Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שותפים לנסיעה לPALMER SPORTS באנגליה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3574 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למי שלא מכיר - מדובר ביום נהיגה על 6 רכבים שונים, עם חופש פעולה מלא ומדידת זמנים. הנה דיווח של NMP משם :

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?578965-%D7%99%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A1%D7%9C%D7%95%D7%9C-%D7%91-PalmerSport-%D7%90%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A2-%D7%94%D7%A0%D7%94%D7%99%D7%92%D7%94-%D7%94%D7%98%D7%95%D7%91-%D7%91%D7%A2%D7%95%D7%9C%D7%9D&highlight=PALMER

 

מזמן רציתי להגיע לשם ולא יצא. יכול להיות מגניב לארגן קבוצה של כמה חובבי הגה, בדקתי לגבי תאריכים פנויים ביוני ויולי, שזה הסיכוי הכי טוב ליפול על ימי שמש ולא גשם - זה מה שיש כרגע :

 

 

Tuesday, 21 June 2016

Thursday, 23 June 2016

Wednesday, 29 June 2016

 

Friday, 1 July 2016 (1 space left)

Thursday, 14 July 2016

Tuesday, 19 July 2016

Wednesday, 20 July 2016

Thursday, 26 July 2016

Wednesday, 27 July 2016

 

 

העלות היא כ-950 פאונד ליום מסלול עצמו, ועל זה צריך להוסיף עלויות של טיסה/רכב/מלון, יוצא כ-9K ש"ח כנראה, צריך לבדוק ספציפית לתאריך שנבחר.

 

אז יאללה מי בעניין ?

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

אני בעניין, חשבון הבנק קצת פחות בקטע.

 

תהנה גם בשבילי, נשמע כמו טירוף חושים מוחלט.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

איזה תיזמון יש לך, בדיוק חזרתי משם אתמול.

הייתי ביום מיוחד שהם עשו עם כמות נהיגה כפולה והתמקדות בכלים היותר מעניינים עם תוספת של רכב פורמולה 4 ושל Jolyon Palmer, נהג פורמולה 1.

יום מדהים !!!

 

20160602_140951.jpg

Nir_Mey-Paz.jpg

[video=youtube;n-x2kb0uQZA]

 

נו טוב, נעדכן גם קצת בשרשור השני.

 

אגב, בעקבות הביקוש הם הוסיפו עוד יום כזה באמצע יולי אבל כפי שאמרתי, הנהיגה כפולה אבל גם המחיר...

פורסם

עשיתי בדיקת עלויות, בהנחה שנלך על התאריך של ה-27 ליולי (יום רביעי). טיסה ב-26, חזרה ב-29 (שישי).

החישוב הוא לשני משתתפים, יוזל טיפה אם יהיו יותר.

 

עלות לאדם :

עלות יום מסלול - 5400 ש"ח

טיסה - 1700 ש"ח

מלון - 400 ש"ח

רכב + דלק - 500 ש"ח

אוכל - 700 ש"ח

-----------------

סה"כ 8700 ש"ח.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

תאריכים נוספים לאוגוסט (שישי/שבת שיותר נוח) :

 

Saturday, 6 August 2016

Any day 9th – 11th inclusive

Saturday, 27th August 2016

Tuesday, 30 August 2016

 

מחירים משתנים טיפה לפי התאריכים, אז אוגוסט עדיף גם מהבחינה הזאת :

 

11th July – 23rd July along with 22nd August – 3rd September inclusive basic shared event rate £870 inc VAT per person

 

25th July – 13th August inclusive basic shared event rate £834 inc VAT per person

 

 

Optional extras

 

Vehicle damage cover £39.60 inc VAT per person

 

Personal accident cover £22.80 inc VAT per person

 

SuperRide £58.80 inc VAT per person

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

משתלם במיוחד עכשיו עם נפילת הליש"ט, קיבלנו הנחה של 10% על הכל :) כרגע מתכוונן על שבת ה-6 לאוגוסט, אמור לצאת כ-7700 ש"ח לתאריך הזה כולל הכל.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

טוב, אמנם באיחור רב מהאירוע עצמו ,אני כותב על החוויה שלי מפאלמר ספורט. קודם כל תודה רבה לMISTERB שארגן את כל העסק וכנראה שללא ההתעקשות שלא כל העניין לא היה יוצא אל הפועל. דבר שני,מבחינת ניסיון חשוב לי לציין שהלכתי לשם הגשמת חלום ואני לא האדם הטיפוסי שנוסע למקומות כאלו, (הניסיון שלי עד האירוע הסתכם בכמה ימי מסלול במצפה יאיר) ובכל זאת,אני חובב רכב ותמיד חיכיתי להזדמנות להגיע למקום כזה,אז לא תמצאו פה ניתוח דקדקני של התנהגות הרכבים והשוואה למכוניות אחרות אלא רק את החוויה הסובייקטיבית שלי .



