Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם הסוף של ענף המוניות קרב?


tzvipper
שימו לב! השרשור הזה בן 697 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הודעה אחת לפניך אני אומר את אותם הדברים בנוגע לפיצוי...

 

רק בהבדל אחד שאני טוען שתוריד את כל החסמים לנהגי אובר ולנהגי המוניות ותהיה פה "הוגנות" רק שהשוק יהפך לג'ונגל (אפילו יותר מעכשיו למרות שעכשיו הג'ונגל הוא בעיקר עקב טעויות משתמש שלא יודעים להפעיל את הממשק הזה שנקרא מונית).

 

מאחר ואני בקושי משתמש בקונספט הזה שנקרא מונית, אז תפאדלו, תעשו מהשוק ג'ונגל, מה לי נפקא מינה, רק כך בחשבון שזה מה שיהיה.

 

ובנוגע להודעה האחרונה שלך, וואאייייי, איזו דמגוגיה צרופה, ממש במקום להשוות מונופולים דורסניים בבעלות טייקונים, שעשקו את הציבור והכניסו מאות מליונים לכיסם ע"י מחירים מופרכים בהשוואה לכל מקום בעולם לאנשים פרטיים שמנסים להתפרנס בקושי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגירה - לא פעם ראשונה שאתה מעוות דברים שנאמרים, בוא אני אעזור לך קצת ואאחד את זה להודעה אחת בשביל שמי שקורא את הדברים יראה טוב טוב את התרגיל שלך:

 

(1)

לא כל מה שמתאים לאסטוניה מתאים לישראל. צריך התאמות מסגרות ולאופי שלנו. ובלי פופוליזם עם מחיר נמוך לצרכן וגבוה למדינה, כמו מה שקורה בשוק הסלולר

(2)

למען הסר ספק - אתה טוען שעדיף היה אם הרפורמה בשוק הסלולר לא היתה מתבצעת?

(3)

ובנוגע להודעה האחרונה שלך, וואאייייי, איזו דמגוגיה צרופה, ממש במקום להשוות מונופולים דורסניים בבעלות טייקונים, שעשקו את הציבור והכניסו מאות מליונים לכיסם ע"י מחירים מופרכים בהשוואה לכל מקום בעולם לאנשים פרטיים שמנסים להתפרנס בקושי.

 

אני לא העלתי את ההשוואה, היות ובהודעה אליה אתה מתייחס יש ציטוט שמראה שלא אני העלתי את ההשוואה (שאם לא שמת לב, היא בכלל לטובת הארגומנט שלך, לא שלי, אירוניה שכזו) - אני מסיק או שאתה מודע לכך ובכל זאת בוחר להשתלח, או שלא קראת הודעה אחת מתחילתה עד סופה ובחרת להגיב.

 

זו הוצאה מההקשר בצורה הכי נלוזה שלה. :mm_nah:

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר הקפצתם.

יוצא ברכבת השלום. יש לי הליכה של 15 דקות אבל אני מאחר.

שואל נהג מונית אם הוא פנוי, אומר "בוא, אבל אני לא נכנס לשם כי יש פקק ואין מונה, אם אתה רוצה עד דרך נמיר 40 שקלים".

אני מוודא, עד דרך נמיר 40 שקל? הוא עונה שכן.

המרחק מהרכבת לדרך נמיר הוא 20 מטרים למי שלא יודע. 50 מטרים. אמתי לגמרי. לא מטאפורה, לא הגזמה, 50 פאקינג מטרים. 45 שניות הליכה בקצב של צב.

הסברתי לו ולחבריו מה אני חושב עליהם. הם הסתכלו עליי המומים ומאבטח הרכבת ליד צחק. החבר שלידו אמא בוא אני אעשה לך ב-20 (וואו איזה מבצע!) הסתובבתי והלכתי.

בפגישה אמרו לי "בחיים לא עולים על מונית שלא דרך גט טקסי".

יש לי עוד כמה דוגמאות. לצערי הרב 99% מהן שליליות.

המקום היחיד שיש לי ביקורת חיוביות על נהגי מונית היא דרך גט טקסי. שם הרוב בסדר גמור.

