Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3357 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהריים טובים לכל חברי הפורום.

ברשותי קורולה ראנקס 2005 שנסעה 107k והגיע הזמן לטיפול החלפת שמנים. הפסקתי לטפל במורשה ועברתי למוסכניק אמין חבר משפחה.

קניתי שמן מקורי במיכל של טויוטה 10w30 ופילטר מקורי.

האם צריך לפתוח אגן שמן או אטם מכסה שסתומים לבדוק בוצה בדגם הזה?

פורסם

ראשית תחליף את השמן ל 5W30 סינטטי מלא, במקום השמן המונפץ של טויוטה שהוא לא סינטטי מלא.

אני ממליץ על יורול PLX.

Stay Dirty

פורסם
צהריים טובים לכל חברי הפורום.

ברשותי קורולה ראנקס 2005 שנסעה 107k והגיע הזמן לטיפול החלפת שמנים. הפסקתי לטפל במורשה ועברתי למוסכניק אמין חבר משפחה.

קניתי שמן מקורי במיכל של טויוטה 10w30 ופילטר מקורי.

האם צריך לפתוח אגן שמן או אטם מכסה שסתומים לבדוק בוצה בדגם הזה?

מהו התאריך המדוייק שבו הרכב עלה לכביש ?

השמן שרכשת מתאים למנוע שלך והינו שמן מצויין.

איזה כייף לי :)

פורסם
מהו התאריך המדוייק שבו הרכב עלה לכביש ?

השמן שרכשת מתאים למנוע שלך והינו שמן מצויין.

 

הרכב עלה לכביש בנובמבר 2004 וטופל במוסך מורשה טויטה זמיר ירושלים שם ממליצים על שמן 10w30

פורסם

דגמי טויוטה ראנקס שיוצרו לאחר 4-2015 הגיעו עם שיפור בקירור הבוכנות והגדלה בכמות השמן במנוע.

לדעתי גש לבעל מקצוע לבדיקה האם נוצרה בוצה במנוע למניעת נזק עתידי.

איזה כייף לי :)

פורסם

מתעלק... לא מזמן מישהו בא אלינו לחנות עם קורולה 2006 שיש לה בוצה, זאת כביכול במודל שהבעיה נפתרה.

 

בכל מקרה, יש למישהו מושג באיזה שנתונים טויוטה המליצה\דרשה לעבור לשמן 5W30?

פורסם
מהו התאריך המדוייק שבו הרכב עלה לכביש ?

השמן שרכשת מתאים למנוע שלך והינו שמן מצויין.

 

מחר אבדוק את העניין עם בעל מקצוע ואחזור לדווח למרות שהרכב אצלי כבר 9 שנים ומטופל כל 8k זה מה שאני נוסע בשנה והשמן תמיד נקי!! עד ה100k טופל במורשה ואז החלטתי לעשות טיפול לא במורשה עם שמן איכותי ופילטר מקורי.אבל שווה לבדוק עניין הבוצה בשביל ראש שקט

פורסם

חוזר לעדכן נבדק עניין הבוצה במנוע.

רכבי 2005 לא סובלים מבעיית בוצה משום ששיפרו את המנועים והוסיפו קדחים למעברים של השמן.

דגמי המנועים שיש להם כבל מצערת מחוץ למנוע סבלו מבעיות בוצה מה שטופל בשנת 2005.

מוסיף תמונה של המנוע ללא אטם מכסה שסתומים

פורסם
חוזר לעדכן נבדק עניין הבוצה במנוע.

רכבי 2005 לא סובלים מבעיית בוצה משום ששיפרו את המנועים והוסיפו קדחים למעברים של השמן.

דגמי המנועים שיש להם כבל מצערת מחוץ למנוע סבלו מבעיות בוצה מה שטופל בשנת 2005.

מוסיף תמונה של המנוע ללא אטם מכסה שסתומים

כתבתי לך קודם לכן תאריך מדוייק שבו הרכבים שיוצרו הגיעו עם מנוע משופר והתאריך הוא 4-2015. מה שנכון לעשות הוא לבדוק לפי מספר שילדה או מספר מנוע ותוכל לקבל תשובה מדוייקת במוסך מורשה במידה וזזה מעניין אותך.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...