Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זקוק להמלצה- מסעדה איטלקית


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4754 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כשר זה לא...

טעים, זה כן...

(למרות שאפשר להזמין רק חלבי ואז "לצאת בסדר" עם הבוס מלמעלה)

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

ג'ויה,

 

הרצליה פיתוח, רחוב שנקר (30 שניות הליכה מזוזוברה).

 

המסעדה לא כשרה (פתוחה בשבת) אבל אני לא יודע מה רמת הכשרות שזוגתך מחפשת... (אפשר לקבל מנות חלביות לחלוטין).

פורסם

בליני אכן מקום מומלץ, אבל היא ממש לא כשרה. (ולא רק בגלל שהיא פתוחה בשבת).

 

מסעדה אטלקית כשרה (חלבית) מומלצת היא "אלפרדו".

נמצאת באיזור התעשייה "קריית אריה" בפ"ת.

 

מגוון פסטות, לזניות, פיצות ומרקים.

 

מחירים לא יקרים בטירוף. ארוחה לזוג כולל קינוח לא תעבור 150 ש"ח. (אלא אם כן ממש מתפרעים עם יין וכו').

 

תהנה, יובל.

פורסם
תודה לכל העוזרים בנתיים...

 

 

"פסטה-מיה" מוכרת ואהובה, אבל אני מחפש מקום חדש.

 

עוד משהו שכדאי להתחשב בו...כשרות! (לא בגללי) :wink:

 

כשרות ? ???? משוגע . תברח !!!!!!!!!

היא עוד תרצה חתונה לפני קיום מצוות....:twisted:

פורסם
כשרות ? ???? משוגע . תברח !!!!!!!!!

היא עוד תרצה חתונה לפני קיום מצוות....:twisted:

אממ.....too late!

את הפינה הזאת סגרנו כבר :wink:

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
אני דווקא חושב שבליני על הפנים, לפחות האנטריקוט שלהם.

וחוץ מזה היא יקרה בטירוף...

אוו סופסוף משהו שמבין אותי ! גם אני לא נהניתי מבליני למרות הביקורות הדי טובות עליה .

מה עם איל-פסטיו ופרונטו טומי ? אכלת כבר ?

XJR

  • 8 שנים מאוחר יותר...
פורסם
אמורה מיו

 

באבן גבירול מס 100.

מסעדה איטלקית מעולה ורומנטית. אוכל מצויין ! מקום יפה ורומנטי !

אני לא תל אביבי, הייתי שם מהמלצה של אחותי והיה נהדר, בהחלט מקום לקחת את החברה.

 

http://www.rest.co.il/RestsFolder/amore-mio

 

ללא ספק אמורה מיו...איך שראיתי את הכותרת של השרשור עלו בי זכרונות מהמסעדה הכל כך טובה הזאת.

זאת לא רק המסעדה והאוכל הטעים זאת האווירה במקום. המסעדה מעוצבת בסגנון איטלקי (הייתי ברומא לפני שנה והמסעדה הרגישה לי ממש כמו מסעדה טיפוסית ברומא).

כשר זה לא לצערי וגם לא הכי זול שיש (מומלץ להגיע לשם בשעות של העסקיות שזה מ12:00 עד 17:00) אבל שווה כל שקל.

ממליצה לך על מנת פתיחה פיצה או אנטיפסטי ומנה עיקרית ציה ג'ודיטה - פטוצ'ינה ברוטב עגבניות, תרד וגבינת מסקרפונה.

מנה טעימה ממש, הייתי שם כמה פעמים ותמיד לקחתי את המנה הזאת כי היא פשוט אדירה!

תהנו :wink:

פורסם
ללא ספק אמורה מיו...איך שראיתי את הכותרת של השרשור עלו בי זכרונות מהמסעדה הכל כך טובה הזאת.

זאת לא רק המסעדה והאוכל הטעים זאת האווירה במקום. המסעדה מעוצבת בסגנון איטלקי (הייתי ברומא לפני שנה והמסעדה הרגישה לי ממש כמו מסעדה טיפוסית ברומא).

כשר זה לא לצערי וגם לא הכי זול שיש (מומלץ להגיע לשם בשעות של העסקיות שזה מ12:00 עד 17:00) אבל שווה כל שקל.

ממליצה לך על מנת פתיחה פיצה או אנטיפסטי ומנה עיקרית ציה ג'ודיטה - פטוצ'ינה ברוטב עגבניות, תרד וגבינת מסקרפונה.

מנה טעימה ממש, הייתי שם כמה פעמים ותמיד לקחתי את המנה הזאת כי היא פשוט אדירה!

תהנו :wink:

 

תודה מעיין, בשביל אלו שאוכלים כשר, אני אמשיך לחכות להמלצה תודה שוב


×
×
  • תוכן חדש...