Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4119 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דגם לקצורי. כרגע יש שם רדיו דיסק רגיל אני רוצה להתקין שם דאבל דין.

הלכתי למקום שאמרו לי שלא שווה לי לקנות פאנל כי הוא עולה בסביבות האלף

שקל ושעדיף לחתוך את הפלסטיק.. אני לא רוצה שיחתכו :/ מישהו מכיר פיתרון ויכול לעזור?

פורסם (נערך)

תוכל להעלות תמונה של הקונסולה המרכזית אצלך בבקשה?

 

או לאשר, שהמצב אצלך הוא בדיוק כזה (כולל בקרת האקלים):

hyundai__tucson_gls_2_0_2wd_2007_11_lgw.jpg

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

אני גם בבעיה דומה בI800 של אבא שלי, יש סינגל ומגירה שהיא יציקה אחת עם כל הפאנל ולא ניתנת לפירוק.

הפתרון הוא להתחיל לחתוך ולבצע התאמות, אם המתקין שלך בעל כלים מתאימים אז אין שום בעיה בזה.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

לפי חיפוש באינטרנט, הטוסון (ויתכן שגם ה-i800) נמכר גם עם פאנל 2DIN (המגירה הזו לא קיימת).

הפתרון, הוא למצוא את כל הפאנל לפי המק"ט המקורי שלו.

היה דיון דומה בהקשר של יונדאי אקסנט. כנראה שזה קטע של יונדאי :roll:

פורסם

גם ל- METRA (חברה אמריקאית) יש מתאם לטוסון:

http://www.metraonline.com/part/95-7315

 

הוראות התקנה

http://www.metraonline.com/files/products/INST95-7315.pdf

 

יש אותו באי-ביי במחיר זול למדי (משלוח קצת יקר בגלל ה- GLOBAL SHIPPING) אבל עדיין סביר:

http://www.ebay.com/itm/Double-Din-Stereo-Radio-Install-Mount-Dash-Car-Trim-Kit-for-05-09-Hyundai-Tucson-/121022657625?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item1c2d833459&vxp=mtr

פורסם

חברים, המסגרות האלו לא עוזרות (מוצר דומה/זהה נמכר בארץ בכ-250 ש"ח), אם הקונסולה אצלו בנויה כמו בתמונה שצירפתי.

או שהן עוזרות רק אם יחליט לבצע חיתוך.

פורסם

IMG_3340.jpgIMG_5324.jpgIMG_3372.jpg

הייתה לי אותה בעיה (תראה תמונות לפני ואחרי), בסוף חתכתי את הפאנל ויצא סבבה לגמרי, עם המסגרת בקושי רואים שזה חתוך, וגם אפשר להדביק את זה אחר כך חזרה בלי יותר מדי בעיה.

פורסם

^

זה בדיוק מה שאני מתכוון לעשות אצלי, עם מה חתכת?

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
תוכל להעלות תמונה של הקונסולה המרכזית אצלך בבקשה?

 

או לאשר, שהמצב אצלך הוא בדיוק כזה (כולל בקרת האקלים):

[ATTACH=CONFIG]416312[/ATTACH]

 

הכל בנוי כיציקה אחת, כך שהמסגרת פלסטיק של הרדיו לא עוזרת צריך להחליף את כל הפלסטיקה מלמעלה עד למטה.

זה המחיר הכי זול שניתן למצוא בקישור הזה? http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2060353.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.TRS0&_nkw=TUCSON+05-08+GENUINE+CENTER+FACIA+PANEL+FRAME+&ghostText=&_sacat=0&rmvSB=true

במידה וזה המחיר הכי זול אין בעיה לבצע חיתוך במקום מסודר כמו שציינתם? מה המחיר הסביר שאני צריך לשלם עבור החיתוך וההתקנה של הדאבל דין שלי?

×
×
  • תוכן חדש...