Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7858 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כן תחלס מה שאייל אמר גם נכון אל תשכח שאת רוב הייצור נותנים למפעלים לא בגרמניה אולי התיכנון והכל גרמני אבל הייצור לא נראה לי...

המאגנט או המאק אודיו אמממממממ בחירה קשה שתיהם מעולים..

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

סלחו לי אם אולי הנתון הבא לא כל כך רלוונטי למגבר הנ"ל (JBL) אבל THD 1% נחשב לאחוז עיוות גבוה מאד, במיוחד היום כשאנחנו מדברים על מגברים איכותיים שהם בעלי 0.05% ואפילו פחות

פורסם
אדי ה JBL הזה מוציא 104 RMS לערוץ ( לפחות זה מה שהמבחנים אמרו )

אז איך אתה בא להגיד שהוא פחות עדיף על הרוקפורד 4004 שעולה יותר ( לא בקצת )

נותן פחות עוצמה ( לא בקצת )

 

מצאתי בפורום:

http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=17702

 

פה ניתן לראות שעל פי תעודת הלידה הספקי המגברים זהים.

פורסם

אברי איך הגעת למסקנה הזאתי ?

תקרא את כל הדף, הם לא זהים .....

 

אדי, לא אמרתי שהיתי הולך על הJBL רק בגלל המספר שכתוב עליו.

אתה צריך להבין ש JBL, זה לא "עוד חברה שרוקפורד טובה ממנה"

לJBL יש הגברות טובות, ובנתיים יש מבחני מעבדה שיכולים לגבות הצהרות מצחיקות, לעומת תמורה טובה של המגברים שלהם......

 

אז אם את המסקנות שלך אתה מסיק, בגלל שכתוב על המגבר, "100" , המצב לא ממש חיובי ..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

תקרא את מה שאתה בעצמך סימנת בירוק (התמונה לקוחה מת'רד שאתה פתחת).

 

מצויין הספק ב-Cea-2006. מאחר ועיניינו של הת'רד היה הספקים - לכך גם כוונתי באומרי זהים. 104 בשניהם.

פורסם
מצאתי בפורום:

http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=17702

 

פה ניתן לראות שעל פי תעודת הלידה הספקי המגברים זהים.

טעות שלי.

 

( אבל עדיין לדעתי אתה לא יכול להשוות מכוון שהמגבר הזה עולה 800 שקל בדיוטי פרי - ואנחנו דיברנו על התמורה למחיר שיש בדיוטי פרי )

פורסם
אברי איך הגעת למסקנה הזאתי ?

תקרא את כל הדף, הם לא זהים .....

 

אדי, לא אמרתי שהיתי הולך על הJBL רק בגלל המספר שכתוב עליו.

אתה צריך להבין ש JBL, זה לא "עוד חברה שרוקפורד טובה ממנה"

לJBL יש הגברות טובות, ובנתיים יש מבחני מעבדה שיכולים לגבות הצהרות מצחיקות, לעומת תמורה טובה של המגברים שלהם......

 

אז אם את המסקנות שלך אתה מסיק, בגלל שכתוב על המגבר, "100" , המצב לא ממש חיובי ..

 

חחחחח אתה ממש ליצן אתה יודע את זה! אתה חושב שאתה יכול ללמד את כולם פה אחרי שלמדת פה ושם..

 

מה אתה חושב שאני להוט על המגבר רק בגלל הנתונים חחח ?! אז אתה טועה בגדול....

 

שי תעשה לי טוב אני בפורום ובענף לא יום ולא יומים אז אל תינסה להעיר הערות שליות של חובבנים מינוס מינוס......

 

 

תפסיק אתה לא מבין הכול מהכול!!

פורסם
טעות שלי.

 

( אבל עדיין לדעתי אתה לא יכול להשוות מכוון שהמגבר הזה עולה 800 שקל בדיוטי פרי - ואנחנו דיברנו על התמורה למחיר שיש בדיוטי פרי )

גם לא תשמע אותי טוען אחרת לעת עתה - לדעתי, אם בפני מישהו ניתנת ההזדמנות לרכוש את ה-JBL - רכישתו, על פניו, נראית עדיפה מרכישת 4004.

אני מסייג דברי ואומר על פניו מאחר ולא שמעתי את המגבר הזה (את ה-4004 כן ולא אהבתי).

