Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3574 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש לי רכב מסוג יונדאי גטס 2005 ושמתי לב היום לנוזל קירור ירוק שהופיע על המנוע . מחר אני רוצה לנסוע למוסך ולטפל בבעיה . אשמח לקבל המלצות למוסכים באיזור ראשל"צ/ חולון/ בת ים .

אם צריך להחליף רדיאטור, כמה זה צריך לעלות ?

פורסם

יצא לי להחליף כבר מספר פעמים בגטס. רדיאטור סביב ה 450 שח. נוזל קירור פרסטון 50 שח. עבודה במוסך סביב ה 100-150 שח. תעשה את החשבון. אם תוכל לקנות את הרדיאטור ולבצע את כל התהליך בעצמך שהוא פשוט מאוד זה יחסוך לך.

פורסם
תודה , תוכל להמליץ לי אולי על המוסך באיזור חולון/בת ים/ראשל"צ - בסדר הזה :)

בחולון יש לךאת אורן שירותי רכב שהוא גם חבר פה בפורום. חוץ ממנו לא מכיר מוסכים. כמובן שתיקח גם הצעות מחיר לפני שאתה מבצע כי יש הפרשים במחירים בין מוסכים ואל תשכח לעדכן אותנו.

פורסם

לפני כשנה שנה וחצי החלפתי רדיאטור בגטס כמו שלך, הטיפול בוצע במוסך יונדאי.

 

העלות כ1800 להחלפת רדיאטור ומכלולי הצנרת והטרמוסטט שנמצא אף הוא תקול,

 

לפי ההמלצות פה, אם זה רק הרדיאטור נוזל ושאר המרכיבים תקינים , מומלץ לבדוק החלפה עצמאית.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם
לפני כשנה שנה וחצי החלפתי רדיאטור בגטס כמו שלך, הטיפול בוצע במוסך יונדאי.

 

העלות כ1800 להחלפת רדיאטור ומכלולי הצנרת והטרמוסטט שנמצא אף הוא תקול,

 

לפי ההמלצות פה, אם זה רק הרדיאטור נוזל ושאר המרכיבים תקינים , מומלץ לבדוק החלפה עצמאית.

אני אישית מישתמש ברדיאטורים של בשן שעוד לא ניתקלתי בבעיה איתם ועושים אחלה של עבודה והם במחירי ריצפה.

פורסם

למה להשתמש בנוזל קירור פרסטון לא מקורי כשהוא יכול לרכוש נוזל מקורי של יונדאי באותו המחיר?

מהילה במים מזוקקים 50:50 ויש לך 2 ליטר נוזל קירור מקורי מוכן.

פורסם

=טיפלתי היום במוסך אורן שרותי רכב בחולון. המוסך ממש טוב והיחס גם כן.

בעיה נוספת שראיתי זה שנורת ABS דלוקה והגיעו למסכנה שמחשב ABS מקולקל וצריך להחליף אותו. בכמה כסף יכולה החלפה כזאת להסתכם ( מחשב חדש מול מחשב משומש) ?

פורסם
יצא לי להחליף כבר מספר פעמים בגטס. רדיאטור סביב ה 450 שח. נוזל קירור פרסטון 50 שח. עבודה במוסך סביב ה 100-150 שח. תעשה את החשבון. אם תוכל לקנות את הרדיאטור ולבצע את כל התהליך בעצמך שהוא פשוט מאוד זה יחסוך לך.

חח אתה שוב אוהב להגזים. אתה מקסים...

פירוק והרכבת רדיאטור ( במיוחד אם לקוח מביא את החלקים?? ) עולה בין 100-150? כולל מעמ בטח גם?

אתה שוב חושב, שלפעמים אם לך עבודה לוקחת ממש קצת זמן, אז אצל מוסך הוא ישלם 100 שקלים. זה פשוט לא עובד ככה ידידי הצעיר, ואני שוב מגיב לך פה על גבי הפורום מהסיבה הפשוטה.

אם מחר מחרתיים, אותו לקוח יילך לאחד המוסכים, לא משנה שמות כרגע, ויגבו ממנו למשל 300 שקלים, אז אותו מוסך הוא ייחשב שגנב, למעשה שזה יכול להיות המחיר הראלי, כי אדון מאור היקר, יודע לעשות את העבודה אז הוא מרשה לעצמו לומר , שמחיר העבודה הוא גג 150 ש"ח.

 

בבקשה , אם אתה לא יודע לתמכר עבודות , פשוט אל תכתוב הצעות מחיר על גבי הפורום, זה פוגע בלקוחות הפורום ( יוצאים ממורמרים ) וגם בבעלי המקצוע ( המוסכים ) - הלקוח בא אליהם בתלונות ולא בצדק.

פורסם
חח אתה שוב אוהב להגזים. אתה מקסים...

פירוק והרכבת רדיאטור ( במיוחד אם לקוח מביא את החלקים?? ) עולה בין 100-150? כולל מעמ בטח גם?

אתה שוב חושב, שלפעמים אם לך עבודה לוקחת ממש קצת זמן, אז אצל מוסך הוא ישלם 100 שקלים. זה פשוט לא עובד ככה ידידי הצעיר, ואני שוב מגיב לך פה על גבי הפורום מהסיבה הפשוטה.

אם מחר מחרתיים, אותו לקוח יילך לאחד המוסכים, לא משנה שמות כרגע, ויגבו ממנו למשל 300 שקלים, אז אותו מוסך הוא ייחשב שגנב, למעשה שזה יכול להיות המחיר הראלי, כי אדון מאור היקר, יודע לעשות את העבודה אז הוא מרשה לעצמו לומר , שמחיר העבודה הוא גג 150 ש"ח.

 

בבקשה , אם אתה לא יודע לתמכר עבודות , פשוט אל תכתוב הצעות מחיר על גבי הפורום, זה פוגע בלקוחות הפורום ( יוצאים ממורמרים ) וגם בבעלי המקצוע ( המוסכים ) - הלקוח בא אליהם בתלונות ולא בצדק.

 

כל מוסך ייקח כרצונו. אני מתמחר לפי המחירים בעיר שלי שאני מכיר אותם. לא אמרתי מעמ כמו שמוסך לא מגדיר מחיר עם מעמ אלא רק לאחר שתינתן החשבונית. קח 150 תוסיף מעמ והרי לך החשבון להחלפת הרדיאטור. שוב...יש רכבים שכדי לפרק רדיאטור צריך להוריד פרונט קידמי. בגטס זה לא מצריך שום פעולה מורכבת ואולי בעל מקצוע פה יצדיק את המחיר שעליו אני מדבר ספציפית לגטס.

×
×
  • תוכן חדש...