Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3666 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מאזדה 3 2105 הhu לא ניתן להחלפה (לא לפי מה שידוע לי).

קודם אני יתן פירוט של המערכת את הבעיה שלי וכמה פתרונות שנתנו לי,אם יש לכם עוד הצעות או אחד מההצעות הקיימות נשמעות לכם סבירה בבקשה תרשמו

 

קומפוננט מקדימה t3652-s rockford

מאחורה t1652 rockford

סאב כפול sound stream t-6 900 rms כל אחד תיבה אטומה

מגבר מונו r750-1d rockford

מגבר לקומפוננט ולרמקולים מאחורה p-400-4 rockford

קבל rockford

חיווט מלא rockford כל האוטו

הבעיה שלי שהטוויטר צורם בווליום גבוה ברמה שמציקה לי

פתרון אחד : להחליף טוויטרים

פתרון שני : audison bit one סאונד פרוססור

פתרון שלישי : audison prima8.9 מגבר עם פרוססור מובנה ולעבוד אקטיבי עם כל המערכת (יתרון אני מוריד את המגבר p-400 )

כל הצעה נוספת תתקבל בברכה ואני ישקול אותה בכבד ראש

תודה מראש לכל העונים אשמח אם יהיו כמה שיותר דעות:lol:

lexsus IS250 2007
-audio system
x-330.2
+ audio system
x-80.6
+steg
st650cx4
+steg
sq30x4
+audio system
165 phase evox2
+audio system
165 dust evox2
+audio system
m 12 br
+steg dsp
6
to
8

פורסם (נערך)

הסט הקדמי מכוון און אקסיס או אוף אקסיס?

היכן ממוקמים בקרוסים כפתורי ה-AXIS, על ON או OFF? היכן ממוקמים כפתורי ההנחתה לטוויטרים, 2-, 0 או 2+?

למען הסדר הטוב, וודא גם שכפתור בי-אמפ שנמצא בתוך הקרוס נמצא על OFF וכי כניסת המגבר לקרוס היא בכניסת ה-TWT.

 

מאחור מדובר בקואקסלים או גם בקומפוננט?

(אם האחרון, אז גם לו צריכה להיות פונקציונאליות דומה לנ"ל).

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

לגבי הרמקולים מאחורה הם קואקסיאלים

לגבי כל השאר זה דורש פירוק של הדלתות ואני יצטרך לבדוק את זה

אני רק ידגיש שזה לא בכל השירים זה בחלק מהשירים

ואם תוכל להגיב לגבי הפתרונות מה אתה חושב אני מאוד יעריך את זה כי בhu יש לי רק שני כיוונים כמות משולבת ובאס.

שזה קצת מעיק אולי אפילו הרבה מעיק

lexsus IS250 2007
-audio system
x-330.2
+ audio system
x-80.6
+steg
st650cx4
+steg
sq30x4
+audio system
165 phase evox2
+audio system
165 dust evox2
+audio system
m 12 br
+steg dsp
6
to
8

פורסם

אם זה לא בכל השירים, אבל אופי השירים דומה (כלומר מאותו ג'נר פחות או יותר), אז אולי הקבצים שאתה מנגן הם מקור הבעיה.

 

אין כמעט ספק ששימוש במעבד צליל יוסיף ליכולות הכיוון ומיקסום יכולות המערכת המקורית או לחילופין יפתח את האפשרות לעבודה ישירות מהסמרטפון/טאבלט. היו לאחרונה מספר פרוייקטים שכללו שימוש באחד מהמוצרים שציינת, ואם התקציב מאפשר, זו בהחלט אפשרות שניתן לשקול.

פורסם

טווייטרים צורמים בווליום גבוה הם תוצאה ישירה של מידבאסים אנמיים בווליום נמוך!

 

אלוהים אני מתחיל להשמע כמו דר רוט וסטהיימר :)

 

קודם כל בידוד הדלתות הקדמיות!

 

לאחר מכן, אם כבר יש הגברה, הייתי מחבק בחום את האופציה של הביט1

 

אבל, לאחר בידוד הדלתות, תשים לב אם בווליום בו אין צרימות עדיין חסר לך פירוט מהטוויטרים? כלומר הם מרגישים חדים וחסרי גוון?

 

אם כן, הייתי באמת מחליף גם אותם ומהיכרות לאורך השנים עם רמקולים של רוקפורד עוד לא פגשתי מערכת שלהם עם טוויטרים שאהבתי.

 

בצד שני אני כמעט משוכנע שהגורם האנושי כמעט תמיד האשם בכך.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

חשבתי על בידוד דלתות אבל הטוויטרים שלי נמצאים מעל הלוח שעונים ולא בדלתות האם עדיין יש קשר בין האיטום לצרימה?

lexsus IS250 2007
-audio system
x-330.2
+ audio system
x-80.6
+steg
st650cx4
+steg
sq30x4
+audio system
165 phase evox2
+audio system
165 dust evox2
+audio system
m 12 br
+steg dsp
6
to
8

פורסם

הבידוד הוא בעבור הוופרים בדלתות - לא בשביל הטוויטרים.

 

ברגע שאתה תאפשר לוופרים שלך (מידבאסים) לעבוד כמו שצריך - הטוויטרים יצרחו פחות.

