Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7858 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים.

טוב, הגיע הזמן המיוחל לשדרג את המערכת באוטו.

ההתלבטות היא כזו:

1. מאגנאט קלאסיק 4000 מוציא סביבות 70 RMS לערוץ.

2. מאגנאט פאנטום 4000 מוציא גם בסביבות אותו הספק.

3. מאק אודיו פולסאר 4 מוציא גם בערך אותו דבר.

המערכת תחובר לקומפוננט מורל 4" מקדימה, ושני פיוניר 6X9 דגם 6970 מאחורה (או מורל מילניום, נראה מי ישמע יותר טוב). בלי סאב!

 

אני מחפש איכות.

 

בבקשה רק מי שיש לו ניסיון ולא להתחיל להגיד לי לחפש לנזר ורוקפורד.

 

חן חן והמשך יום נעים...

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לגבי המאגנטים, לפי מה שידוע לי, הפנטום נחשבת לסידרה גבוהה יותר.

לגבי הפולסר, גם היא נחשבת לסדרה גבוהה של מאק אודיו.

 

אינני יכול לייעץ לך מה עדיף, אין לי מושג..

אך היתי מעוניין לדעת על איזה תקציב מדובר?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

עד 1500 למגבר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

תבדוק אולי את ה JBL 4.75 או אחד המגברים האחרים שלהם , עד כמה שבדקתי לאחרונה הם יושבים לך יפה במסגרת התקציב .

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

להגיד לך את האמת, אם אני היתי מתלבט, ההתלבטות שלי היתה בין:

1.MAGNAT PHANTOM

2. JBL 4.75

3. ROCKFORD P4004.

 

מבחינת עוצמה, לפי ניחושים, הניחוש שלי שהגי בי אל הכי עוצמתי.

 

בכל אופן, העלות שלו בארץ היא פחות מ1500 שח, והעלות שלו בדיוטיפרי היא בדיחה, מתחת ל1000 שח אם זכור לי נכון.. מה שהופך אותו לקנייה המשתלמת, היתי הולך עליו גם אם היתי רוכש אותו בארץ מבין השלושה.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
להגיד לך את האמת, אם אני היתי מתלבט, ההתלבטות שלי היתה בין:

1.MAGNAT PHANTOM

2. JBL 4.75

3. ROCKFORD P4004.

 

מבחינת עוצמה, לפי ניחושים, הניחוש שלי שהגי בי אל הכי עוצמתי.

 

בכל אופן, העלות שלו בארץ היא פחות מ1500 שח, והעלות שלו בדיוטיפרי היא בדיחה, מתחת ל1000 שח אם זכור לי נכון.. מה שהופך אותו לקנייה המשתלמת, היתי הולך עליו גם אם היתי רוכש אותו בארץ מבין השלושה.

את הJBL אתה מביא בדיוטי פרי ב 900

בכול מקרה הבנתי שמוכרים את הרופורד הזה ב 1200 שקל

שזה בהחלט מחיר מצויין

אני עדיין חושב אם יש לך אפשרות לקנות מהדיוטי פרי אתה יכול לקנות את ה JBL ב 900 שקל שזה תמורה ממש מצויינת למחיר!

פורסם

בכלל לא בטוח שה-JBL יותר עוצמתי - הנתונים שהם מצהירים נתונים לפי cea-2006.

 

תקן מדידה מאוד לא מחמיר.

מאחר ולא ידוע אם גם שאר החברות מצהירות לפי התקן אז עד שלא תשמע קשה לומר מראש.

פורסם

צינתי בהודעה הראשונה שאני לא מחפש עוצמה, אלא איכות...

 

עם כל הכבוד לרוקפורד ול JBL, לדעתי בעיקר הצרכן משלם על המותג, ולא על האיכות (מדבר על הסדרות הנמוכות, לא הגבוהות).

וזה בדיוק כמו שלייטנינג אודיו 50 RMS יוציא יותר מקליפורניה בום 150 RMS... ובואו לא נתחיל כאן ויכוחים...

ובתור אחד שהאיכות סאונד מאוד חשובה לו, בחרתי דווקא להתמקד במגברים גרמניים, מאחר והם ידועים יותר באיכות שלהם, לא עוצמה.

 

אז לסיכום, מה נראה לכם עדיף? מאגנאט או מק אודיו?

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אברי, אני דווקא לא אוהב לזלזל בJBL, אך כמובן אינני יכול להעיד לטובתם, וכפי שאמרת, כניראה תקן הבדיקה יכול ללכת לכאן ולכאן.. (כמו ההספקים של רוקפורד...)

