Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סאנגיונג אקטיון ספורטס 2008 – קוראים לה בוריס, והיא כוסית


איתמר
שימו לב! השרשור הזה בן 2556 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אחלה סקירה! לדעתי קשת העמסה וג'אנטים יקפיצו את הלוק של הרכב!

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פריג'י הקרדיט על הסמלון הוא כולו שלך :wink:

 

אני בהחלט יכול להעיד שאם מתעלמים מהמראה המוזר, זה יופי של אוטו.

התמודד יפה מאוד עם השלג בגולן הרי, לא?

 

הממממ, שכחת שריטשנו את מגן הגחון במקום בו גראנד ויטרה וראב 4 עברו בלי למצמץ? הגבהה ולהעיף את הקפיצים והבולמים העייפים שעברו רבע מליון קילומטר זה MUST. שמעת את זה בגירה?

 

 

מכיוון שממה שהצלחתי להבין מדבריך אתה פחות משתמש ברכב בתור טנדר, בחנת אפשרות לסגור

לסגור את הארגז? כוונתי לבניית ארגז שימשיך עם קו הגג. לדעתי מצד אחד זה ייתן לך תא מטען ענק ומהצד השני

לרכב יהיה מראה יותר ג'יפי ופחות טנדרי.

 

המראה לא מעניין אותי, אם הוא היה כנראה שלא הייתי מתחתן עם בוריס. אני דווקא נהנה מהאנונימיות אחרי היאריס בצבע אדום-סוכרייה צועק. אם כבר אז דווקא ניידות מג"ב מפחידות אותי כרגע.

סגירת הארגז אפשרית בתיאורייה, אבל סגירה כזו עולה הון תועפות, מגבילה את יכולת ההעמסה במקרה שרוצים להעביר משהו גדול וגם מצריכה ביקור בעמדה מס' 1 החביבה והידידותית.

אני כן מתכנן לעשות סגירה קלה לארגז מברזנט או לייצר מכסה / תריס נגלל לארגז, זה לא מצריך ביקור בעמדה 1 ועדיין ישמור על יתרונות ארגז פתוח.

 

סאנגיונג. טוב משתתף בצערך.

 

הכותב הינו פליט סאנגיונג.

 

why like this?

לסאנגיונג יש רכבים מצויינים שלמרבה הצער לא זכו לפופולריות בארץ (למעט הרודיוס שנכנס חזק לשוק המוניות והמגזר החרדי) ובהתאם השוק שלהם חרא, מוסכניקים לא אוהבים להתעסק איתם ולך תמצא חלקי חילוף תחליפיים או מפירוקיות. גם הזנחה, התקמצנות על טיפולים וחיים קשים שרבים מרכבי השטח עוברים לבטח לא תורמים לאמינות.

מכל הפשפוש בקרביים של בוריס (זו הטרדה מינית?) מצאתי שהמכניקה והאלקטרוניקה הם ברמה גבוהה, יצרני ה OEM של המכלולים הם היצרנים הגדולים והמוכרים של התעשייה ובכלל - אין ברכב שום התחכמות, רק צריך להבין מי נגד מי ולהצטייד בספרות היצרן המתאימה. גם אין בעייה להשיג חלקי חילוף מקוריים, ואם זה סובל דיחוי אז הזמנה מקוריאה חוסכת מאות אחוזים בעלות החלק.

 

אחלה סקירה! לדעתי קשת העמסה וג'אנטים יקפיצו את הלוק של הרכב!

 

בוריס הגיעה עם קשת "ספורט" שהועפה אחר כבוד לפינת הרחוב.

ג'אנטים הייתי מחליף בשמחה, הבעייה היא שסאנגיונג התחכמו ועשו מרווח ברגים, קדח מרכזי ואופסט שקיים רק אצל... סאנגיונג. אין שום ג'אנט חליפי או של יצרן אחר שיתאים לרכב :evil:

ביקרתי בלמעלה מ 10 פירוקיות, כולל הגדולות ביותר ולאף אחת לא היו ג'אנטים ורק בבודדות מצאתי רכבים של היצרן.

 

שכחת להוסיף שצבעת את הדאשבורד.

 

צודק וגם שכחתי עוד כמה דברים, הוספתי להודעה המקורית.

 

מעניין מאוד. תוכל לצרף כמה תמונות של המנוע?

 

בבקשה, מצורפות תמונות של המנוע, הארגז והחרב ממשחקי הכס.

IMG_20170326_155505.jpg

IMG_20170326_164806.jpg

IMG_20170326_164920.jpg

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בבקשה, מצורפות תמונות של המנוע, הארגז והחרב ממשחקי הכס.