מנסיון של 10 שנים עם מוניות, 99% מהנהגים בסדר, אני תמיד מבקש מונה ולא משנה מה, בפריפריה הם לא רגילים לזה, אבל שמתי לב שבזמן האחרון הם לאט לאט מתחילים להעדיף מונה, התחנה הכי גרועה בארץ לדעתי זה רכבת ההגנה, את השלום לא מכיר אולי הם אותו דבר, קשה לי להאמין שיש תחנה גרועה מהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק בהבדל אחד שאני טוען שתוריד את כל החסמים לנהגי אובר ולנהגי המוניות ותהיה פה "הוגנות" רק שהשוק יהפך לג'ונגל (אפילו יותר מעכשיו למרות שעכשיו הג'ונגל הוא בעיקר עקב טעויות משתמש שלא יודעים להפעיל את הממשק הזה שנקרא מונית).

 

מאחר ואני בקושי משתמש בקונספט הזה שנקרא מונית, אז תפאדלו, תעשו מהשוק ג'ונגל, מה לי נפקא מינה, רק כך בחשבון שזה מה שיהיה.

 

ובנוגע להודעה האחרונה שלך, וואאייייי, איזו דמגוגיה צרופה, ממש במקום להשוות מונופולים דורסניים בבעלות טייקונים, שעשקו את הציבור והכניסו מאות מליונים לכיסם ע"י מחירים מופרכים בהשוואה לכל מקום בעולם לאנשים פרטיים שמנסים להתפרנס בקושי.

 

בגירה ,

אם היינו מנהלים את הדיון הזה לפני כמה עשרות שנים אולי היית טוען ש..

 

בוא נוציא את המקררים החשמליים מהחוק, מה יקרה לכל מחלקי הקרח , והמפעלים ליצור קרח. מה הם יעשו ?

בוא נוציא את הרכבים מחוץ לחוק, מה יקרה לכל העגלונים ? כיצד הם יתפרנסו ? וחוץ מהם יש עוד תעשיה שלמה שנחה עליהם , מאספקת חציר ודרך יצרני שוטים ותחזוקה לגלגלי עץ.

 

אנחנו במהפכה טכנולוגית (או המהפכה תעשיתית נוספת) שבמהלכה יווצרו מקצועות חדשים ויעלמו מקצועות ישנים.

מי שיטיב להסתכל קדימה ולתכנן ירוץ קדימה , ומי שיתעלם , ישרך מאחור.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא נגיד שאם היו מקפידים לבצע אותה כמו שצריך ולא נותנים לגולן לעשות את התרגילים שלו (אי ביצוע התחייבויו ) אולי היינו מגיעים לנקודת איזון יותר טובה בין המחירים לאיכות הרשתות והשירות. למשל, היינו מקבלים רשתות LTE שנתיים קודם ולא נתקעים עם רשתות מיושנות וקורסות, וגולן לא שים חובות, לא שילם קנסות וצחק עת כולם.

גם ברפורמה הזו הרגולטור עבד רע מאד.

ד"א - איפה נעלמו כל ה-MVNO's? מכולם. נותר רק רמי לוי, שעד כמה שאני מודע הוא יותר reseller מ-MVNO אמיתי, פועל בלי תשתיות חיוב משלו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ידעתי שאתה טייס, שכן זה חתיכת evasive maneuver מה שעשית P:

ברור שהיה אפשר לעשות את זה טוב יותר, זה נכון תמיד - ונכון בחזקת עשרים כאשר מדובר בפוליטיקה/משק הישראלי (חאפרי מהיסוד).

 

השאלה היתה האם היית מעדיף את המשכיות המצב הקודם לבין מעבר למצב הנוכחי, על שלל המגרעות.

אני לצורך העניין - מעדיף בלי צל של ספק את המצב היום, גם אם איכות הרשת לא מיטבי.

אני לא רוצה לקפוץ למסקנות לגביך (ולכן שאלתי מה *אתה* מעדיף), אבל כן אומר שאני בספק גדול שהצרכן הישראלי הממוצע יאמר שהיה עדיף את מה שהיה קודם על מה שיש היום.

לפחות אחד מבין המצודדים בנהגי המוניות קיים אחד שיסכים שהרפורמה בסלולר היתה בסה"כ חיובית - שכן מבין השורות של ההוצאה מההקשר הנ"ל של בגירה נדמה שגם הוא חושב שזה היה צעד חיובי.