(אמ:לק חוויה מטורפת, הפאונד ברצפה ואם אתם חובבי הגה אתם חייבים להגיע לשם מתישהו).



נחתנו באנגליה יום לפני האירוע והחלטנו ללכת למסלול מוטו ג’י פי בזמן שהתקיים באזור פסטיבל מוטורי, הגענו ביום של דירוגים ולא ביום האירוע המרכזי אז היה די שומם שם ובכל זאת, היה מדהים לראות את הסדר,הניקיון והארגון של האירוע,במיוחד את רחבות התיקונים שהכילו גם את מחלקות הנוער שעמלו שם על הכנת הכלים שלהם לתחרות. בערב של אותו יום, וכדי לחמם קצת את שרירי הנהיגה נסענו לעשות כמה סיבובים במסלול קארטינג באזור,מתברר שהאנגלים שהיו שם ממש ממש תחרותיים כי ברגע שמשהו לא הסתדר להם במסלול שניים מהמובילים פשוט החנו את הקארט בצד המסלול והתחילו ללכת מכות…:lol:

13872793_10210222828230615_8349217166445170927_n.jpg13895309_10210222829030635_6072144535033094033_n.jpg13895400_10210222828630625_3339626165553426087_n.jpg13925128_10210222824150513_998377008736144146_n.jpg13935027_10210222818790379_8780045525466283218_n.jpg

 



 

למחרת הגענו בבוקר למקום,חיכתה לנו ארוחת בוקר מצוינת ולא כשרה בעליל…אחרי הקפה הצוות (המאוד רחב)התחיל לספר לנו איך אנחנו הולכים לבלות את היום ולחלק אותנו לקבוצות. אחרי שיחת היכרות הוקל לי שאני לא היחיד שהניסיון שלו בנהיגת מסלול לא רבה,היו איתנו רק עוד שני אנשים שנהיגת מסלול זה התחביב הכבד שלהם ל השאר החליטו להגיע לשם ליום כיף חוץ היטקיסטית אחת חובבת נהיגה שזו הפעם הרביעית שהחברה שלה שולחת אותה כצ'ופר למסלול.

 

התחלנו את היום עם האריאל אטום שבשבילי היית הפשוט מהירה מדי לרכב הראשון שעליתי עליו,השילוב של המהירות,ההיגוי והקלות של הכלי הזה גרמו לזה שרק לקראת הסיבוב האחרון תפסתי ביטחון והבנתי מהאני הולך לעשות איתו למרות שהוצמד לי מדריך סבלני שניסה לשפר אותי מסיבוב לסיבוב עם הרבה הערות בונות.

13932950_10210222819750403_2434246555252157407_n.jpg13880392_10210222820230415_433455978200662123_n.jpg13924900_10210222819550398_1608642746265498810_n.jpg

 

 

לאחר מכן הגענו למסלול של הקייטרהם 7,שעלה נייר לא נראתה להיט אבל השילוב של הגיר הידני,המשקל הקל שלה וההנעה האחורית הפכה אותה למכונית המהנה ביותר שנסעתי עליה באותו יום. עשינו עליה שתי סשנים: אחד היה נהיגת ג’ימקנה ראש בראש מול חבר אחר בקבוצה והשנייה נהיגה במסלול ארוך עם הרבה פניות שהתאים מצוין לאופי של המכונית. לעומת האריאל אטום הרגשתי הרבה יותר בטוח במכונית הזאת והדבר בא לידי ביטוח גם בזמני ההקפה הטובים שעשיתי בה. בין לבין כדי שהקבוצה לא תשתעמם עלינו על מסלול מכשולים עם לנד רובר דיפנדר שהיווה הפוגה רגועה בין מכונית קרבית אחת לאחרת.





13895211_10210222821790454_2675788739056263215_n.jpg13895303_10210222801709952_5630994704913370522_n.jpg13900205_10210222820910432_4891865283294735406_n.jpg13906856_10210222823230490_2911445917070147245_n.jpg13920788_10210222820470421_3279805586431384517_n.jpg

עריכה אחרונה על ידי shlomi171
פורסם (נערך)

לאחר ארוחת צהריים מצוינת חיכתה לנו ה-BMWM4 GTP שלמרות שהייתה משודרגת ומוקשחת (ועם מזגן

:-D ) היא הרגישה לי הכי מנותקת ומלאכותית,כמובן בהשוואה לרכבים האחרים שנהגנו הם שם,אםהייתי עולה עליה במסגרת אחרת בספק והייתי רושם משהו כזה.