 

 

חשבתי שצחקת בהתחלה על החרב :lol::lol:

אני לא מבין איך המעצב של הרכב הזה עדיין מוצא עבודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

הממממ, שכחת שריטשנו את מגן הגחון במקום בו גראנד ויטרה וראב 4 עברו בלי למצמץ? הגבהה ולהעיף את הקפיצים והבולמים העייפים שעברו רבע מליון קילומטר זה MUST. שמעת את זה בגירה?

 

אני שמרתי על ממלכתיות, אבל אם החלטת לסחוב אותי בכח לשרשור...

 

אתה בדיוק כמו ילד בן 17 שאתמול קיבל רשיון, קנה גולף GTI ועוד לפני שנסע בה מטר, מחפש איך משפרים אותה.

 

אתה לא יודע מה לעשות עם מה שיש לך ביד (ועובדה שפוצצת את המגן גחון במקום שרב4 עבר בו) וישר מחפש איך משפרים.

 

והכי גרוע, כשמי שמבין משהוא בנהיגת שטח מעיר לך, שכל ההגבהות לא יעזרו בעולם אם לא תיקח קורס נהיגת שטח, אתה מתווכח כאילו "מה שאתה נסעת ברוורס..." כשמה שבאמת נסעת זה 200 מטר בשביל עפר ו...פאקינג הצלחת פאקינג לעקם פאקינג מגן פאקינג גחון של פאקינג אספיר!!!

 

פעם הבאה (שבו תבוא) שבה תפוצץ את המגן גחון, (הוא כבר עבר נזק) הוא שובר לך את הקרטר ואז כמובן אני בטוח שתטען משהוא נגד האיכות של המגן או הקפיצי הגבהה.

 

מעבר לזה, אחלה כתיבה, מאוד אהבתי לקרוא ורק הערה קטנה, אתה אמור להיות הכי מאושר בעולם שיש לך מאחורה קפיצי סלילים, ההתנהלות היום יומית עם טנדר בעל קפיצי עלים מאחורה שאינו מועמס היא לא פחות מסיוט!

 

אגב, ראיתי השבוע כתבה ברואים עולם על דרום קוריאה, כל הצבא נוסע ברכבי שטח של...סאנגיונג.

לא יונדאי, לא קיה, סאנגיונג!

כנראה בגלל שהם כ"כ סוסי עבודה סופר אמינים וחיות שטח אמיתיות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמתבונן מהצד, קורא סמוי של שירשורי האקטיון וכמי שרואה מדי פעם את היצירות המוטוריות של סאנגיונג חולפות ברחוב - נראה כאילו החברה הזו מנסה בכוונה לייצר מכוניות מוזרות והזויות. כמובן אין בכך להעיד דבר על איכות כלי הרכב ואמינותם.

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האקטיון ספורטס החדש כבר יותר "מיין סטרימי" בעיצובו.

 

actyon-sports-17.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגירה, הוא לא פוצץ שום דבר, גירד קלות מידי פעם, לא מעבר. הוא עדיין לומד את כל העניין, והוא ממש לא כמו ילד בן 17 שאתמול קיבל רישיון.

ואני בטוח שגם אם אתה היית קונה רכב לטיולי שטח, שמראש נמוך יחסית, ועם תוספת של בולמים/קפיצים עייפים, גם אתה היית מטפל בעניין הזה בעצמך.

!AWDSOME

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בוגר של 10 שנות שטח עם....סאנגיונג מוסו (ולפני זה עוד 13 שנים עם ג'יפ צרוקי שנת 80).

 

ב 10 השנים האלה, מעבר לכך שהייתי במשך שנתיים כתב טיולי שטח של מגזין הגה (ז"א 24 טיולי שטח אתגריים ומאומצים בני יומיים), חרשתי את הארץ לאורכה ולרוחבה ולמעט מספר מסלולים מצומצם שרק סופות משופרות ושאר מפלצות נכנסים אליהן, אין מסלול ומעלה שהמוסו לא עשה.

 

ורדית, עשוש, מעלה יאיר, עוזי, ערוגות, מרזבה, יו ניים איט.

מעולם לא גורד הגחון של המוסו, מעולם לא אמרתי "איזה באסה שאין לי מיגון" כי מעולם לא הייתי זקוק לו!

 

בנוגע למגן, לא הייתי, לא ראיתי אבל איתמר עצמו אמר שכופף אותו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוף אתה מעיק!

