Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3313 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האלן

אני מעוניין לשים קיט יניקת אוויר לרכב שלי (אאודי S3 שנת 2014 מנוע 2000 טורבו קוואטרו)

ראיתי שיש כל מיני קיטים של מנוע TFSI

דוגמא

http://www.ebay.com/itm/APR-1-8-2-0-TSI-TFSI-EA888-Gen-3-MQB-Carbon-Fiber-Intake-System-CI100033-/272667712464?hash=item3f7c431bd0:g:xCUAAOSwIaFZFLwC&vxp=mtr

 

http://www.ebay.com/itm/AFE-COLD-AIR-INTAKE-MOMENTUM-GT-for-Audi-A3-S3-15-16-1-8L-2-0L-51-76403-/262701446955?fits=Make%3AAudi%7CModel%3AS3&hash=item3d2a39f72b:g:6aQAAOSwcUBYGUQr&vxp=mtr

 

http://www.ebay.com/itm/RAMAIR-2-0-TFSI-Over-Size-Intake-Stage-2-Induction-Air-Filter-Kit-for-Audi-S3-/352046691490?hash=item51f79e34a2:g:4~4AAOSwLEtYf6Hu&vxp=mtr

 

איזה מבינהם הכי מומלץ וטוב לדעתכם ?

 

אני לא מסתכל על מחיר רק על איכות.

 

ועוד שאלה.

הרכב שלי משופר בסדנא E&A יש תוכנה , אינטרקולר , וכו' יש גם פלאגים מיוחדים שהם ששמים (כך הם אומרים)

ויש להחליף אותם עכשיו (עברו 30 אלף ק"מ) האם אפשר לדעת באילו פלאגים מדובר שהם יותר טובים ?

מצאתי את אלו

http://www.ebay.com/itm/4-Pack-NEW-GENUINE-NGK-Racing-SPARK-PLUGS-R7437-8-Stock-No-4901-Trade-Price-/360484294088?hash=item53ee89cdc8:m:m1DFrNICSbUDDEayxHHQE1A

 

4 Pack NEW GENUINE NGK Racing SPARK PLUGS

 

האם מדובר על הפלאגים האלו ? והם מתאימים ?

תודה!

פורסם

בקשר לפלאגים - אתה יכול לפרק את אחד הפלאגים ולראות את המק"ט שמוטבע עליו - חוץ מזה יכול להיות שבקבלה שלך יהיה רשום מק"ט.

פורסם

אם הוא משופר אצל אלי ואביחי ואתה עם תוכנה של GIAC אז רצוי לשפר שם, ואני מניח שהקיט של CTS הוא הכי מתאים לתוכנה של GIAC כי הם הולכים ביחד. זה כמו שקארבוניו ילך עם APR.

פורסם

לא הצלחתי למצוא משהו שמתאים בדיוק לדגם של הרכב שלי או שאני טועה ?

למשל

http://www.ctsturbo.com/cart/products/CTS_Audi_A3_S3_Intake_MKIII_2015-4785-116.html

 

אומרים שמתאים בתיאור ל> [h=1]CTS Audi A3, S3, Intake (MKIII 2015+)[/h]

שלי 2014 ...

 

מה אומרים ?

מישהו יכול לעזור לתת לי את הדגם המדוייק של הקיט שאני צריך לרכב שלי ?

שלי דגם מנוע 8V1..

פורסם (נערך)

לגבי פלאגים אני מאמין שדווקא סדרה אחרת היא מה שאתה צריך

NGK BKR7

שמתאימה לרכבים שלנו שיש תוכנה

BKR7EIX

Sent from my SM-N920I using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

פורסם

ברכב כמו שלך בדרך כלל מחליפים את 4 הכוהלים לסדרה הגבוהה יותר

בנוסף למצתים.

קיט יניקה לטעמי רק קרבוניו של APR והוא עושה הבדל גדול.

אני בדקתי בדיינו מודל 2011 וההבדל בן הקיטים נתן 19 כ"ס לעומת מקורי

ו12 לעומת תוצרת אחרת של חברה שלא זוכר את שמה.

פורסם
ברכב כמו שלך בדרך כלל מחליפים את 4 הכוהלים לסדרה הגבוהה יותר

בנוסף למצתים.

קיט יניקה לטעמי רק קרבוניו של APR והוא עושה הבדל גדול.

אני בדקתי בדיינו מודל 2011 וההבדל בן הקיטים נתן 19 כ"ס לעומת מקורי

ו12 לעומת תוצרת אחרת של חברה שלא זוכר את שמה.

 

הזמנתי את הקיט יניקה של CTS TURBO , לגבי הכהלים מה הכוונה לסדרה יותר גבוהה ?

כהלים אדומים R8 ?

פורסם

כן , האדומים פחות רגישים ודי מחזיקים מעמד, הרגילים יותר פשוט מפסיקים לעבוד

במשופרות בעיקר. הקרבוניו מומלץ יותר לטעמי ונותן גם יותר, תנסה להחליף לא

תצטער או למכור כחדש (לא חייב).

×
×
  • תוכן חדש...