Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

עדכון: ושבו פנדות לגבולן: הפנדה חזרה ממוסך שמשון, הכל עובד כמו שעון איטלקי. מודה מקרב לב למוסך שמשון ולחיים על שטיפלו בתקלה במהירות ובמסירות בשיא המקצועיות ובעלות סבירה, ללא ספק מוסך נדיר בנוף ארצנו.

 

אכן, את הפנדה הזאת רכשתי בפרוטות לפני 4 שנים. והיא שירתה אותי נאמנה במשך 4 שנים ללא שום תקלות.

 

יש לי אפשרות לקחת אקסנט של אחותי אחרי שיפוץ ראש מנוע שעליה התניידתי בימים האחרונים, שנוכחתי שהיא הרבה יותר נוחה מהפנדה שלי כל עוד ולא צריך לתדלק או לחפש חניה, אך לפנדה יש קסם שלא נס ליחו בניגוד ליונדאי האפרורית. יש לי פינה חמה בלב לאנשים שמתניידים בפנדות...

 

אין כמו להגיע למרכז העיר ולמצוא בשניה חניה בתוך איזה שקע שנהגים לא מתחשבים השאירו כאשר הם חנו, לי כל מה שנשאר זה לחייך ולחנות במיומנות עם הפנדה. :wink:

עריכה אחרונה על ידי THELAD

Peugeot 208 1.2 Active (Manual) , 2014

 

.It's all about Music & Numbers

:idea:

פורסם

אם כך הייתי ממליץ לך להשאר עם הפנדה, זה רכב זול ונחמד מאוד אחרי שהרגשתי אותו מעט, עושה רושם שיותר נוח גם מה 500.

לגבי רכב אחרי ראש מנוע לדעתי ממליץ לך בנוסף על כך להשאר עם הפנדה

Opel Adam S 2017

פורסם

שמח לישמוע :-),

אכן יש לנו אחלה מוסך וחיים תמיד אוהב להסביר ולעזור ולידאוג גם לצד הלקוח.

קיבלת את המיטרייה של פיאט? :-).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

×
×
  • תוכן חדש...