קודם כל שוב את ההיי ספיד ווקס לבד אך בשיטה אחרת: אנסה על משטח רטוב קודם כל, ומטלית יבשה/לחה. ואחרי זה -- ולנגב 'באפינג' את הווקס אחרי שמרחתי אותו עם מטלית יבשה.

ה BSD לא עשה לי בעיה מהסוג הזה. ת'כלס, בסופו של דבר הרכב נראה מבריק , אבל ברק מעט שונה מזה של ה BSD.

דרך אגב -- אתם מורחים ווקס מהיר/דיטיילר כל שבוע או פעם בכמה שבועות? לכמה זמן אמור 'להספיק' יישום אחד של BSD למשל? אנשים אמרו לי שזה מספיק לכמה שבועות, נשמע לך הגיוני? ואם זה באמת כך -- זה שאתה מורח כל שבוע, זה לא בזבוז רב של חומר בעצם?

פורסם

אחרי שמרססים ומנגבים צריך לחכות דקה ואז מעבירים מיקרופייבר יבש והרכב נוצץ.

ככה כל המריחות של החומר היבש יורדות ונשאר ברק יפה

פורסם
אחרי שמרססים ומנגבים צריך לחכות דקה ואז מעבירים מיקרופייבר יבש והרכב נוצץ.

ככה כל המריחות של החומר היבש יורדות ונשאר ברק יפה

 

ןבאיזה ווקס מהיר השתמשת? גם של סונקס? זה באמת מה שאעשה פעם הבאה. גם בטרטל ווקס wax it wet זה היה אותו דבר..באפינג אחרי משפר אותו פלאים. דרך אגב...יום אחרי בדרך כלל אתה לא רואה את סימני המריחה והאוטו עדיין מבריק רצח המשך כמה ימים.

נראה לכם מיותר / יעיל לחזור על הסיפור הזה כל שבוע? הרי השטיפה מורידה חלק מההגנות. אפילו אם זה עם חומרים בטוחים לווקס.

פורסם (נערך)
ממליץ לך מאוד על - KOCH CHEMIE - PROTECTOR WAX היישום שלו הוא בהתזה ועל רטוב, כך שהוא לא משאיר סימני ניגוב או כתמים. השיטה הכי טובה היא , אחרי שטיפת השמפו במים בעוד הרכב רטוב, להתיז את ה PROTECTOR על כל חלקי הרכב ולנגב עם מגבת יבוש, החומר גם משמש כעזר יבוש כך שאינו משאיר עכבות.

 

שמעתי הרבה על קוכ כימי האלה והמוצרים שלהם אמורים להיות פצצה. במיוחד המוצר קוויק דיטיילר שלהם שמסיר אבנית וכתמי מים מהצבע ....מה השם שלו? שכחתי.

 

העניין הוא שאני שוטף הרבה עם onr...ואוהב לנגב אותו קודם לגמרי כדי לוודא שהשטח נקי מאשר למרוח ווקס מהיר או דיטיילר במצב הזה. עם שמפו זה משהו אחר...אז באמת מהשטיפה יכול לעבור ישר לייבוש עם עזר ייבוש. אפשר פשוט עם ספוג או מטלית ספוגים מים או שפריצר עם מים לרסס מעט על הצבע לפני שאעבור עם החומר או למרוח עם מטלית לחה ואז באפינג עם יבשה. זה מה שאעשה.

עריכה אחרונה על ידי ניסאן מיקרה
פורסם
ןבאיזה ווקס מהיר השתמשת? גם של סונקס? זה באמת מה שאעשה פעם הבאה. גם בטרטל ווקס wax it wet זה היה אותו דבר..באפינג אחרי משפר אותו פלאים. דרך אגב...יום אחרי בדרך כלל אתה לא רואה את סימני המריחה והאוטו עדיין מבריק רצח המשך כמה ימים.

נראה לכם מיותר / יעיל לחזור על הסיפור הזה כל שבוע? הרי השטיפה מורידה חלק מההגנות. אפילו אם זה עם חומרים בטוחים לווקס.

 

אני גם משתמש בתרסיס האדום של סונקס,משתדל להקפיד אחרי כל שטיפה ואז יש מראה יפה לכמה ימים טובים.

אם אתה שוטף כל שבוע ויש לך כוח וסבלנות אז למה לא,זה שכבת הגנה ומראה יוצר יפה לרכב.

אבל לא לעשות את זה בלי שטיפה לפני,כדי לא למרוח את כל האבק

פורסם
שמעתי הרבה על קוכ כימי האלה והמוצרים שלהם אמורים להיות פצצה. במיוחד המוצר קוויק דיטיילר שלהם שמסיר אבנית וכתמי מים מהצבע ....מה השם שלו? שכחתי.

 

העניין הוא שאני שוטף הרבה עם onr...ואוהב לנגב אותו קודם לגמרי כדי לוודא שהשטח נקי מאשר למרוח ווקס מהיר או דיטיילר במצב הזה. עם שמפו זה משהו אחר...אז באמת מהשטיפה יכול לעבור ישר לייבוש עם עזר ייבוש. אפשר פשוט עם ספוג או מטלית ספוגים מים או שפריצר עם מים לרסס מעט על הצבע לפני שאעבור עם החומר או למרוח עם מטלית לחה ואז באפינג עם יבשה. זה מה שאעשה.

FINISH SPRAY EXTERIOR - QUICK DETAILER WITE LIMESCALE REMOVER

פורסם

היום קיים בתחום גם ספרי קרמי

ENIGMA QED CERAMIC DETAILING SPRAY

Angelwax ENIGMA QED CERAMIC DETAILING SPRAY has been manufactured using the latest ceramic technology. ENIGMA QEDis the ultimate quick detailing spray, and when applied will bond to the surface of the vehicle producing unparalleled levels of gloss with outstanding durability.

Our unique formulation adds an additional layer of ceramic protection on top of your existing wax and ceramic coating to further enhance the appearance of your vehicle.

Angelwax ENIGMA QED forms part of the unique ENIGMA range of ceramic detailing products which will rejuvenate surfaces protected with ENIGMA CERAMIC DETAILING WAX and other ceramic coatings.

Angelwax ENIGMA QED will also extend the life of your wax and ceramic coating.

 

 

 

Enigma-QED.png

 

בהצלחה

פורסם

גם אופציה או דומים לו לא קרמי

QED - QUICK EXTERIOR DETAILER

Angelwax QED is a quick exterior detailing spray that is the perfect solution when there is no time for waxing yet the appearance of a freshly waxed vehicle is required, making this perfect for everyday use or as the ultimate show companion.

Our unique formulation adds an additional layer of protection on top of your existing wax coatings to further enhance the appearance of your vehicle.

Angelwax QED is also an excellent post wash solution perfectly engineered to remove dust and water marks leaving bodywork gleaming with a beautiful wet look, gloss finish.

As with all of the Angelwax creations, our new quick detailer has been rigorously tested in our laboratory and by the best detailers in the business to ensure that we have formulated yet another perfect product for your vehicle.

 

 

QED.png

 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...