Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7818 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצעד אחד המיפגש של הצפונים הוא כבר כמו "מישפחה" כולם חברים וצחוקים ובלאגנים אבל מצעד שני במרכז אני ירגיש בודד בלי המישפחה:puppydoge ..

 

טוב מספיק עם ז**** המוח אני מיתארגן ובא!

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חלק גדול מהעניין של המפגש הזה הוא בדיוק מה שאמרת .. ליצור היכרות בין האנשים של הפורום.

 

זה שיצרתם את זה בצפון זה מצוין.

אבל יש הזדמנות להמשיך את זה עוד שלב ולהכיר עוד אנשים , הזדמנות להיתקל במערכות שונות ולא רק את מה שיש בצפון . זה הזדמנות טובה להיפתח לדברים חדשים ..

 

ובלי קשר יש את התחרות , כיבוד , מכירות של אוטופרט במחירים מצוינים וכו ....

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

אני מנסה להיות "חזק" בכל מה שקשור למוסיקה (גם סרטים וקולנוע ביתי) עד כמה שהתקציב מאפשר, אבל מה שיש בבית יחסית לא משתווה למה שהולך להיות ברכב. בבית אני פשוט נהנה מהמוסיקה, ברכב זה יותר תחביב. לאחרונה עשיתי את הצעד הכי גדול שלי בקטע של המוסיקה ;):inlove: :

 

gibson.jpg

פורסם
אייל אתה דורש אישפוז נקודה :wink:

 

חח חזק עופר...

 

אחלה אייל אני לא ממש מבין בזה אבל זה נראה פצצה :-P

הייתי במספיק אשפוזים, אם שחררו אותי כנראה שזה מוכיח שאני שפוי, לך יש הוכחה טובה יותר? ;)

 

אתה נותן קטע סולו במפגש ?

אני יודע יהונתן הקטן ומשהו של באך (מהיה היה) מה אתה מעדיף? :lol:

 

על מה היה הת'רד הזה בכלל? זה מה שקורה כשתופסים אותי בשעת לילה מאוחרת.

פורסם

 

על מה היה הת'רד הזה בכלל? זה מה שקורה כשתופסים אותי בשעת לילה מאוחרת.

על מה התרד הזה ?

נו באמת ...

הוא לא על מתי אתה מסיים את ההתקנה שלך כבר ??

 

icon_smile.gif

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

אתה יודע שאני אוהב אותך נכון ?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

באמת הזמן לפרוש .. בלבלנו את המוח מספיק להיום ...

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

חחחח ברחתם מהנושא העיקרי אנשים..

בכל מקרה שמעתי שבשביל קומפוננט חייב הגברה.. וקומפוננט יקרים ככה שבעיה להביא קומפוננט ומגבר ב1500 לא?

אני מאמין שבהמשך אני ישקיע עוד קצת..

ובקשר לשים לבנתיים מלפנים.. גם מאחורה שומעים טוב?... שלא יהיה מצב שמקדימה יהיה חזק מידי כי מאחורה לא שומעים :\

פורסם
חחחח ברחתם מהנושא העיקרי אנשים..

בכל מקרה שמעתי שבשביל קומפוננט חייב הגברה.. וקומפוננט יקרים ככה שבעיה להביא קומפוננט ומגבר ב1500 לא?

אני מאמין שבהמשך אני ישקיע עוד קצת..

ובקשר לשים לבנתיים מלפנים.. גם מאחורה שומעים טוב?... שלא יהיה מצב שמקדימה יהיה חזק מידי כי מאחורה לא שומעים :\

נתנו לך הצעות לקומפוננט ב-400 ש"ח של מאגנט, קומפוננט לא רע בכלל.

מגבר לוג'יק מהדיוטי פרי ב-99 דולר שזה 450 ש"ח ועוד נשאר לך כסף לסאב! ובבקשה יש לך אחלה מערכת, שיבוא לך עוד קצת כסף תוסיף רמקולים קטנים אחוריים והשלמתה מערכת סבבה בלי להתפשר יותר מידי.

 

נ.ב. אדי אתה באמת חייב לבוא למפגש, אתה כולה בא מחיפה, זה קרוב..

תאמין לי לא תרגיש שם בודד.

פורסם

וואלה..

אנשים קיבלתי הצעה עכשיו מחנות פה

אחוריים לייטנינג אודיו (בולט) וגם קדמיים ומגבר רוקפורד 4 יציאות תוצרת ארה"ב (לא זוכר תדגם)

כל זה כולל התקנה ומרים חלונות לארבע חלונות שהייתי צריך ב2000 עגול

שווה???

פורסם
וואלה..

אנשים קיבלתי הצעה עכשיו מחנות פה

אחוריים לייטנינג אודיו (בולט) וגם קדמיים ומגבר רוקפורד 4 יציאות תוצרת ארה"ב (לא זוכר תדגם)

כל זה כולל התקנה ומרים חלונות לארבע חלונות שהייתי צריך ב2000 עגול

שווה???

תביא את הדגם של המגבר..

בעקרון הצעה לא רעה.


×
×
  • תוכן חדש...