Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3378 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

היום החליפו לי דוד אחורי לרכב שהיה רקוב עם חור, שמו לי כמובן דוד חדש

המכונאי אמר שכשמניעים את הרכב הוא יורק שמן ומעשן קצת.. הוא שאל אותי עם הרכב מתחמם - אמרתי לו שלא, הוא מעולם לא התחמם לי

הרכב עשה 240 אלף ק"מ ולפני 3 חודשיים עשה טיימינג

הבנתי שהבעיה יכולה להיות מהשסתומים\רינגים, שכן סיפור כזה עולה יותר מהרכב עצמו

אמרו לי שתוסף דבש לשמן של K44 יכול לעזור במקרה זה (וגם לטסט שיהיה לי בנובמבר לזיהום אוויר)

האם כדאי לשים אותו? או לחכות לטסט..? עד עכשיו הייתי נכשל בבדיקת זיהום אוויר - כנראה זה בגלל האגזוז הרקוב שהיה?

מה דעתכם?

תודה מראש

פורסם

לתוסף דבש יש יתרון אחד וכמה חיסרונות - לא להשתמש.

יש לך בעיות חוץ מאגזוז?

הרכב שורף שמן? כמה שמן אתה מוסיף ולאחר כמה קילומטרים?

 

מה שהורס את האגזוז זה הרבה התנעות עם מנוע קר ונסיעות קצרות שהמנוע לא מספיק להתחםם.

אחד החומרים כתוצאה של שריפת דלק הוא מים. כאשר המנוע חם המים מתאדים - כאשר המנוע קר המים מתוספים באגזוז וגורמים לקורוזיה בו.

פורסם

היי

תודה על המענה

איך אני מודד כמה שמן הרכב אוכל?

והאם כדאי לשים תוסף דלק של K44?

ד"א, כשציינתי שהרכב מעשן - הוא מעשן עשן לבן

פורסם

טוב מילאתי שמן מנוע, אני מתכוון לבדוק כמה שמן הרכב מאבד לק"מ

יש לי עוד שאלה בנוגע לצמיגים, אני לא כ"כ מבין ורוצה לדעת מה המצב שלהם (צמיגים קדמיים), מצ"ב תמונות

 

תמונה 1

http://i.imgur.com/G6yWn0K.jpg

 

תמונה 2

http://i.imgur.com/VReH5nM.jpg

 

תמונה 3

http://i.imgur.com/EnRpnvL.jpg

 

תמונה 4

http://i.imgur.com/SHxjbl1.jpg

 

כאמור הטסט שלי רק בנובמבר

מה דעתכם?

פורסם

הצמיגים יבשים ועומק החריצים מתקרב למינימום. יש כאלה שכבר נעלמו בכתף הצמיג, הייתי מחליף.

אפשר לקנות היום צמיגים טובים באזור ה850 שקל, עזוב את הטסט, תדאג לבטיחות שלך.

מה זה הכתם השומני על הצמיג?

פורסם

אדם, זה לא כתם, פשוט ניקיתי את הצמיג עם מגבון שיראו יותר טוב..

וד"א שאמרת צמיגים ב850 ש"ח, התכוונת לארבעה צמיגים או שניים בסכום הזה?

פורסם (נערך)

4 צמיגים ב-850 עד 1000 ש"ח

בקשר פירמות טובות ופחות טובות ראה כאן וכאן

מחירים פה

 

שריפת שמן גורם עשן כחול/תכלת.

עשן לבן נגרם ע"י מים. יש כל הזמן או כאשר מנוע קר?

האם אתה מוסיף מים/נוזל קירור לעיתים קרובות?

עריכה אחרונה על ידי adddiaz
פורסם

עשן לבן נמצא בעיקר כאשר המנוע קר! כשאני מניע!

פעם הייתי מוסיף מים כי הלכה לי משאבת מים, סידרתי אותה ועכשיו הכל בסדר, מוסיף טיפה פעם בחודשיים אולי..

פורסם

השתמשתי בתוסף לשמן שנקרא קסאדו, תוסף שמיוצר באוקראינה ומבצע תיקון פגמים במתכת של מנועים ותיקים.

כמו כן יש שמן של רויאל פרפל מיועד לרכבים שעברו 120,000 ק"מ ומעלה.

השתמשתי בשני המוצרים לטויוטה סטארלט ואני יכול לומר שחל שינוי לטובה לאחר השימוש.

1.המנוע נהיה הרבה יותר שקט.

2.תוספת של עוד זמינות כח שאבד עם הזמן.

3. יש רק בעיה אחת המוצרים הללו יחסית יקרים.

שמן + טיפול קסאדו בסביבות אלף שקל.

פורסם
השתמשתי בתוסף לשמן שנקרא קסאדו, תוסף שמיוצר באוקראינה ומבצע תיקון פגמים במתכת של מנועים ותיקים.

כמו כן יש שמן של רויאל פרפל מיועד לרכבים שעברו 120,000 ק"מ ומעלה.

השתמשתי בשני המוצרים לטויוטה סטארלט ואני יכול לומר שחל שינוי לטובה לאחר השימוש.

1.המנוע נהיה הרבה יותר שקט.

2.תוספת של עוד זמינות כח שאבד עם הזמן.

3. יש רק בעיה אחת המוצרים הללו יחסית יקרים.

שמן + טיפול קסאדו בסביבות אלף שקל.

אשמח לראות את מדידת הדיינו לפני ואחרי ההוספה.

 

אין צורך בהשוואות הנתונים והסקת המסקנות, אבצע אותן בעצמי.

 

תודה.

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...