Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1654 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתה לי בעיה זהה במיקרה 2014 שהייתה ברשותי בעבר. למזלי, הרכב היה עוד באחריות ונכנס לתיקון במוסך מורשה של קרסו. במוסך נאמר לי שהכבל נקרע ושצריך להחליף לא רק אותו אלא סט כלשהו שכולל אותו. מכיוון שהרכב היה באחריות אז לא שאלתי יותר מידי שאלות. כן נאמר לי שהדאשבורד פורק לצורך ההחלפה, לדברי המוסכניק, עלות התיקון כ-3,000 ש"ח כולל עבודה. שוב, למזלי הרכב היה תחת אחריות ולא שילמתי. אציין שמדובר במוסך מורשה של קרסו במפרץ חיפה.

8) ידני זה הכי אחי 8)
פורסם
הייתה לי בעיה זהה במיקרה 2014 שהייתה ברשותי בעבר. למזלי, הרכב היה עוד באחריות ונכנס לתיקון במוסך מורשה של קרסו. במוסך נאמר לי שהכבל נקרע ושצריך להחליף לא רק אותו אלא סט כלשהו שכולל אותו. מכיוון שהרכב היה באחריות אז לא שאלתי יותר מידי שאלות. כן נאמר לי שהדאשבורד פורק לצורך ההחלפה, לדברי המוסכניק, עלות התיקון כ-3,000 ש"ח כולל עבודה. שוב, למזלי הרכב היה תחת אחריות ולא שילמתי. אציין שמדובר במוסך מורשה של קרסו במפרץ חיפה.

תודה רבה!!!

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ - אני בעל ניסאן מיקרה 2016 וקרתה לי אותה בעייה לפני כמה ימים .
אשמח לדעת אם מישהו מצא פיתרון טוב או מוסך שיודע לטפל בבעיה במחיר נורמלי .

×
×
  • תוכן חדש...