Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שירות לקוי מג׳ון צ׳יקו (jy-racing) (כותרת נערכה)


bubens
שימו לב! השרשור הזה בן 2830 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תבקש ממנו להצטלם בעירום כשרק האגזוז שלך מכסה לו את הדינגלינג ביחד עם העיתון של השבוע הבא.

 

אל תסתפק בפחות מזה.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 100
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לא מבין מה מצחיק בלהביא הוכחה שאכן ההזמנה בארץ :roll:, אין לו דרך אחרת ועל כל דרך שהצעתי קיבלתי תשובה מתחמקת, בדיוק כמו ההתנהלות שלו במשך 3 חודשים.

 

בטח, בשבילכם זה הומור, גם ענבל אור צוחקת כל הדרך אל הבנק.

 

אם זה היה נוגע לכם בנקודה כואבת, היו פה יריות לכל עבר, מספיק לראות פוסטים על שריטות של רכב חדש או פתיחת דלתות .

 

לא חברים שלי, לא מדובר בשריטה ולא בפתיחת דלת, אלא בהסכם בין קונה ומוכר, שבו שני הצדדים מחויבים אחד כלפי השני ובמיוחד כשהחוזה על מקדמה במזומן, אה, שכחתי, מדובר בסכום די רציני! פאקינג משכורת מינימום!

ואם יש לך אחריות כלפי, אז האחריות שלך לעדכן אותי בכל פיפס ופיפס ואם לא מוצא חן בעינייך? או אתה יודע מראש שלא תעמוד בדרישות אלה, אל תסכים להסכם ולכל ההשלכות שמצורפות עימו.

אתה בעל עסק וכבעל עסק אתה ורק אתה אחראי, לאיך העסק שלך יראה ומה יחשבו עליו! ואם החלטת שעסק זה ״חפיף״ אז אל תתפלא כשיום בהיר אחד, משהו יקרה לו.

 

לסיכום, מי שלא ראה סיכמנו על העברה בנקאית.

עריכה אחרונה על ידי bubens
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בובנס, אתה חי בסרט שכל נותן שירות יעדכן אותך על כל פיפס קטן. ברור שאתה כועס וגם ג'ון עצמו לא אומר שהוא נהג כשורה. שחרר. מה שכן, אני כמעט בטוח שתיתקל בעוד כמה נותני שירות שיתנו לך יחס דומה. תחשוב לבד מדוע.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל תגובה שלך אתה מעביר כאלה שנטו לצד שלך, להבין שאתה לקוח לא פשוט.

 

די, שחרר, האיש התנצל, הביע נכונות להחזיר את מלוא הסכום, מפסיד עליך כסף, ועוד מוכן למכור לך באותו מחיר מחדש אחרי שהמוצר יישלח ויחזור שוב.

 

תתבגר קצת. הגישה שלך לא תוביל אותך רחוק בחיים.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^^

דבר איתי! אבל לאט, שאני אבין, מדוע ?

 

כי אין לנותן שירות, אף פעם, אינטרס למרוח לקוח. אף פעם. זה קורה, וזה בהחלט קורה, באחד משלושה מקרים - עניין שמתעכב בשל נסיבות שאינן תלויות בנותן השירות, לקוח שמשגע את נותן השירות לדעת או שילוב של שני הגורמים. זה לא מצדיק את ההתנהלות, אבל בהחלט מסביר אותה.

 

מקווה שזה היה מספיק לאט. אם לא - אדאג לרווח אותיות בפעם הבאה.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פות"ש אם תתבגר יותר, תהיה ממש משעמם, או על סף גסיסה. זה תלוי אם תבין את זה נפשית או פיזית.

 

הלקוח יכול להתלונן כמה שבא לו, במיוחד כשהוא צודק. הוא לא צריך להוכיח לכם יותר מלגרום למוכר להודות. והוא לא צריך לצאת מתסכול כי אמרתם לו, עובדה שהוא משיג מה שהוא רצה.

אם יש בעולם טוב (50%) ורע (50%), ויש כמעט טוב, אנחנו לפחות ב-51% של רע.

הרע יכול לשלם על זה, וגם אם כבר משלם, לא תמיד בית המשפט יחליט לקצר לו את העונש.

 

אם עוד לא הבנתם, אז כשיפרצו לכם הביתה אחרי ששמתם סורגים, כנראה שתאשימו את עצמכם שבכלל עשיתם חלון. אל תנסו בכוח המחשבה לצאת צודקים, המוכר בעצמו לא התווכח כמוכם למרות שהוא פחד על שמו הטוב, אבל הוא לא צריך יותר מלתת עדות.

