Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3253 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1. לאור התשובות כאן, ברור שאף אחד מכם לא טרח לקרוא את ההגדרות בחוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים.

2. שריפה של הרכב נחשבת כתאונת דרכים

3. במקרה של תאונה עם נפגעים, קרנית מפצה את הנפגע ואחרי שניה (פחות או יותר) תובעת את חסר הביטוח שאחראי לתאונה כדי שישפה אותה על נזקיה.

4. חנייה מקורה בין 2 קירות של בניין עם שער - הולך רגל שיפגע מהרכב - זה כמעט אוטומטית יחשב כת.ד. (זאת ממש לא חנייה חוקית)

 

הגדרות :

"תאונת דרכים" - מאורע שבו נגרם לאדם נזק גוף עקב שימוש ברכב מנועי למטרות תחבורה; יראו כתאונת דרכים גם מאורע שאירע עקב התפוצצות או התלקחות של הרכב, שנגרמו בשל רכיב של הרכב או בשל חומר אחר שהם חיוניים לכושר נסיעתו, אף אם אירעו על-ידי גורם שמחוץ לרכב, וכן מאורע שנגרם עקב פגיעה ברכב שחנה במקום שאסור לחנות בו או מאורע שנגרם עקב ניצול הכוח המיכני של הרכב, ובלבד שבעת השימוש כאמור לא שינה הרכב את ייעודו המקורי; ואולם לא יראו כתאונת דרכים מאורע שאירע כתוצאה ממעשה שנעשה במתכוון כדי לגרום נזק לגופו או לרכושו של אותו אדם, והנזק נגרם על ידי המעשה עצמו ולא על ידי השפעתו של המעשה על השימוש ברכב המנועי;

 

 

 

"שימוש ברכב מנועי" - נסיעה ברכב, כניסה לתוכו או ירידה ממנו, החנייתו, דחיפתו או גרירתו, טיפול-דרך או תיקון-דרך ברכב, שנעשה בידי המשתמש בו או בידי אדם אחר שלא במסגרת עבודתו, לרבות הידרדרות או התהפכות של הרכב או התנתקות או נפילה של חלק מהרכב או מטענו תוך כדי נסיעה וכן הינתקות או נפילה כאמור מרכב עומד או חונה, שלא תוך כדי טיפולו של אדם ברכב במסגרת עבודתו ולמעט טעינתו של מטען או פריקתו, כשהרכב עומד

פורסם (נערך)

הציטוט של החוק לא עושה אותך למבין של החוק. גם האמירה בסעיף 1 שלך אין לה על מה להתבסס בכל מה שקשור אלי.

 

חניה בבית מגורים הרשומה בטאבו היא חניה חוקית למהדרין , כך גם אם יחנה במקום בו מותר לחנות ברחוב, ולכן במקרה בו הולך רגל ייכנס ברכב החונה המקרה לא ייחשב כתאונת דרכים.

 

הייתי ממליץ לך גם לקרוא על כך לא מעט פסקי דין של בית המשפט העליון.

 

כאשר יש תאונת פגע וברח קרנית יכולה לחפש את הלמפה, והיא תשלם.

 

לגבי התלקחות / אש הסיכוי כי האש תיפגע בבן אדם קלוש, הבעיה תהיה יותר בכיוון נזק לרכוש של השכנים ,שלגביהם רק ביטוח צד ג' בתוקף יסייע.

עריכה אחרונה על ידי ישה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
1. לאור התשובות כאן, ברור שאף אחד מכם לא טרח לקרוא את ההגדרות בחוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים.

2. שריפה של הרכב נחשבת כתאונת דרכים

3. במקרה של תאונה עם נפגעים, קרנית מפצה את הנפגע ואחרי שניה (פחות או יותר) תובעת את חסר הביטוח שאחראי לתאונה כדי שישפה אותה על נזקיה.

