Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3581 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

ברשותי סוזוקי בלנו 1997 , לאחר ראש מנוע שעשיתי , יש לי מדי פעם נזילה גדולה מהצינור של מיכל המים , כאשר אני עוצר את הרכב, המים במיכל רותחים ויוצאים מהצינור הראשון לאוויר הפתוח , המים נוזלים למגש ומשם לרצפה זה נורמלי? בעקרון הצינור השני מחובר לרדיאטור הצינור אמור להחזיר את המים ממיכל המים לרדיאטור אם אני לא טועה , אבל הוא מתמלא בסוף נסיעה ארוכה וכאשר הוא מגיע לסוף המים יוצאים החוצה מהצינור שלא מחובר לכלום.

 

כרגע שבדקתי בים ברדיאטור לא היה חסר מים ברדיאטור והרכב לא מתחמם מעל החצי.

 

 

 

20160902_111526.jpg20160902_114009.jpg

עריכה אחרונה על ידי yager4
פורסם (נערך)
עשה את הדבר הבא: שהמנוע קר פתח מיכסה רדיאטור והנע את המנוע ותראה אם ישנם בועות במיים או שהם קופצים אחוצה. חזור לעדכן.

המכסה של מיכל המים או של הרדיאטור? הרכב אחרי ראש מנוע .

עריכה אחרונה על ידי yager4
פורסם
זה לא אומר כלום שנעשה ראש מנוע כי ייתכן והתיקון לא צלח.

 

אז אתה ממליץ לעשות בדיקה? (לפתוח מכסה רדיאטור כאשר הרכב קר ולהניע את הרכב? לבדוק האם יש בועות? )

פורסם
כן כן...בצע את הבדיקה הזו ונמשיך משם!

 

ביצעתי את הבדיקה שאמרת לי לעשות וזה התוצאה : (לינק עם וידאו של הבדיקה)

 

http://www.upfile.co.il/file/439822182.html

 

20160903_091821.jpg20160903_091827.jpg20160903_091829.jpg20160903_091900.jpg20160903_091908.jpg20160903_091930.jpg

 

תמונות לאחר חצי שעה שהרכב דולק , בהתחלה עם רגל על הגז.

 

לאחר שהתייעצתי עם חבר מוסכניק הגענו למסקנה שהפייה של הרדיאטור כנראה לא תקינה (כנראה עקב לחץ, לפני שעשיתי ראש מנוע) , אז במקום להחליף את הרדיאטור (לא משתלם כלכלית ) הוא סידר לי ככה את הבעיה :

 

20160903_103516.jpg

 

הוא שם לי ניילון כי מים בורחים למיכל מים מהרדיאטור, מטרתו של המיכל להיות מים רזרבים במקרה של חוסר מים ברדיאטור , בינתיים עושה את העבודה , מים רותחים לא נכנסים למיכל מים רזרבים, ואין יציאה של מים החוצה , לא זורם מים מהרדיאטור למיכל מים רזרבים , הוא ינסה למצוא לי רדיאטור תקול שניתן רק להוציא את החלק העליון שלו ולהחליף את שלי בו , הוא טען שחבל לי להשקיע ברדיאטור חדש, הרכב לא התחמם עד עכשיו וגם לא לפני ראש מנוע.

פורסם

קודם כל תעיף את הניילון המטומטם הזה אם אתה רוצה שמערכת הקירור תפרוק את הלחץ ולא ייתפוצצו לך צינורות או הרדיאטור עצמו! לא סתם קיים מיכסה לחץ יש לו משמעות חשובה ואם הוא לא תקין תחליף אותו בלי קומבינות דביליות שיכולות רק להזיק! וזה מוסכניק?!?

לגבי הסרטון ניראה תקין.

פורסם (נערך)
קודם כל תעיף את הניילון המטומטם הזה אם אתה רוצה שמערכת הקירור תפרוק את הלחץ ולא ייתפוצצו לך צינורות או הרדיאטור עצמו! לא סתם קיים מיכסה לחץ יש לו משמעות חשובה ואם הוא לא תקין תחליף אותו בלי קומבינות דביליות שיכולות רק להזיק! וזה מוסכניק?!?

לגבי הסרטון ניראה תקין.

 

החלק העליון של הרדיאוטור לא תקין (ככה הוא טוען) בגלל זה מים רותחים מהרדיאטור זורמים למיכל מים (רזרבה) , זה לא אמור להיות ככה , הפקק או המכסה תקין (הוא חדש) הוא ניסה עם פקק מקורי של בלנו וזה גם לא עזר , כנראה החלק העליון של הרדיאטור לא תקין , הפייה , בגלל זה הוא שם ניילון .

עריכה אחרונה על ידי yager4
פורסם (נערך)
קודם כל תעיף את הניילון המטומטם הזה אם אתה רוצה שמערכת הקירור תפרוק את הלחץ ולא ייתפוצצו לך צינורות או הרדיאטור עצמו! לא סתם קיים מיכסה לחץ יש לו משמעות חשובה ואם הוא לא תקין תחליף אותו בלי קומבינות דביליות שיכולות רק להזיק! וזה מוסכניק?!?

לגבי הסרטון ניראה תקין.

 

אולי אני אנסה לרכוש מכסה לחץ מקורי ואנסה שוב , יכול להיות בגלל שהמכסה לא מקורי המים זורמים למיכל רזרבה?

עריכה אחרונה על ידי yager4
פורסם
יכול להיות שהמכסה תקול והוא לא מצליח לשחרר לחץ, יש לו קפיץ שם.

קנה אחד חדש ותבדוק אם הבעיה נפתרה, לא חייב מקורי.

 

המכסה חדש, יכול להיות שהפייה לא תקינה?

×
×
  • תוכן חדש...