Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4061 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אצלי, ב-2 מתוך 3 הזמנות קיבלתי את מה שהזמנתי. הזמנתי וקיבלתי גולף רגילה ואחת סטיישן, ופעם אחת קיבלתי פאסאט במקום גולף.

 

בגולף/אאודי לפי מה שתיארת, לא תוכל לשים את הכל בתא המטען, אולי הילד יצטרך לחלוק את הספסל האחורי עם תיק/מזוודה.

פורסם (נערך)

בהרכב דומה הגולף הסטנדרטית היתה גבולית, ולפני כמה חודשים כאשר הזמנתי גולף סטיישן ל-3 אנשים נתנו לי אופל מוקה שהתבררה כבעלת תא מטען זעיר. חזרתי למשרד ואז קיבלתי את האוקטביה סטיישן (שהיתה שדרוג עצום, גם מבחינת הגימור וגם מבחינה זו שהיתה DSG, כאשר בד"כ באירופה יש תוספת גדולה לאוטומט).

שים לב שהחלפת הדגמים היא חלק מהמשחק, ושהדגם המופיע באתר מוגדר כ"מייצג", לא כמחייב. כמוכן מספר המזוודות המתואר באתר בדרך כלל אופטימי.

עוד דבר חשוב - אתה כותב מזוודות קטנות, אבל זה עניין יחסי, ולפעמים מה שמפיל אותך אינו גודל המזודה עצמה אלא הפרופורציות, או הסרחים (ידיות וגלגלים).

בסופו של דבר צריך לדאוג לרכב נוח למשפחה, לא רק להנאת הנהיגה. כפי שציינתי - האשה והילד צריכים לשבת ברכב בנוחיות ולא צריך להאבק כל בוקר על הכנסת המזוודות לבגאג', ולכן עדיף להזמין רכב טיפה יותר גדול, עם עדיפות לסטיישן.

 

ותיקון קטן - הקליו שעליה קיטרתי בהודעה 14 היתה בעלת 75 כ"ס, לא 55 כפי שהקלדתי בטעות. לכן ניתנת, במידה מסוימת, להשואה לגולף 86 כ"ס.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ממליץ בחום על www.arguscarhire.com

המחירים הרבה יותר זולים מהשכרה ישירה דרך החברות, וכוללים תנאי השכרה טובים יותר.

ההשכרה מתבצעת דרך האתר, אך בפועל מי שמספק את הרכב היא חברה בינ"ל (אני קיבלתי מ-sixt). כאמור, המחיר שאני שילמתי היה נמוך ב-65$ מהמחיר שביקשו לאותו הרכב באותם תאריכים ישירות באתר של sixt. ניתן להשכיר רכב במעט בכל מדינה מבוקשת בעולם.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

חזרתי ויש גם כמה תובנות שארצה לחלוק איתכם.

 

השכרתי בסוף דרך rentalcars.com, גם עקב מחירים יחסית נמוכים ובעיקר עקב הניסיון המעולה שלי עד כה עם BOOKING.

 

בחרתי בניסן מיקרה דרך חברת SIXT. היא לא הייתה הכי זולה באתר, אבל היו לה כמה יתרונות שהאתר ציין - הראשונה - מדיניות דלק עדיפה - כלומר תקבל רכב מלא ותחזיר רכב מלא. להבדיל מנהוג שם - לקבל ריק ולהחזיר ריק. בנוסף הסניף דורג במיקום הגבוה ביותר בין שאר החברות.

 

שילמתי את מלוא מחיר ההשכרה והוצע לי ביטוח משלים בעלות לא נמוכה, משהו כמו 45 ש"ח ליום, שבעצם מכסה הכל - כולל מרכב תחתון, אובדן מפתחות - הכל. החלטתי לא לעשות ואז אחרי ההשכרה הוצע לי אותו ביטוח בחצי מחיר. אז אמרתי - יאללה - נעשה.

 

הגעתי לחברת ההשכרה. "שודרגתי" לניסן טידה, אבל כאן חיכו לי 2 הפתעות שלא כל כך הייתי מרוצה מהן.

הראשונה - AIRPORT FEE - 20 אירו. מסתבר שזה כתוב באותיות קטנות באתר, אבל מן הראוי שזה היה מודגש יותר ואני לא רואה סיבה למה זה לא נכנס למחיר ההשכרה.

השנייה - אני צריך לשלם 75 אירו על המיכל המלא. אם אני אחזיר מיכל מלא יזכו אותי. לא הבנתי למה לא נוהגים כמו בארץ שאם חסר אז מחייבים אותך על כמות הליטרים שהייתה חסרה. כי חיוב- זיכוי בייחוד במטבע זר יכולה להיות בעיה.

 

בנוסף ההשתתפות העצמית שלי היא סה"כ 500 אירו. ועלות ביטול השתתפות עצמית בחברה די זול, דומה להצעה הזולה של האתר - וזה עדיף - כי לא מחייבים אותך ואז מזכים.

 

חוצמזה אין לי איזה סיפור מרגש לספר על התנהלות חברת ההשכרה, הכל היה קורקטי, הטידה רכב גרוע מיסודו, בשלנו הדש היה קצת סדוק והיא עברה תיקון תאונה לא מוצלח מאחורה, אבל סה"כ הרכב היה בסדר, הנציגים היו בסדר (בינתיים - מחכה לראות מה קורה עם הזיכוי). הכל היה די פשוט.

 

סה"כ אני מרגיש - שלא באמת סיפרו לי הכל. מקווה שאהיה זהיר וחכם יותר בפעם הבאה.

פורסם

בדיוק הוזמנה A3 דרך רנטאלקארס כולל ביטול השתתפות עצמית

 

Pick-up details:

Country: Austria

City: Vienna

Date: 26 Jun 2015 11:30

Drop-off details:

Date: 4 Jul 2015 15:30

Total Cost: ₪1762.58

 

המחירים בארגוס טיפה יותר יקרים ולא ברור עם כוללים ביטול השתתפות עצמית.

החזרה מתבצעת לא בנמל התעופה

תודה לכולם :)

×
×
  • תוכן חדש...