Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3335 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש נורת LED לתאורת פנים לסיאט איביזה 2011

דגם ספורט 3 דלתות.

הבנתי שיש איזה סוג בשם קנבוס שלא משגע את המחשב על זה שיש נורה "שרופה".

 

אני אשמח לקישורים לקנייה או את השם של הדגם..

 

תודה מראש טום

פורסם

נורות אלו נקראות CANBUS FREE או CANBUS ERROR או CANBUS ERROR FREE וכו' מה שבעצם אומר שהנגדים ומה שצריך יושב על הנורה עצמה או לחלופין, כל נורת LED אבל תצטרך לרכוש נגדים בנוסף ולבצע את זה ידנית.

יש נורות כאלו נקרא CREE, אתה תמצא את המוצרים שלהם.

 

אתרים מומלצים:

 

https://www.powerbulbs.com

 

http://www.autobulbsdirect.co.uk

 

לכל אתר יש את סוגי הנורות השונים.

שים לב שנורות LED של חברת OSRAM ו PHILIPS הן לא טובות כי הן לא כוללת את הנגדים, אתה צריך לרכוש מוצר משלים שלהם וזה לא זול.

 

הינה לינק לדוגמא לנורות של CREE עם נגדים עליהן:

 

http://www.autobulbsdirect.co.uk/501-Twenty20-Cree-LED-12V-W5W-Canbus-Wedge-Bulb.html

 

 

קח עוד דבר בחשבון, שהנורה הזאת הראש שלה טיפה שמנמן ואם המיקום שאליו אתה מכניס אותה הוא סופר צר לדוגמא, אם אתה מחליף נורת W5W, תהיה מוכן "להרחיב" טיפה את הפתח במידת הצורך.

פורסם
אני מחפש נורת LED לתאורת פנים לסיאט איביזה 2011

דגם ספורט 3 דלתות.

הבנתי שיש איזה סוג בשם קנבוס שלא משגע את המחשב על זה שיש נורה "שרופה".

 

אני אשמח לקישורים לקנייה או את השם של הדגם..

 

תודה מראש טום

 

בשביל מה CUNBUS לתאורת פנים.

תאורת הפנים לא מבוקרת על ידי מחשב.

פורסם

מסכים, אני החלפתי באיביזה אותה שנה לנורות לד של פיליפס ואוסרם ללא שום תקלה

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

SEAT ATECA Style Plus

פורסם

היא לא מבוקרת אבל בעקבות הצריכה המאוד נמוכה של הלדים, תלוי איזו חברה ואיזה סוג לד, בכיבוי הן מהבהבות קצת או נשארות טיפה דולקות.

זו המציאות וזה קיים בהחלט ולכן, נדרשים נגדים תרצו או לא.

×
×
  • תוכן חדש...