 

13938548_10210222821830455_3880867562563961533_n (1).jpg13872885_10210222816990334_2179410176505429764_n.jpg13912874_10210222822350468_749577654310271717_n.jpg

לסיום היום חיכו לנו שתי מכוניות באותו מסלול שהיוו את גולת הכותרת של היום: הפורמולה 3000 וה-JP-LM.

הקבוצה שלנו עלתה ראשונה על הפורמולה (שהייתה המכונית היחידה באותו יום שנסענו עליה לבד ) למרות שהרגשתי הרבה יותר בטוח בעצמי לאחר שהשתפשפתי במכוניות האחרות עדיין הכוח וההתנהגות שלה הפתיעו אותי בכל בלימה ותאוצה מחדש .הייתי מרוצה מהתוצאה שהגעתי אליה בסוף המסלול,והרגשתי שיפור מטורף בקצב הנהיגה והשליטה לעומת הניסיון עם הרכב הראשון שעליתי עליו במסלול.

לאחר מכן עלינו על היגואר JP-LM,ואם חשבתי שנהגתי טוב עם הפורמולה המדריך שהיה איתי ביגואר הוכיח לי כמה טעיתי. המדריך שנסע איתי ברכב הצליח להוציא ממני תוצאות מדהימות(יחסיתכן?)וזה רק גרם לי לרצות ולהשתפר בהמשך.

13925291_10210222823190489_1562680217574769910_n.jpg13873150_10210222823270491_8272086056304587933_n.jpg13886299_10210222823990509_5876977408074902708_n.jpg

 

טוב אז התלהבתי פה כמו פאנבוי רציני, אתם שואלים לגבי חסרונות למקום?באמת שקשה למצא, המקום מאורגן ומנוהל בצורה מדהימה,יחד איתנו היו עוד שישה קבוצות שהסתובבו במקום ללא שום תקלות או בלתמ"ים שראיתי. הדבר היחיד שקצת אכזב אותי שהיה לנו וידאו רק בנסיעה של הפורמולה ולא בשאר הרכבים,אבל זה באמת בקטנה.

 

עריכה אחרונה על ידי shlomi171
פורסם

נראה מדהים!

 

בשרשור המקורי היה מדובר על הערכת עלות של 9000 ש״ח. אפשר לקבל מידע אם הוא היה מדויק, או לפחות קרוב למחיר הסופי?

הימים הקשים חלפו :-)

פורסם

העלות הסופית כולל הכל הייתה כ-8400 ש"ח (כולל קרטינג יום לפני, רכב, דלק ואוכל). אפשר להוזיל עוד אם מוצאים טיסה זולה, הטיסה שלנו הייתה 500$ כי לא הזמנו מראש וזה היה באוגוסט בשיא העונה.

אני אכתוב בהמשך קצת רשמים מהצד שלי. שורה תחתונה - מומלץ ביותר !

 

ScreenHunter_07 Sep. 11 12.37.gif

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

שאפו. תודה על השיתוף. נראה מדהים.

המחיר נראה סביר לגמרי עבור חוויה מטורפת שכזו על רכבים שכאלו.

מיסטרB, נראה סרטונים שלך מהמסלול?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם (נערך)

אז החוויה שלי הייתה דומה מאד למה שNMP תיאר, לכן גם לא כתבתי כי זה די נראה לי COPY PASTE :)

 

האופרציה כולה מתוקתקת שם ברמות מדהימות.

בבוקר מגיעים ועוברים קליטה, מקבלים צמיד אלקטרוני שמזהה אותך מול המערכת הממוחשבת בכל רכב שאתה נוהג.

ארוחות בוקר וצהריים שובחות (ברמה של מסעדה איכותית).

מתקנים - לכל קבוצה של כ-16 איש יש אוטבוס פרטי שעומד לרשותם לאורך כל היום יחד עם 'אמא' (מדריכה שכל תפקידה זה לדאוג למינהלות של הקבוצה ושהכל יילך חלק), ומעביר אותם ממסלול למסלול.