4. חנייה מקורה בין 2 קירות של בניין עם שער - הולך רגל שיפגע מהרכב - זה כמעט אוטומטית יחשב כת.ד. (זאת ממש לא חנייה חוקית)

 

הגדרות :

"תאונת דרכים" - מאורע שבו נגרם לאדם נזק גוף עקב שימוש ברכב מנועי למטרות תחבורה; יראו כתאונת דרכים גם מאורע שאירע עקב התפוצצות או התלקחות של הרכב, שנגרמו בשל רכיב של הרכב או בשל חומר אחר שהם חיוניים לכושר נסיעתו, אף אם אירעו על-ידי גורם שמחוץ לרכב, וכן מאורע שנגרם עקב פגיעה ברכב שחנה במקום שאסור לחנות בו או מאורע שנגרם עקב ניצול הכוח המיכני של הרכב, ובלבד שבעת השימוש כאמור לא שינה הרכב את ייעודו המקורי; ואולם לא יראו כתאונת דרכים מאורע שאירע כתוצאה ממעשה שנעשה במתכוון כדי לגרום נזק לגופו או לרכושו של אותו אדם, והנזק נגרם על ידי המעשה עצמו ולא על ידי השפעתו של המעשה על השימוש ברכב המנועי;

 

 

 

"שימוש ברכב מנועי" - נסיעה ברכב, כניסה לתוכו או ירידה ממנו, החנייתו, דחיפתו או גרירתו, טיפול-דרך או תיקון-דרך ברכב, שנעשה בידי המשתמש בו או בידי אדם אחר שלא במסגרת עבודתו, לרבות הידרדרות או התהפכות של הרכב או התנתקות או נפילה של חלק מהרכב או מטענו תוך כדי נסיעה וכן הינתקות או נפילה כאמור מרכב עומד או חונה, שלא תוך כדי טיפולו של אדם ברכב במסגרת עבודתו ולמעט טעינתו של מטען או פריקתו, כשהרכב עומד

 

נראה לך שבאמת אם אני יחנה את הרכב שלי בחניה פרטית בבניין שלי שרשומה בטאבו ויבוא חוליגן או שיכור על אופניים יכנס לי ברכב ויפצע הוא יוכל לתבוע אותי ?

ממש לא , אני מניח שבמקרה הזה גם אם הוא נפצע ועשה נזק לרכב כל מה שיעניין אותו זה לברוח מהזירה כמה שיותר מהר חחחחח

פורסם
אם הרכב חונה במקום חניה אסור והולך רגל נתקל בו ונחבל יראו זאת כתאונת דרכים

 

אם חנה בחניה פרטית או במקום מותר לא יראו זאת כתאונת דרכים

זה חידוש בשבילי. ישה: אם הרכב שלי חונה ברחוב בחניה מותרת ללא ביטוח ורישוי ורוכב אופניים התנגש בו, לא יראו זאת כתאונת דרכים?

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

אפשר לשאול על איזה רכב מדובר ?

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם
זה חידוש בשבילי. ישה: אם הרכב שלי חונה ברחוב בחניה מותרת ללא ביטוח ורישוי ורוכב אופניים התנגש בו, לא יראו זאת כתאונת דרכים?

 

לא

 

יתרה מזו, צריך יהיה להראות כי התאונה נגרמה עקב כך שהרכב חנה בחניה אסורה.

 

דוגמה חונה על מדרכה ומשאיר מעבר צר מאוד בינו לבין הגדר ועקב כך נגרמה התאונה.

 

חונה על המדרכה והשאיר מעבר ברוחב 3 מטר בינו לבין הגדר , החניה האסורה לא הייתה הגורם לתאונה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אפשר לשאול על איזה רכב מדובר ?

 

C4 2013

hu: pioneer prs80

amp: celestra fa2300x, Zapco ST-2000XM II, hertz hdp4

front: hertz spl show ST44 + SV165L

sub: fi q15, psi recone

×
×
  • תוכן חדש...