Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3427 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אהלן,

הגעתי לפנצ'רייה עם תקר.

 

לאחר בדיקה, יש 2 תקרים, די צמודים אחד לשני, במרחק של כ8-10 סמ (לא בדפנות).

 

הצמיגאי לא מוכן לתקן לי בטוענה שהצמיג יתפוצץ.

 

ניסה למכור לי חדש, סירבתי, ולאחר התעקשות שלי, הוא תיקן.

 

הצמיג בן 3-4 חודשים, ח-ד-ש.

האנקוק 107.

 

דעתכם?

IMG_20170205_165838.jpg

עריכה אחרונה על ידי ohanaohad
פורסם

יש לך עוד תמונה? אם כן תנסה להעלות אותה

או תמונה של איך שהוא תיקן את זה?

הפאנצר השני נראה שהוא גובל בדופן אבל לא כל כך ברור

כעקרון נראה קצת בעייתי כי מרכז הפיטריה (או איך שלא קוראים לו) אמור להיכנס במרכז הפאנצ'ר ובמקרה שלך לא ניתן לשים אחד על השני, אבל אולי ניתן לשים פיטריה גדולה יותר שיכסה את השני ולקוות לטוב

 

תחכה לעוד תגובות אבל תנסה להשיג עוד תמונה במיוחד אחרי התיקון במידה ויש

פורסם

היי, אף אחד מהם לא גובל בדופן, 2 התקרים נמצאים די באמצע, ואין תמונות נוספות.

 

הצמיגאי טען שלא מסכים לתקן מהסיבה שהם קרובים אחד לשני ופשוט אסור לו, לטענתו, הצמיג עלול להתפוצץ.

 

אני לא מבין איך עלול להתפוצץ, אני מעריך שהמקסימום שיכול להיות זה שהמדבקה תפסיק לאחוז והאוויר ייצא כאילו יש תקר חדש.

(לא מהנדס ולא מבין בזה, רק חושב כך).

 

דעות?

שאדע אם לרכוש זוג אחורי חדש, או שנשאיר ככה.

פורסם (נערך)

הצמיגאי צודק,לפי הנחיות משרד התחבורה חייב להיות מרווח של 20 ס"מ בין 2 תיקונים ולא יותר מ2 תיקונים בכל רבע צמיג.

ובכל מקרה התיקון חייב להיות עם פטרייה,כל תיקון אחר הוא לא חוקי.

 

http://sfile-pull.f-static.com/image/users/125534/ftp/my_files/tikia-clali/TyreHandling%202015.pdf?id=22354969

עריכה אחרונה על ידי ArikC

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אוהד שלום רב,

לשאלתך - הצמיגאי צודק.

יש מרחק מינימלי בין תיקונים ובנוסף יש גם חשיבות למספר התיקונים בחלק יחסי של הצמיג.

מצרף לך צילום מסך מחוברת "הצמיג והטיפול בו" של משרד התחבורה.

 

TyreHandling.png

פורסם

בגדול ומבלי להכנס לפרטים טכניים מדי - תקר מנקב גם את חוטי הפלדה בתוך הצמיג,

שני תקרים קרובים מדי אחד לשני מעלים את הסיכוי להפרדותם וליצירת בלון שעלול להתנפח ולהתפוצץ.

כמובן שההמלצה הראשונית היא להחליף את הצמיג בצמיג חדש אך אם הדבר לא אפשרי,

יש צורך לשים עין ולעקוב שאין התנפחות במקום בו בוצע התיקון.

×
×
  • תוכן חדש...