Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משמעות ערכי כיוון גלגלים בטופס בדיקה בטסט


shai590
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3372 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום,

עשיתי כיוון גלגלים ומיד אחריו טסט. בטופס הטסט מופיע שכיוון הגלגלים יצא 1.800 וכתוב שהגבול הוא 4.000.

מה משמעות הערכים?

 

האם היה סביר לצפות שמיד אחרי הכיוון הערך יהיה קרוב יותר לאפס?

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זוהי זווית סטיית גלגלי הרכב במ'/ק"מ.

כן. סביר לצפות שהכיוון ישאף ל-0.

לפני שהנך רץ בחזרה ולהתלונן על כיוון לא מדוייק -

1. האם נסעת/עברת ישר על מכשיר הבדיקה?(אין לך מושג מאחר והבוחן בסה"כ אמר לך להמשיך לנסוע).

כל סטיה קלה ימינה או שמ' במהלך המעבר על פני המכשיר, יכול לגרום לסטיה בתוצאה.

2. היכן ממוקם מכשיר הבדיקה במכון?

אם הוא נמצא מייד לאחר בור הבדיקה והרכב הורם בחלקו הקדמי לבדיקה, אזי נגרמה סטיה בזוויות ההיגוי עקב הרמה זו.

 

ע"י איזה מכשיר בוצע כיוון הגלגלים? האם ע"י מכשיר עם קרני לייזר?

[ATTACH=CONFIG]452441[/ATTACH]

 

מחברים מכשיר כזה או דומה לו כשקרני לייזר מראים על סרגל המדידה(מוט האלומיניום המרובע) את הצורך בכיוון.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ביצעתי את הבדיקה בקומפיוטסט מערב בראשון. הכיוון התבצע בעזרת מוט עם שני חיצים ולא בעזרת מכשיר לייזר ולטענת המכנואי זו דרך יותר מדוייקת (לא נשמע הגיוני..)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...