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אור, אכתוב בפעם השמינית:

כל רפורמה צריכה מחשבה מראש והתאמה תוך כדי תנועה. לא רוצה להשאר עם עגלות, אבל רוצה תנועה מוסדרת עם שיטור, וחוקים עדכניים המותאמים להתפתחות הטכנולוגית ולא משאירים פרצות

לגבי הסלולר, כאן היתה תחרות לא הוגנת. אם גולן היה חוטף את הסטירה אחרי שפירק 2 אתרים אולי היינו משלמים קצת יותר, אבל בם מקבלים תמורה יותר טובה לכסף. שוב, עניין של נקודת איזון, וגם של הקפדה של המדינה על הכללים שהיא עצמה קבעה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגירה ,

אם היינו מנהלים את הדיון הזה לפני כמה עשרות שנים אולי היית טוען ש..

 

בוא נוציא את המקררים החשמליים מהחוק, מה יקרה לכל מחלקי הקרח , והמפעלים ליצור קרח. מה הם יעשו ?

בוא נוציא את הרכבים מחוץ לחוק, מה יקרה לכל העגלונים ? כיצד הם יתפרנסו ? וחוץ מהם יש עוד תעשיה שלמה שנחה עליהם , מאספקת חציר ודרך יצרני שוטים ותחזוקה לגלגלי עץ.

 

אנחנו במהפכה טכנולוגית (או המהפכה תעשיתית נוספת) שבמהלכה יווצרו מקצועות חדשים ויעלמו מקצועות ישנים.

מי שיטיב להסתכל קדימה ולתכנן ירוץ קדימה , ומי שיתעלם , ישרך מאחור.

היו פעם קווי חלוקת חלב, קווי החלוקה עלו כסף ולכן כאשר ביטלו אותם דאגו לפצות את האנשים וגם נתנו להם עבודה בתנובה.

רוצים שכל אחד יוכל להיות נהג מונית, סבבה... תחזירו לבעלי המספר הירוק את הכסף שהשקיעו על המספר שבין רגע יאבד את ערכו. מכיון שמדובר פה על סכום עצום המדינה לא תעשה זאת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

זה בדיוק העניין, הם שילמו על ה"זכות" להיות נהג מונית ופתאום באה חברה שמחליטה שכל אחד יכול להיות נהג מונית בלי לשלם שקל. זה שמכוניות אוטונומיות יהרגו את כל תחום הנהיגה המקצועית לא שייך לעניין.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש 20 אלף מוניות בארץ. אם כל מספר עלה 250 אלף , הממשלה תצטרך להחזיר 5 מיליארד שקל. בהצלחה עם זה.

לא שאני לא מסכים שבעלי המספר צריכים לקבל פיצוי, השאלה איזה גובה גם אפשרי מבחינת המדינה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

שהממשלה תחייב את אובר לקנות מהם את הזכות ונפתרה הבעיה :)

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אובר לא יסכימו להיות השעיר לעזאזל. היא תתנה את זה בבלעדיות ואז זה יהיה מונופול.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זה "שעיר לעזאזל" זה לא שדופקים אותם בצורה לא שיוויונית1 פשוט משווים את תנאי המקצוע לכל מי שמעוניין לעסוק בו. אין כזה דבר אחד קונה מספר ירוק במאות אלפים, עושה ביטוח כאילו מדובר בביטוח המונה ליזה, חייב לעבור קורסים והכשרות על חשבונו ומצד שני. כל אהבל תופס פיאט אונו מתפרקת (ההקצנה בכוונה) ונהייה טקסי דרייבר. כווווולם צריכים לפעול תחת אותה מטריית חוקים/ תקנות וכשאני נכנס למונית, אני לא צריך להתחיל לחשוב "מעניין איזה ביטוח יש לנהג הזה ומה יקרה במקרה תאונה..."

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השעיר לעזאזל זה שמחרתיים יבוא מתחרה לאובר ולא יצטרך לשלם שום דבר (כי אובר שילמה 5 מיליארד שקל דמי כניסה). לכן אם אובר תסכים לדבר כזה, זה יהיה לפחות לעשור של בלעדיות, במקרה הטוב.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז לאובר מגיעה הגנה בפני מתחרים עתידיים שיגיעו ולנהגי המוניות לא?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 697 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...