Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7852 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חושב שמסתובב קוואד-זילה אחד בשיראל..

לדעתי ראיתי אותו למכירה.. ב22,000.. אבל זה היה מזמן..

 

ויש סוזוקי קוואד רייסר.. גם מנועו נלקח מהמנוע של המוטוקרוסר... רק בנפח 250 סמ"ק...

בעליו החדש של HONDA CR 125!!

פורסם

הקוואדזילה המדובר היה טרקטורון עם כח אימתני, אבל היתה להם בעיה של התחממות ותפיסת בוכנה.

האמינות שלו הייתה קטסטרופלית.

ובבאנש'י,מספיק שהיית שם קיט צילינדרים 400 עם זוג אגזוזי FMF, והקוודזילה היה חוזר לאי שהוא ברח משם.:wink:

והעובדה היא שהבאנש'י עד היום מיוצר בגלל הביקוש לכלי הנ''ל, ואת הקוואדזילה כבר מזמן קברו.

אז טל, פליז, דונט קוואדזילה מי.

ואותה בעיה של אמינות יש גם בקוואדים 250, מנועים נשפכים כמו מים.

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

פורסם
הקוואדזילה המדובר היה טרקטורון עם כח אימתני, אבל היתה להם בעיה של התחממות ותפיסת בוכנה.

האמינות שלו הייתה קטסטרופלית.

ובבאנש'י,מספיק שהיית שם קיט צילינדרים 400 עם זוג אגזוזי FMF, והקוודזילה היה חוזר לאי שהוא ברח משם.:wink:

והעובדה היא שהבאנש'י עד היום מיוצר בגלל הביקוש לכלי הנ''ל, ואת הקוואדזילה כבר מזמן קברו.

אז טל, פליז, דונט קוואדזילה מי.

ואותה בעיה של אמינות יש גם בקוואדים 250, מנועים נשפכים כמו מים.

למה יש לצפות ממנוע 500 דו"פ? לעשות מנוע פעם בשבוע. לפחות
פורסם
הקוואדזילה המדובר היה טרקטורון עם כח אימתני, אבל היתה להם בעיה של התחממות ותפיסת בוכנה.

האמינות שלו הייתה קטסטרופלית.

ובבאנש'י,מספיק שהיית שם קיט צילינדרים 400 עם זוג אגזוזי FMF, והקוודזילה היה חוזר לאי שהוא ברח משם.:wink:

והעובדה היא שהבאנש'י עד היום מיוצר בגלל הביקוש לכלי הנ''ל, ואת הקוואדזילה כבר מזמן קברו.

אז טל, פליז, דונט קוואדזילה מי.

ואותה בעיה של אמינות יש גם בקוואדים 250, מנועים נשפכים כמו מים.

למיטב זכרוני, סיני, אמרתי "הכי מוטרף". לא הכי מוצלח, לא הכי אמין, לא הכי נמכר... ואני משער שהמוטרפות שלו היתה אחת הסיבות להפסקת הייצור.

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם

טל, שום דבר אישי, אני ''מחמם'' אותך שתרשום משהו, מזמן לא ראינו ממך פה.:-P

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

פורסם
למה יש לצפות ממנוע 500 דו"פ? לעשות מנוע פעם בשבוע. לפחות
זה לא מדוייק, הבעיה הייתה שהטרקטורון היה נותן עודף כח, לא היה מפסיק לפרפר, והרדיאטור לא סיפק את הקירור הרצוי למנוע, לדעתי אם החברה הייתה ''מתעמקת'' בפיתרון של משהו כמו מאוורר לרדיאטור,

או צמד רדיאטורים מוגדלים, אולי זה היה פותר ת'בעיה,אבל אין ממש קשר לזה שמנוע 500 דו פעימתי צורך בוכנה כל שבוע או כל חודש.

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

פורסם

שאלה.

 

 

יש הרבה שאומרים שהבאנשי הוא בדיוק הוורייר.

 

יש להם את אותה השלדה בדיוק? הוורייר הוא מנוע צילינדר אחד נכון?

 

במה הם עוד דומים חוץ משם החברה?

 

אור

פורסם

אחחח, RD, איזה אופנוע מגניב (אין מילה אחת שתתאר את זה יותר טוב)...

גם הרעש, גם הריח, הכל!

 

פעם ניסיתי להשיג אחד, לא הצלחתי...

היחידי שמצאתי היה זרוק אצל מישהו ללא ניירות במצב ריקבון מיתקדם (באיזה כפר ערבי בצפון, לא זוכר את השם)...

בעסה...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

היה לי RD שניסיתי לשקם,אבל נפלתי על "מכונאי" רמאי שהבטיח לעזור לי לבנות אותו,מייק פוליטי שמו.שמונה חודשים שכב אצלו ולא נגע בו. כ"כ התבעסתי מהקטע,שמכרתי אותי ליורם מכרמיאל.האופנוע עד היום אצלו.שנה אני כבר מנסה לרכוש אותו חזרה והוא לא מוכן,רוצה 10,000 ש"ח.חבל,ממש חבל. יכול היה להיות פרוייקט מדהים.

dont drink & drive, just smoke & ride

×
×
  • תוכן חדש...