ליד כל מסלול יש מבנה ייעודי עם כל מה שצריך, שתיה ועוגיות, שירותים ברמה, מסכים עם תצוגת זמנים בזמן אמת, עוד מסך עם סרט הדרכה שמראה הקפה מהירה של המסלול הספציפי ומאפשר לך להתאמן מחשבתית לפני שאתה עולה למסלול, מאד עוזר.

הכל דופק לפי הזמנים המתוכננים, אין פאשלות, לא נתקלתי בבעיות טכניות ברכבים בכלל, שזה מראה על רמת תחזוקה מאד גבוהה (ומדובר בצי של עשרות רבות של רכבים).

המסלולים בנויים בצורה מאד בטוחה - מקסימום עפים לדשא, אין הרבה אופציה לנזק ממשי, וזה מאפשר לכולם לשחרר את הרסן ולהגיע למגבלות (של הנהג או של הרכב), והמדריכים מעודדים את זה.

כל נהג מקבל כרטיס אישי שאחרי כל תחנה המדריך ממלא אותו, ומציין זמן הקפה הכי טוב וחוות דעת על רמת הנהיגה.

זה מאפשר למדריך במסלול הבא לקבל מושג מי נכנס איתו לרכב עוד לפני שהוא התחיל לנהוג, וככה להתאים את רמת הליברליות שלו לנהג הספציפי.

סתם דוגמה לארוע שהשאיר אותי קצת בשוק - כשנהגתי בJP עקפנו את אחד הרכבים האחרים ואז הגעתי לפניה מהירה שמאלה, שלוקחים אותה על 150 בערך (הרפיה קלה בכניסה, בסרטון של הפורמולה זה שניה 0:11), אבל הגעתי אוליה בקו לא אידאלי בגלל העקיפה, ומהאטרף לחצתי יותר מדי וכשאני בפול גז הרחבתי קו החוצה מהמסלול, אז אינסטינקטיבית הרפיתי, למרות שיכולתי להמשיך כי האספלט בשוליים הספיק לגמרי, ודפקתי ספין מטורף של 360 כשהרכב השני מגיע מאחוריי.

הרכב התיישר עם שארית מהירות די גבוהה עדיין (סביב ה-80-90 להערכתי), והמדריך צעק עליי להמשיך קדימה וללחוץ. אז המשכתי, הרכב שמאחוריי נשאר מאחוריי :) בכל מקום אחר שאני מכיר היו עוצרים אותי בצד או מורידים קצב כדי להחזיר אותי למצב בטוח, אבל כאן המדריך רק צחק והיה מבסוט מזה שהמשכנו אחרי ה-360 כאילו לא קרה כלום..

 

מבחינת רכבים אני מאד אהבתי את את הקייטרהאם, את הפורמולה ואת הJP. ממש לא התחברתי לBMW (וזה ניכר גם בזמן הגרוע שלי שם).

עשיתי את הפורמולה קודם ואז את הJP, ששתיהן על אותו מסלול, במקצה של הפורמולה המסלול היה חדש לי אז לא מיציתי את היכולות לגמרי, עשיתי זמן סביר של 1:21.2. בJP כבר לחצתי יותר, וגם המדריך עזר - וירדתי ל-1:18.59, שזה כבר לא רע והיה מקום 4 מכל הנהגים באותו יום.

איתנו בקבוצה היו נהגים שרובם לא היוו תחרות, אבל היה נהג אחד מתורכיה, שהוא נהג מירוצים חובב (משתתף בליגת CUP כלשהי שם, לא זוכר איזה בדיוק). ועוד שניים שהם חובבי ימי מסלול כאלה והבחורה הייתה כבר 3 פעמים בפאלמר לפני זה, הם הצליחו לתת קצת פייט בחלק מהמסלולים אבל בסוף זכיתי בגביע הנהג הטוב של הקבוצה.

מהזמנים הכלליים שראיתי בסוף היום - היו נהגים הרבה יותר טובים בקבוצות האחרות (רובם לא פעם ראשונה בפאלמר).

 

זה הסרטון שלי מהפורמולה (היחיד שנתנו, מבאס בהחלט).

 

 

וזה דף עם כל הזמנים של אותו יום.

 

https://drive.google.com/file/d/0B_Vti54cZEdvS005OTVfVmN0Vkk/view?usp=sharing

 

 

אגב - הקרטינג 2 פעימות שעשינו יום קודם בMILTON KEYNES היה אחד המגניבים שעשיתי. מסלול מדליק עם שינויי גובה ומתחרים מאד קשים. עשיתי זמן של 1:10.5, מקום 11 מתוך 16...

IMG_0633.jpg

עריכה אחרונה על ידי misterb

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

×
×
  • תוכן חדש...