Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3902 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הייתי היום בבוקר בסוכנות טוויטה.

אמרו שיש להם מבצע של הנחות בספטמבר והתנאי הוא שאני צריך להעביר להם כל התשלום על הרכב לפני סוף ספטמבר. (לא מדובר בתאריך העסקה אלא בתשלום עצמו)

אני התעקשתי לשלם את מלוא הסכום רק באותו יום שאני מקבל את המפתח.

לפני המועד הזה - אני מוכן לשלם מקדמה או מוכן לשלם בצ'קים דחויים לאחר תאריך קבלת הרכב, העיקר שלא ייצא לי כל הכסף מהכיס לפני אותו יום שמקבלים את הרכב.

הסוכן לא הסכים ואמר שזה לא תלוי בו או בסוכנות אלא רק ביבואן.

 

זה מקובל לשלם בצורה כזאת ? הייתם מסכימים לדבר כזה ?

 

דרך אגב, בהתמקחות די עיקשת איתו, הוא לא נתן שום הנחה אחרת במחיר על הדגם שרציתי, אבל כן נתן איבזורים שרציתי בחינם כמו חיישני רוורס, קודן וכ"ו.

עריכה אחרונה על ידי עמי555
פורסם

כן, משלמים לפני שמקבלים את המפתח ביד.

 

נזכרתי בדבר נוסף

תחשבו שיש פסיק אחרי הכן ונקודה בסוף המשפט

מה קרה לפורום שהוא לא מקבל תווים מסוימים

פורסם

אני לא מכיר יבואנים שמוסרים את הרכב לפני השלמת התשלום.

נהוג שמרגע התשלום המלא מוסרים את הרכב תוך 14 ימי עסקים.

 

טויוטה ידועים כבונקרים בנושא ההנחות והמבצעים.

פורסם (נערך)

אבל את כל הסכום ושבועיים לפני שמקבלים את הרכב ? כולם עושים את זה ככה ?

 

גילו נאות: זאת פעם ראשונה שאני קונה רכב חדש מסוכנות

עריכה אחרונה על ידי עמי555
פורסם

כן. אתה קודם משלם את מלוא הסכום, ואז האוטו נכנס להכנה. ויש להם עד 14 ימי עסקים לזה.

זה לא לקוח פרטי שאתה משלם לו מייד עם העברת הבעלות.

אגב, נדמה לי שאם אתה הולך לסוכנות דאצ'יה - אתה משלם ומקבל את האוטו במקום, אז אם זה קריטי בשבילך, עזוב את טויוטה ותקנה דאצ'יה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
כן, משלמים לפני שמקבלים את המפתח ביד.

 

נזכרתי בדבר נוסף

תחשבו שיש פסיק אחרי הכן ונקודה בסוף המשפט

מה קרה לפורום שהוא לא מקבל תווים מסוימים

 

גדול, רק עכשיו שמתי לב

פורסם

על מנת לשחרר את הרכב לעבודה,התקנות וכ'ו אתה אמור לשלם את כל הסכום,

עד אז הרכב לא מתחיל את ההתקנות,זה נהוג וככה זה עובד..

בקשר להנחות לרוב אתה מקבל את זה בצורת אבזור וכ'ו.

הכל בסדר תתחדש

Vw Polo GTI

פורסם

זה מקובל לשלם בצורה כזאת ? הייתם מסכימים לדבר כזה ?

 

כן, זה מקובל.

להבדיל מרכישה מליסינג כאן הרכב חייב לעבור רישוי על שמך ותשלום המיסים כחוק. הרי אתה לא מצפה שהם יעשו את זה לפני ששילמת.

 

אגב אני מסיק מהשרשור הזה שהחלטת ללכת על רכב חדש מהסוכנות.

האם כעת אתה יכול לגלות על איזה רכב דיברת בשירשור של "קניה מליסינג 00 ק"מ"?

פורסם

עמי - ירדת מכוונתך לרכוש את הרכב - 0 ק"מ מחברת הליסינג?

לידיעתך, ברכישת רכב חדש מהיבואן/סוכנות משנה/מפיץ.

הנוהג הוא לשלם מקדמה במועד ביצוע ההזמנה,

כאשר ובמידה והרכב נמצא במלאי היבואן וניתן לאספקה ללקוח,

תתבקש להשלים את תשלוםכל יתרת התשלום בגין הרכב

ולהמתין עד 14 ימי עסקים עד לקבלת הרכב.

פורסם

המנהג הזה של לשלם את מלוא הסכום שבועיים שלושה לפני קבלת הרכב בהחלט לא נהוג בחו״ל אגב.

רכשתי מספר רכבים חדשים באנגליה לאורך השנים, וחוץ ממקדמה שולית (כנהוג גם כאן) עם הזמנת הרכב, את שאר הסכום שילמתי ביום שבו הגעתי לאסוף את הרכב.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
עמי - ירדת מכוונתך לרכוש את הרכב - 0 ק"מ מחברת הליסינג?

לידיעתך, ברכישת רכב חדש מהיבואן/סוכנות משנה/מפיץ.

הנוהג הוא לשלם מקדמה במועד ביצוע ההזמנה,

כאשר ובמידה והרכב נמצא במלאי היבואן וניתן לאספקה ללקוח,

תתבקש להשלים את תשלוםכל יתרת התשלום בגין הרכב

ולהמתין עד 14 ימי עסקים עד לקבלת הרכב.

 

כן, ירדתי מזה.

קנו את האחרון.

לא נשאר יותר את הרכב באף אחת מחברות ליסיניג.

ככה זה טויוטה.

×
×
  • תוכן חדש...