 

הצרכן לא ממש משלם על מותג, אולי במקרה של רוקפורד זה המצב, כי היבואן לא ממש קולע בין היחס של מחיר לתמורה, אני לא יודע מי סיפר לך שמגברים גרמניים איכותיים יותר, או לפי מה אתה מודד איכות הגברה,

אך ללא ספק, JBL.

 

עם כל הכבוד למאגנט , שאני נורא מעריך,(יש ברשותי 2 כאלה) לא היתי בוחר בה, כשיש לי אופציה לרכוש JBL במחיר כזה מצחיק.

 

 

וחכמים ממני אמרו, "אם היית מוסיף סיפרה למחיר העלות שלו, סביר להניח שכולם היו מספרים לך כמה איכותי ומרשים הוא."

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אני לא מבין מה כול ההתלהבות מהמחיר של הJBL.... אם אני לא טועה הוא מוציא 75RMS ל4ערוצים ו200 בגישור נכון? אז מה כול כך פה מצחיק?!:?

 

 

התמורה שלו שווה 900-1200 שקל ולא גרוש יותר כמו הרוקפורד 4004...

 

 

ואם אתם כבר באים לדבר על איכות גרמניית כדי שתירדו ממגנאט כי היא לא ממש נחשבת לאיכות גרמניית...יש חברות כול כך איכותיות ויקרות מגרמניה רק חבל שאין אותן בארץ!

פורסם

אדי ה JBL הזה מוציא 104 RMS לערוץ ( לפחות זה מה שהמבחנים אמרו )

אז איך אתה בא להגיד שהוא ]פחות עדיף על הרוקפורד 4004 שעולה יותר ( לא בקצת )

נותן פחות עוצמה ( לא בקצת )

ואני לא ממש חושב שרוקורד עדיפים על JBL עם כול הכבוד לרוקפורד ( ולא חסר להם )

 

אייל אל תדאג אני לא מתחיל את הוויכוח הקבוע

פורסם

אדי עם הידע שלך בתחום האודיו הגרמני, היתי מעדיף שלא תזרוק דברים לאויר שאינך יכול לגבות.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
אדי עם הידע שלך בתחום האודיו הגרמני, היתי מעדיף שלא תזרוק דברים לאויר שאינך יכול לגבות.
חח אם הייתה טיפה מבין הייתה מצדיק אותי:|

 

 

איזה מבחנים מתן? בידקות המעבדה?

 

אני לא באתי להגיד שרוקפורד יותר טובים אני פשוט אומר שהמגברים האלה בתווחי מחירים של 900-1200 שווים את כספם והמחיר של JBL זה לא נס משמיים או מתנה זו תמורה מדוייקת למחיר שלו!

פורסם
חח אם הייתה טיפה מבין הייתה מצדיק אותי:|

 

 

איזה מבחנים מתן? בידקות המעבדה?

 

אני לא באתי להגיד שרוקפורד יותר טובים אני פשוט אומר שהמגברים האלה בתווחי מחירים של 900-1200 שווים את כספם והמחיר של JBL זה לא נס משמיים או מתנה זו תמורה מדוייקת למחיר שלו!

זה הרבה יותר מתמורה נדוייקת למחיר שלו

כן בדיקות מעבדה מראות על 104 ( ומצטער אין לי קישורים.)

פורסם

אוקי אחרי חיפוש קצת מצאתי את המגבר בחנות של דיוטיפיר וראית את מגבר באתר של JBL וכן המגבר מוציא 104RMS ל4 ערוצים לפי נתוני היצרן

 

ובברידג' 284RMS ל4אום...

 

אם זאת לשלם עליו 900-1000שקל תיהיה תמורה מאוד טובה במחיר ואפילו תמורה יותר גדולה מהרוקפורד שבנתיים סתם יקר ולא מצדיק את התמורה שלו...

 

לסיכום אנשים אם באמת מישהוא הולך לדוטיפריי שיקנה כזה שווה את הכסף

 

ד''א

הינה הקישורים

 

http://www.sakaldutyfree.co.il/Index.asp?ArticleID=1078&CategoryID=123&Page=1

 

 

http://www.jbl.com/car/products/product_detail.aspx?prod=GTO75.4&ser=GTS&cat=AMP

 

 

נ.ב

 

אם משהוא היה אומר לי שהוא לא מוציא 75 אלה 100 ולא 200 אלה 284 הייתה אומר את הדברים לפני זה...


×
×
  • תוכן חדש...