Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7816 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באמת עבודה יפה! יש מניעה לומר במפורש כמה עלה?

 

דבר אחר לא ברור לי: למה המושב האחורי שמאלי נפוח יותר מהימני? בתמונות לפני השיפוץ וגם באלה שאחרי.

פורסם
באמת עבודה יפה! יש מניעה לומר במפורש כמה עלה?

 

דבר אחר לא ברור לי: למה המושב האחורי שמאלי נפוח יותר מהימני? בתמונות לפני השיפוץ וגם באלה שאחרי.

זה לא שיש מניעה פשוט אני חושב שכל עבודה יש מחיר שונה ולא נעים לי שאם אני יגיד מחיר

ואחר כך יבואו אל הרפד וגידו לו :למה לזה עם הקורטינה לקחת X ולי Y.

לכן אני מציע למי שרוצה לעשות עבודה אצלו יכול פשוט לגשת אליו או להתקשר והוא יסביר לכם את הכל.

 

ובקשר לריפוד: באמת צד אחד בקוביות יותר בולט וצד שני פחות אין לי מושג למה זה אנחנו מנסים להיצמד כמה שיותר למקור לכן לקחנו את הקוביות במושב האחורי מהריפוד המקורי.

מכיוון שהכיסאות הקדמיים הוחלפו לשל קורטינה 82 אז אותם אנחנו ריפדנו אבל גם לפי המקור.

פורסם

היום סתמנו את החורים שהיו על הריצפה וריססנו בספריי זפת קר .

אחרי זה ניקינו את השטיח והרכבנו את הכיסאות הקידמייים .

תמונות יעלו בהמשך.

פורסם

כל הכבוד על ההשקעה!

 

זה גם נוח?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

תגיד איך סתמת את החורים בריצפה ריתכת אותם או עם חומרים

ואתה מחזיר את הריצפה (השטיח) הישנה או שם חדשה

אם כן, מאיזה חומר הריצפה החדשה

 

תודה מראש

×
×
  • תוכן חדש...