האקטיון במצב סטוק הוא רכב נמוך, לזה תוסיף מגן גחון שאכל עוד סנטים או שניים ובטח ש- 250,000 ק"מ על קפיצים ובולמים מקוריים לא מוסיפים לו בריאות וכל גבשוש ושקערורית מרסקים אותו לרצפה. כיום במצב סטטי מרווח הגחון עומד על 15.5 ס"מ בלבד ובנסיעה המרווח הזה מצטמצם לסנטימטרים בודדים מכל מהמורה קטנה. אל תטיף לי מוסר שאני לא יודע לנהוג ובטח ההשוואה לילד בן 17 עם GTI היא לא במקום, הכלי כרגע מוגבל מאוד ביכולת השטח שלו (על סף הלא קיימת) וזו הסיבה שאני לא מטייל איתו בכלל.

 

בשבת האחרונה כשנסעתי לצלם את התמונות הנ"ל נסעתי בדרך שדות הכי תמימה בעולם, ובמהירות של 20 קמ"ש (!!!) הוא נכנס לסדרת נדנודים ששתלו את הגחון בקרקע כמה וכמה פעמים, חבל שלא צילמתי באיזה שביל "אתגרי" זה היה. המתלים ברכב הזה מתים טוטאלית.

 

ודבר אחרון, לז**ן את הרכב שלך בכל מיני מעלות ושהוא יחטוף חבטות מכל עבר ואז לומר "הוא עבר את זה בלי בעייה" זו לא חוכמה. לא קניתי את הרכב כדי לנגב איתו סלעים ולמרות שהוא ממוגן באיברים המוצנעים אין לי שום כוונה לז**ן את בוריס (למרות שהיא כוסית).

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

היה כיף לקרוא.

בניגוד אליך, בחיים לא הייתי רוכש רכב שהמראה שלו דוחה אותי. לא משנה כמה מושלם הוא לשאר הצרכים שלי.

ד"א, גם בהאמר רגיל וגם בממוגן יש קפיצי סליל מאחורה (ומקדימה), אל תרגיש נחות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מעיק?

 

אני בכלל לא הגבתי עד שהחלטת לגרור אותי לכאן בכח ("שמעת את זה בגירה?") אז אל תבוא בטענות כשאתה שומע דברים שאתה לא אוהב לשמוע.

 

בקיצור, דעותיינו חלוקות, זה בסדר גמור, שום אסון לא קרה רק צריך לקחת את הדברים בפרופורציה של מי שאומר אותם, האחד נסע עשרות אלפי ק"מ בשטח ללא כל מיגון ו/או נזק והאחר...200 מטר ומגן גחון עקום.

 

תמשיך בשלך, לא אפריע יותר בדעותיי המשונות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לרגע לא היה זלזול ברקע ובניסיון שלך בגירה, אבל העקרון עדיין קיים. הרכב זקוק להחלפת הבולמים/קפיצים בכל מקרה. למה לא לטפל בזה כבר כמו שצריך ולהגביה בצורה מינימלית?

זה כמו לקנות למשל רכב ספורטיבי, אפילו ראשון בוא נאמר, עם צמיגים בינוניים מראש (כי הבעלים הקודמים לא רצו להשקיע), שהם אמנם לא יבשים, אבל כבר מראים סימנים של עייפות. מה, לא תחליף? בוודאי שכן. לא תשדרג כבר כי זו הזדמנות טובה? בוודאי שכן. כך אני עשיתי עם הרכב הספורטיבי הראשון שלי, וזו לגמרי הייתה החלטה טובה ונכונה.

יתרה מכך, כך גם עשיתי כשקיבלתי את הסוזוקי, מיד מאתר המסירה אל הפנצ'רמעכר שלי להתקנת צמיגי AT. גם זו הייתה החלטה נכונה בהחלט בהסתכלות לאחור. ופה מדובר על צמיגים שנסעו 30 ק"מ מקסימום כשהוחלפו.

!AWDSOME

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, אם אני זוכר נכון, הנקודה התחתונה ביותר שקובעת את מרווח הגחון היא אצלך בכלל תחתית הביצה של הדפרנציאל האחורי כך שאני לא מבין איך מגן גחון למנוע (שהוא ללא ספק לא הנקודה התחתונה ביותר) הנמיך עוד יותר את המרווח גחון.

 

אם צריך להחליף בולמים ברור שכבר משדרגים להגבהות, ברור לחלוטין.

 

אין לי שום דבר לא נגד הגבהות (וגם לא ממש נגד מיגונים לחובבי הג'אנר) אבל כשעושים את זה כצעד ראשון בתירוץ הקלוש ש 19 ס"מ זה לא "עבירות שטח", זה פשוט לא נכון!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2556 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...