Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3784 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, כאשר אני נוסע לאט, לעיתים חום המנוע עולה, לפעמים עד ל3/4, וכנ"ל כשהרכב מכובה.

 

בעמידה זה לא קורה. החום לא הגיע לקו האדום.

 

זה תקין? מה זה אומר?

 

מונדאו 2002. תודה.

פורסם

עדכון: הוא כן עולה בעצירה בסל"ד סרק, הוא עולה קצת לפני ה-3/4. אם מעלים את הסל"ד בעמידה, באותו רגע המחוג חום יורד לתקין. מאווררים תקינים. משאבת מים?

פורסם
אכן נישמע כמו משאבת מיים שלא מייצרת סירקולציה טובה בסלד נמוך. לא סיפור להחליף משאבה זו במונדאו.

 

המשכתי לנסוע והחום שיחק בין 3/4 לקצת מעל החצי במשך כל הנסיעה, אח"כ בעצירה הגיע למקסימום.

 

המשאבת מים הוחלפה לפני שנה וגם הרדיאטור לפני שנתיים,

 

לפני חודש התפוצץ לי צינור רדיאטור ושמתי מי ברז רגילים (פעם ראשונה שאני שם שם מי ברז), לדעתך זה קשור ?

פורסם

הבעיה התחילה לאחר החלפת הצינור או שהייתה קיימת גם לפני?

ראשית, תחליף מהר את המים לנוזל קירור מאחר ואתה גורם לנזק בכל מערכת הקירור וחלקי המנוע.

שנית, גם אם הרצועה לא מתוחה/שחוקה הדבר אל אמור לגרום שלינויים בטמפ'

לסיום, החלפת את הצינור לבד או במוסך? האם בוצע ניקוז אוויר ממערכת הקירור?

פורסם
הבעיה התחילה לאחר החלפת הצינור או שהייתה קיימת גם לפני?

ראשית, תחליף מהר את המים לנוזל קירור מאחר ואתה גורם לנזק בכל מערכת הקירור וחלקי המנוע.

שנית, גם אם הרצועה לא מתוחה/שחוקה הדבר אל אמור לגרום שלינויים בטמפ'

לסיום, החלפת את הצינור לבד או במוסך? האם בוצע ניקוז אוויר ממערכת הקירור?

זה התחיל אתמול.. את הצינור החלפתי לפני חודשיים בערך

 

החלפתי אותו לבד ולא עשיתי שום ניקוז או פעולה מיוחדת

פורסם

טוב, אחרי שבוע יש לי תובנות חדשות:

 

האוטו מתחמם בעמידה \ נסיעה איטית רק אחרי חצי שעה של נסיעה. בחצי שעה הראשונה הכל תקין בכל תנאי.

 

אחרי שזה מתחיל לקרות, האוטו מתחמם רק בעמידה \ נסיעה איטית, אבל בסדר בנסיעה של מעל 2K סל"ד.

 

אחרי רבע שעה בערך, כלום לא עוזר והוא מתחמם גם בנסיעה בלי תלות במהירות. בהתחלה לא מתחמם יותר מדיי, אחרי כמה דקות כבר מגיע לקו האדום.

 

כיבוי של הרכב והמתנה של 5 דקות מחזירה אותו לתחום הנורמאלי ונותנת עוד כמה דקות נסיעה.

 

רעיונות?

פורסם

טוב, נו.. יצאתי לנסיעה של שעה וחצי עכשיו,

 

לפניה בדקתי מים ושמן - שניהם היו מעט מתחת למינימום.

 

השלמתי חוסרים וכעת שניהם על המקסימום. האוטו לא מתחמם בשום תנאי.

 

זה קשור?

×
×
  • תוכן חדש...