 

זה עניין של איזון.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תודה על התגובות חברים :-)

אני חושב שאני כן ינסה לשדרג את המערכת טיפה וילך על אודיסון פרימה 4/9+אודיסון פרימה 4 (4/9 פרימה בא עם פרוססור מובנה)

כדי שאני יוכל לעבוד אקיטיבי בלי קרוסים מקדימה

אני יעשה איטום דלתות קדמי ואולי גם אחורי של דיינמייט (כמובן תלוי בתקציב שלי)

אם למישהו יש הסתיגויות או חושב שזה לא נכון מבחינתי מוזמן להגיד לי אני מקבל כל תגובה ברצון ובחיוך:lol:

lexsus IS250 2007
-audio system
x-330.2
+ audio system
x-80.6
+steg
st650cx4
+steg
sq30x4
+audio system
165 phase evox2
+audio system
165 dust evox2
+audio system
m 12 br
+steg dsp
6
to
8

פורסם

זו לא טעות בכלל - תיקח את ה9 ערוצים.

 

35 וואט לערוץ יכול להיות טוב לטוויטרים או למידבאסים נצילים מאוד ב2 אוהם אבל בד"כ בכדי להרים על הפרימה מידבאסים שהם לא מסדרת הפרימה עצמה - אתה תצטרך לגשר זוג ערוצים ואז אתה מקבל 130 וואט לערוץ ב4 אוהם ועדיין נותרו לך עוד ארבעה ערוצים וזה נותן לך מספיק גמישות.

 

אם יש לך כרגע מונובלוק - אמליץ לחבר אותו על הערוץ התשיעי בפרימה ולהגביר איתו את הסאב וופר.

 

אם כבר אתה מתקין פרימה - תחשוב לכוון של לעבוד עם יציאה אופטית מהסמארטפון ולעבור לFULL DA אבל כל דבר בשעתו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

דרך אגב, עשיתי בדק על הפרימות ולא הבנתי למה לקחת שני מגברי ארבעה ערוצים אבל זו בהחלט אופציה חזקה יותר מה8.9 וביחד עם המונובלוק זה כבר שילוב חזק מאוד.

 

בהצלחה ותמשיך לעדכן.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
דרך אגב, עשיתי בדק על הפרימות ולא הבנתי למה לקחת שני מגברי ארבעה ערוצים אבל זו בהחלט אופציה חזקה יותר מה8.9 וביחד עם המונובלוק זה כבר שילוב חזק מאוד.

 

בהצלחה ותמשיך לעדכן.

הפרימה 8.9 35 rms x4 בגישור 2 יציאות הופכות ל130 שזה מספיק לוופרים הקדמיים אבל אני נשאר עם 35x2 rms שזה לא נראה לי מספיק לרמקולים מאחורה ולטווטרים

בפרימה 4.9+4d אני מקבל הפסק הרבה יותר גבוה 2x260 ועוד 2x70 שזה בהחלט יתן לי ניצול מלא של כל המערכת.

וכן יש לו sub out בדיוק כמו ב8.9 אז שיציאה ה9 זה למונו בלוק.

אחרי ההתקנה אני יוכל להגיד אם זה מספיק לי או לא

אשתף אתכם בהמשך אם תרצו

lexsus IS250 2007
-audio system
x-330.2
+ audio system
x-80.6
+steg
st650cx4
+steg
sq30x4
+audio system
165 phase evox2
+audio system
165 dust evox2
+audio system
m 12 br
+steg dsp
6
to
8

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אחרי שהתקנתי את ה prima 4.9bit+prima 4d ואני עובד אקטיבי עם כל המערכת עדיין יש לי לפעמים צרימה בווליום גבוה בדקתי את הקבצים שאני מנגן הם באיכות 320k שהיא איכות סבירה...

אני מתכוון לעשות איטום בימים הקרובים מה האופציות שלי אם ובמידה זה לא יעזור?

lexsus IS250 2007
-audio system
x-330.2
+ audio system
x-80.6
+steg
st650cx4
+steg
sq30x4
+audio system
165 phase evox2
+audio system
165 dust evox2
+audio system
m 12 br
+steg dsp
6
to
8

פורסם

תנסה קובץ אחר, אותו שיר אבל קובץ אחר. לפעמים כשמורידים ממקורות מפוקפקים, 320 יכול להיות בעצם 128 שדגום ב320, ואז יש לך קובץ מעפן באיכות גבוהה:)

אם מדובר בשירים ישנים אז לפעמים גם לא תוכל למצוא קובץ באיכות טובה או כי הקלטת המקור לא טובה או כי הקובץ עבר כמה מאסטרים שפגעו באיכות שלו עד שהגיע דיגיטלית לאינטרנט.

פורסם

היות ומדובר בתחום תדר הגבוה - מציע להתקין אפליקצית RTA על הסמארטפון ולהריץ מדידת PEAK בזמן שהתדר הצורם\בעייתי מתנגן - זה יתן לך הרבה יותר מושג היכן נמצאת הבעיה ובאיזה רמקול באמת לחשוד.

 

מציע להריץ מדידה אחת כאשר כל המערכת מנגנת.

 

מדידה נוספת כאשר רק צד ימין מנגן ומדידה נוספת כאשר רק צד שמאל מנגן.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...