Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3381 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב חברים,

 

ברשותי סט של מורל, דגם אליט 602, סט לא רע בכלל.

הוופרים מעולים אבל אני מאוכזב מעט מהטוויטרים בעוצמות גבוהות ממש "מתפרקים" ונשמעים לא טוב.

היה ניסיון להנחית מהקרוס וגם מהHU אבל ללא הצלחה, בעיה "דומה" קיימת גם במורל הייבריד 602 שברכב השני אבל פחות מורגש.

 

חשבתי על לשלב טוויטרים של סט אחר, חשבתי על hertz mila, אבל מעבר לשאלה של

איך זה נשמע אני רוצה לדעת אם טכנית זה אפשרי?

 

אני נשאר לעבוד עם הקרוס של האליט חשוב לציין.

תודה :-D

פורסם

יש לך כאן בעיה קטנה והיא שהטוויטר שלך בהתנגדות 6 אוהם - הבעיה תהיה באזור נקודת החיתוך.

 

אם כבר הייתי שוקל לעבור לעבוד אקטיבי כאופציה ראשונה ואז ההמלצה הראשונה שלי לטוויטר תהיה לשקול בין סקאן ספיק רוולייטור 3000 או 6000

 

או אולי ללכת על משהו "קצת" יותר אקזוטי וחדש וזה התסיס ואיולינו 2 של אודיסון שהוא במקרה 6 אוהמ התנגדות ואז גם יתאים לך לקרוס המקורי של האלייט.

 

או אופציה שלישית - לשדרג את הסט שלך 603

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

בוקר טוב,

 

הוצאתי את הטוויטר לטובת בדיקה של טוויטר אחר, הופתעתי לגלות שעל המדבקה רשום 4ohm.

אז בדקתי טוויטר אחר וגם שם יש את אותה בעיה.

 

בשירים מסוימים ובעוצמה גבוהה הטוויטר פשוט נשמע קרוע/מתפרק ו/או עומד להרים דגל לבן.

היה ניסיון משחק עם הEQ, קרוס, ללא הצלחה.

 

הבעיה יכול להיות טמונה בקרוס של האליט?

אופציה הבאה לדעתי זה לעבור לאקטיבי ולראות איך הטוויטר מגיב ללא הקרוס.

 

הצעות?

פורסם

MT-350 שהוא הטוויטר הנוכחי של סדרט האלייט הוא עדיין 6 אוהם התנגדות נומינלית. קרוס של אילייט יהיה מותאם לטוויטר בהתנגדות 6 אוהם - זה תמיד היה כך גם בסופרימו.

 

עכשיו בסדרות החדשות של אילייט גם המידריינג' - הCDM הוא כבר 6 אוהם התנגדות.

 

תבדוק מה קנית.

 

איזו מדבקה יש לך על גב הטוויטר? מה הדגם?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הטוייטרים לא מולי אבל זכור לי שהיה רשום על המדבקה שלהם MT250 ובנוסף 4OHM.

וכן זה הפתיע אותי כי זה לא מה מה שרשום בחוברת או באתר היצרן.

 

מדובר על אליט 602 לא על אליט טיטניום (ששם אני חושב הטוויטר חדש יותר)

פורסם

הMT250 הם של הייבריד אוביישן 602 ולא של אלייט.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני לא מצליח להבין מה קורה פה...

בחוברות שברשותי רשום Mt250 עם התנגדות של 6.

 

על הטוויטרים רשום 4.

 

אני מבין את הטענה שלך אבל זה מה שרשום בחוברת טכני של הסט

פורסם
הMT250 הם של הייבריד אוביישן 602 ולא של אלייט.

 

זה לא נכון ,MT250 זה הטוויטר של המורל אילייט 602 והוא בהתנגדות נומינלית של 6 אום

לפי הנתונים של מורל.

 

מעבר לזה "מורל הייבירד אוביישן" ו "מורל הייבירד 602"

הם שני סטים שונים מדורות שונים.

פורסם

לפי שזכור לי יש 3 דגמים:

 

הייבריד אוביישן

הייבריד 2

הייבריד 602

 

בכל אופן בחוברת רשום התנגדות 6

וגם באתר.

 

על גב הטוויטר רשום 4.

טעות דפוס?

פורסם

לפעמים יש טעויות במדבקה.

מדוד עם רב-מודד, את ההתנגדות של הטוויטר כ 3.8 / 4.2 נחשב ל 4 אום.

 

נסה לבדוק גם את מפרט המעגל החשמלי , הקרוס-אובר.

לפעמים החברות מוסיפות נגדים בדרך, (כגון 2-4 אום)

הטוויטר 4 אום + נגד 2 אום = 6 אום.

כך כי במצב הנורמל, הטוויטר משקף 6 אום למערכת.

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

יש לי טעות עם אחד מהדגמים של הMT כנראה - או 230 או 220 אבל ההתנגדות של הטוויטר בסטים של אלייט אמורה להיות 6 אוהם לאורך כל הדרך - אלא אם כן היתה חריגה בדגם ספציפי, אני עדיין סבור שמדובר בטוויטר שההתנגדות שלו אמורה להיות 6 אוהם.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...