 

אגב, כן, הפיתרון שהמוכר הביא בסוף, ממש יפה. מוכר, אני אומר סה"כ סגרת את זה יפה וכבוד, שמח שהבנת שלא צריך לחשוש או לא לרצות לענות ללקוח, ומקווה שזה לא יקרה למישהו אחר. זה ממש לא אומר שאתה בן אדם רע!

עריכה אחרונה על ידי LPG

ט.ל.ח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלקוח יכול להתלונן כמה שבא לו, במיוחד כשהוא צודק. הוא לא צריך להוכיח לכם יותר מלגרום למוכר להודות. והוא לא צריך לצאת מתסכול כי אמרתם לו, עובדה שהוא משיג מה שהוא רצה.

 

אבל המוכר לא אמר שהוא צודק. גם אף אחד פה לא אמר שהמוכר צודק. גם לא ביקשו מפות"ש להוכיח כלום - קיבלו את הגרסא שלו. כולם. כולל המוכר.

 

פשוט יש אנשים שמבינים, שלכל דבר יש סיבה, גם אם היא לא תירוץ. אפשר להסתתר מאחורי צדק, ואפשר לשחק על תוצאה. פות"ש, באם ימשיך בדרכו, יהיה צודק ברוב הפעמים. האם זה יוביל אותו כל הזמן לתוצאה הרצויה? כלל לא בטוח. הנה, הפעם זה לא הוביל אותו לתוצאה הרצויה.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא?

המוכר רשם שהלקוח צודק, הוא היה צריך לענות ולתת לו שירות.

הרבה רשמו שהם עם המוכר תאכלס, לקחו צד, שהוא עשה טעות וצריך להרפות = המוכר צודק, אם תתנצל זה מותר! זה הופך את זה ליותר טוב, אבל לא הופך את זה לשירות מושלם.

מה עוד רשמת? שלא ביקשו מהפות"ש להוכיח כלום? דרשו ממנו. דרשו ממנו להפסיק להתצטדק, כי כידוע בן אדם לא יכול להפסיק להתצטדק 100%.

 

לסיבה חייבת להיות תירוץ, אם הוא חיובי או לא זאת שאלה אחרת. אז אמרת שהוא יהיה צודק ברוב הפעמים, האם מי שלא יהיה צודק ברוב הפעמים, כן יגיע כל הזמן לתוצאה הרצויה?

זה הוביל אותו לתוצאה הרצויה, יותר מכל הוא רצה מענה, והוכחה, וליצור לחץ, ולגרום לבן אדם להבין שהוא עשה טעות.

ט.ל.ח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחר שהוא קיבל מענה ויצר לחץ, הוא רצה דם. מכיוון שעולם הרכב (ועולם העסקים בכלל) בישראל לא כזה גדול, תהיה סמוך ובטוח שמגוון נותני השירות הפוטנציאליים שישמחו לעבוד עם פות"ש לא כולל את רוב המגיבים בשרשור הזה.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל זאת אם המדינה הייתה מושלמת, וכולם באמת היו תמיד צודקים, ולא היו קללות בעברית, לא היה פה שרשור ארוך מאוד על אנשים שצולמו ב-DVR.

הוא לא רצה דם הוא לא ערפד, הוא מאוד רצה הוכחה שזה אכן נקנה ושזה אכן בארץ, כדי שיוכל לסמוך על המילה של המוכר שוב. למרות שהוא כבר אמר שהוא שלח למוכר פרטי חשבון בנק, אנשים המשיכו והמשיכו והמשיכו להגיד לו שיקח את הכסף וזהו.

גם אם הוא תמים או חסר אמונה או דורש, כולם פה היו עושים את אותו הדבר. מאותה הסיבה שהרבה אנשים שולחים דבר דואר עם מעקב, כדי שיוכלו לדעת מה קורה עם המוצר שלהם.

אנשים שהגיבו פה עודדו אותו להמשיך כדי להתצטדק או לצאת מעט טוב יותר, כנ"ל את המוכר.

ט.ל.ח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלקוח תמיד צודק ( גם אם הוא לא צודק ).

 

בלי לקוחות אין עסק. אין יותר פשוט מזה.

 

עדיין יש לקוחות שרצוי שלא יהיו לקוחות.

 

פות"ש נכווה ברותחין לכן נזהר בצוננין, ולכן יצאו לו כל מייני דרישות משונות, אבל ניתן להבינן אחרי התחושה של נתק מצד הספק.

 

שוב הוכח כוחו של הפורום. ( כך אני רוצה להאמין ).

 

שנה טובה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפעמים לקוח צודק, עדיף שיהיה צודק אצל מישהו אחר. במקרה הזה לא טוב היה לצדדים להמשיך ולכן טוב שדרכיהם נפרדו. ג'ון שפך אור על מחדלו, פות"ש שפך אור על אופיו. הכל די פשוט וברור האמת.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2830 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...