Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7847 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה, ידוע שמגברי מונו קלאס B\D יותר נצילים ואיכותיים מרגילים קלאס A\B אם כך למה לא להרכיב ברכב 3 מגברי מונו, 2 לסטראו לחיבור קדמי ואחורי ו1 לסאב לדוגמא.

2 כאלה לרמקולים

http://www.rockfordfosgate.com/products/ez2rockford/ModelInfo/ModelInfo.asp?ItemKey=10063527&CategoryDesc=Punch%20Amplifiers

ואחד כזה לסאב

http://www.rockfordfosgate.com/ez2/ModelInfo/ModelInfo.asp?ItemKey=10061240&CategoryDesc=Power%20Amplifiers

פורסם

רן, מגברי קלאסס די אכן נצילים יותר, אך אינם בהכרח איכותיים יותר.

ואינם מיועדים להפיק תדרים גבוהים ..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

לפי מה שהבנתי (אני ממש לא בטוח) קלאס D מיועדים לעבודת תחת עומס בתדרים נמוכים לעומת מגבי הAB.

עדיף שתיקח AB טוב ותשמתש בו לרמקולים וD לסאב.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

אלה מגברים שאחוז העיוות בהם גדול יותר ממגברי A/B למשל. בגלל שעיוות נשמע פחות בתדרים הנמוכים - מייצרים אותם בשביל סאבים. למרות שהאחוז עיוות המדובר הוא גם כן לא כזהההה משמעותי.

 

אבל אני בטוח שאיל ניסה משהו כזה פעם או פעמיים בחיים :wink:

פורסם
אלה מגברים שאחוז העיוות בהם גדול יותר ממגברי A/B למשל. בגלל שעיוות נשמע פחות בתדרים הנמוכים - מייצרים אותם בשביל סאבים. למרות שהאחוז עיוות המדובר הוא גם כן לא כזהההה משמעותי.

 

אבל אני בטוח שאיל ניסה משהו כזה פעם או פעמיים בחיים :wink:

מה אתה מדבר ה SNR שלהם הוא הרבה פחות מ 90 DB

סביב 80-85 גג (למיטב זכרוני)

בעוד שמגבר AB טוב יכול לעבור בקלות את ה 100BD (שוב מדובר על SNR ולא עוצמת הגברה)

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם

מגבר קלאס D של RF הוא לא מגבר פול רנג' הוא מוגבל עד 500HZ בגלל זה לא תוכל להפעיל קומפוננט בעזרתו.לXTANT יש מגבר קלאס D פול רנג' 1.1i שנחשב מגבר מאוד איכותי.

ויש עוד חברות אחרות שהשתילו שבב TRIPATH ואז המגבר הפך לקלאס T פול רנג' המגברים האלא נהיו בעלי נצילות מאוד גבוהה ואיכות סאונד די טובה.

פורסם

לא אתה מוסיף את הצ'יפ אלא החברה שמייצרת את המגברים.

אלא מגברים די נדירים בעלי נצילות של כמעט 90 אחוז אם לא יותר.

אני יודע ש ARC AUDIO ו US AMPS השתמשו בשבב הזה ולהם יש מגברים כאלה.

השבב הוא מן מעבד קטן בעל מהירויות די גבוהות 1.3MHZ ששולט על הכיבוי והדלקה של שבבי CLASS D כך גם בתדר הגבוהה לא שומעים את הכיבוי וההדלקה של השבבים ולא נוצרים רעשים(תאורטית) .

פורסם
מגבר קלאס D של RF הוא לא מגבר פול רנג' הוא מוגבל עד 500HZ בגלל זה לא תוכל להפעיל קומפוננט בעזרתו.לXTANT יש מגבר קלאס D פול רנג' 1.1i שנחשב מגבר מאוד איכותי.

ויש עוד חברות אחרות שהשתילו שבב TRIPATH ואז המגבר הפך לקלאס T פול רנג' המגברים האלא נהיו בעלי נצילות מאוד גבוהה ואיכות סאונד די טובה.

בחור מבין :-P .

 

רציתי לבנות מגבר שתי ערוצים משבב ה TRIPATH

275W RMS X 2 המגבר עד 95%~ נצילות משהו מדהים.

אבל אחרי שראיתי את המחיר של השבב......אמרתי פעם אחרת....500$ !

 

אם אפשר להוסיף. CLASS T זה שילוב של איכות מצויינת של CLASS AB והנצילות הטובה

של CLASS D.

 

והאיכות טובה מאוד. וזה מתבטא גם ב 0.03% THD (150W)

 

יש כמה מגברי קאנץ של הגברות. המגברים החזקים ביותר שיש לDJ. הסדרות הגבוהות

משתמשות עם הרכיב הזה.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

×
×
  • תוכן חדש...