Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7858 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יכולת זה דבר יפה, גם למגברים יש את היכולת לתת פי4 הספק מנתון ב4 אוהם סטראו, האם הם באמת מגיעים לכך ?

עדיין לא נתקלתי באחד שכן, על פי בדיקות מעבדה..

אותו דבר לגבי יעילותם של הCLASS AB, בתיאוריה כימעט הכל יכול לקרות, האם בפועל אתה מכיר מבחן מעבדה אובייקטיבי, שמעיד על מגבר CLASS AB, שהגיע ליעילות של 67%, מבלי להכניסו -לקליפינג גבוה- ?

אני חיפשתי, לא מצאתי אחד כזה..

ולכן "המדידות - הצהרות" הללו, לא ניראת לי מתקבלות כ"מובן מאליו" או כ-"אובייקטיביות"..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
...ולכן "המדידות - הצהרות" הללו, לא ניראת לי מתקבלות כ"מובן מאליו" או כ-"אובייקטיביות"..

וזאת בדיוק הסיבה שלא "קונים" כל מה שחברה מצהירה... ולכן גם אמרתי - תשתמש באוזניים שלך כמדד.

פורסם
אדי, כשחשבת שהמגבר הוא 75 וואט, הגבת בצורה אחת.

כששמעת שהוא 104 וואט, הגבת בצורה אחרת,

אלה אם כן אתה בעל פיצול אישיות, אין הסבר אחר, חוץ מהעובדה שזה הנתון שאיכפת לך ממנו,

ולא שום דבר אחר.

(פה מבחינתי נגמר הדו - שיח המועיל הזה..)

 

..

לדעתי למי שיש כאן פיצול אישיות זה לך שי אתה לפעמיים שולל חברות כי אתה לא אוהב אותם בכלל ולא מיתבסס על הסברים אמתיים ולפעמיים סתם מדבר לאוויר בלי שום נסיון...אז אני מולך רחוק מפיצול אישיות

 

אמרתי שאם הוא היה 75RMS ו200בברידג' התמורה שלו הייתה זהה לרוקפורד ומחיר של 900-1200 שקלים גג אכן היווה תמורה מדוייק למחיר

פורסם

מתן, אברי ניסח את זה בצורה הטובה ביותר.

זאת "הצהרה" של רוקפורד, לא בדיקה..

 

אני לא יכול לתת חוות דעת על המוצר, משום שאינו ברשותי.

אך לפי הנתונים של ה"הצהרה" אני יכול לנחש שהנתונים "מופרזים" ..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
מתן, אברי ניסח את זה בצורה הטובה ביותר.

זאת "הצהרה" של רוקפורד, לא בדיקה..

 

אני לא יכול לתת חוות דעת על המוצר, משום שאינו ברשותי.

אך לפי הנתונים של ה"הצהרה" אני יכול לנחש שהנתונים "מופרזים" ..

שי אחי דיברתי על המגבר של JBL

שהבנתי שמדברים שם על אותו בדיקה כמו שביצעו לרוקפורד

סורי שהטעתי אותך

 

 

מתן

פורסם

לפי המעגל של הJBL 104X4. אני כמעט בטוח שהוא לא מגיע להספקים כאילו.

 

השנאי שלו לא מסוגל לתת את כול הכוח הזה.

 

ואם נעשה השוואה למנובלוק JBL שנותן 600WRMS יש לו שנאי כנעט כפול בגודל.

 

למה ההשוואה הזה כי דווקא למנו צריך להיות שנאי קטן כי הוא יותר נציל אז משמע

 

לא צריך הרבה כוח בשביל להגיע להספק כזה יחסית לקלאס AB.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

מתן, לכל בדיקה יש את הנתונים שלה.

מספיק נתון אחד שיהיה מוסתר ממך, והשלכותייה יהיו הטעייה מוחלטת.

 

באים בתלונות לגבי התקן, לא בגלל שאינו יכול לשקף את המציאות.

אלה בגלל שיש אפשרות לסלף דרכו את המציאות. וכניראה חברות משתמשים בזאת.

 

JBL ספציפית, ראיתי מגברים שלהם עם הספקים מאוד גבוהים לעומת הצהרה,

ולא על ידם, על ידי בדיקות אובייקיביות, עם כל פרטי הפרטים.

 

האם זה אפשרי שהם משתמשים בתקן הזה כדי לסלף את המציאות ?

אפשרי בהחלט, אך לפי המגברים האחרים, אני יכול להסיק שלא בכך הדבר. אך לא מדובר בבדיקה מדעית ..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

עוד נקודה אלייך מיקמיק :

 

בחיבורי AB יש טרייד-אוף בין נצילות לרמת עיוות.

זה נובע מהעובדה שמגבר AB יותר נציל בהספקים גבוהים שגורר עיוותים ולכן יש פשרה.

ברגע שהתקן הגדיר THD קטן מאחד => שגם הנצילות תעלה.

לכן - לי זה לא מדליק נורה אדומה ה-67% וסביר להניח שלא נתקלת במספר כזה עד כה כי רוב החברות הרציניות נותנות מדידות בTHD נמוך בהרבה.

בכול אופן, כמו שאמרתי כבר - רק משמע אוזניים יגלה לנו טוב או לא ובטח לא ההצהרה המאוד יפה של 104 לכול ערוץ (גם ב-JBL גם ברוקפורד).

מה שכן, עכשיו, אם יצרנים יתנו מדידות לפי CEA2006 לפחות נוכל להשוות בין מגברים באופן יותר איכותי.


×
×
  • תוכן חדש...