ימים יגידו אם אכן מדובר במגבר סביר במחיר זול שאכן נותן תמורה מצויינת לכסף או סתם מגבר שייתגלה כמין זבל סיני עם הלוגו של JBL...

פורסם

אדי, כשחשבת שהמגבר הוא 75 וואט, הגבת בצורה אחת.

כששמעת שהוא 104 וואט, הגבת בצורה אחרת,

אלה אם כן אתה בעל פיצול אישיות, אין הסבר אחר, חוץ מהעובדה שזה הנתון שאיכפת לך ממנו,

ולא שום דבר אחר.

(פה מבחינתי נגמר הדו - שיח המועיל הזה..)

 

לגבי הנתונים אברי, תשים לב שהנצילות שמצהירים במבחן של המגבר, היא נצילות של כימעט 67 אחוז..

לכן אי אפשר להתייחס לבדיקה הזאתי בקלות ראש, משום שהמגבר הינו CLASS AB, ואין מגבר מסוג CLASS AB

-שאכן- יכול להיות בעל יעילות שכזו. (לידעתי, ומנסיוני עם בדיקות מעבדה שונות..)

הדרך היחידה שבה מגבר CLASS AB יוכל להיות בעל יעילות כזו - CLIPPING גבוה מהרגיל..

לכן, לא היתי מסתכל על הבדיקות שלהם ככאלה שאפשר להסתמך עליהם.

לעומת זאת, מגברים אחרים של JBL , הוכיחו את עצמם מעבר למצופה בבדיקות מעבדה אובייקטביות.

 

בכל אופן, התרד הזה לא מתיחס לנושא, התרד השני התייחס לנושא ההצהרות, וכמובן שהנושא נסגר..

אז אין בכוונתי סיבה להחיות את המתים ..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

לא הבנתי מה אתה רוצה אבל בכול זאת אנסה...

לא דיברתי על שום דבר פרט להספק מוצא באופן נקודתי.

לא על נצילות,לא על עיצוב חיצוני, ולא על צבע הפוטנציומטרים...

אני מאוד אוהב מוצרים של JBL (רב הרמקולים בביתי מתוצרתם) וברכבי הקודם היו לי רמקולים שלהם שמאוד אהבתי כך שאני גם לא בא ויוצא נגד JBL.

 

מאחר ויכול להיות שלא הבנתי אותך - אנא הסבר כוונתך.

פורסם

בוא ננסה לעשות זאת בצורת משל.

אם אתה קורא כתבה, וכל הנתונים בה הם ריאליים, ויש אפשרות שהם יתקיימו,

לא תהייה לך סיבה ממשית לפקפק בתוכן הכתוב בה.

 

אך כשמביאים לך מבחן "בדוק", והנתון הראשוני שאתה רואה, הוא טעות TYPO, שכתוב בו "104X4 @2ohm"

והנתון השני, יעילות של 67%, מה שלא קיים בשום בדיקת מעבדה אחרת של מגברים מסוג CLASS AB.

 

זה אמור להדליק נורה אדומה, ולהגיד אולי יש פה משהו לא בסדר..

לפחות אני רואה זאת כך, אולי שמה אינך בדעתי ..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

ראשון ראשון, אחרון אחרון.

א. 104X4 - מדידה ב 4 אוהם ולא ב 2 אוהם כפי שציינת (פחות עקרוני).

ב. יעילות של מגבר AB יכולה להגיע ל 67%. זה כל הרעיון בצורת חיבור זה בשונה מ A או B.

Class AB הוא לקיחת הטוב משני הסוגים הקודמים (גם לו יש חסרונות).

וכמו לכל מדידה - גם מדידת יעילות יכולה להתבצע במספר "טריקים" כדי לייפות אותה...

שורה תחתונה - בתור מישהו שיודע דבר אחד או שניים (אך לא יותר...) נתון זה לא מדליק לי יותר מדי

נורות אדומות (אם בכלל)...

ואני בטוח שהגעת למסקנה הבאה גם בעצמך - מעטות החברות שנותנות מידע אמין ונכון וגם אלו שכן,

תלוי איך מודדות... אין להסתכל על פירסומים והצהרות כאורים ותומים - יש לך אוזניים - תשתמש בהם, שהם יהוו שופט. אלא אם כן יש לך מעבדה ואז באמת ניתן לעשות מדידות אחידות.


×
×
  • תוכן חדש...