Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4143 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חבר'ה

 

קניתי מכונית פעם ראשונה ואני לא מבין בעיניינים האלה, רציתי לדעת אם אני אזמין רדיו דיסק מחו"ל,

האם יש סיכוי שהוא לא יתאים לרכב שלי (גטס GLI אוטומטי 2006), האם בכלל שווה להזמין מחו"ל לדעתכם?

או שעדיף שיתקינו לי את זה כבר במקום שאני קונה את זה?

 

זה הדגם המדובר

http://www.amazon.co.uk/Pioneer-DEH-X5700BT-Stereo-iPhone-Android/dp/B00N80C840/ref=sr_1_6?s=electronics&ie=UTF8&qid=1424552180&sr=1-6&keywords=Pioneer+DEH

 

ממש תודה למי שעוזר!

פורסם

הגודל של המכשיר שצירפת הינו סטנדרטי, 1DIN.

העלות שלו בקישור בשקלים היא כ-560 ש"ח וזה לא כולל משלוח ומיסים אם יפול בחכה של המכס.

אתה יכול לרכוש בארץ את ה-DEH-X6750BT תמורת כ-650 ש"ח.

פורסם

היי טום

תודה רבה אחי.. זה באמת נראה כמו צעד יותר נכון להזמין את הדגם שאתה אמרת.

רק 2 שאלות - זה גם תומך בשליטה במוזיקה באייפון בעזרת הרדיו דיסק (ומראה את השם של השירים)?

וגם כמה בדרך כלל לוקחים על התקנה של רדיו דיסק כזה?

 

תודה!

פורסם

אמור, כן.

זו סדרה אחת גבוהה יותר מהלינק שנתת, כך שאם כבר, הוא עשוי להציע איזושהי פונקציה מעבר (לא יודע איזו, צריך לעבור על מפרטים).

 

איני בקיא בתמחורים בימינו. אם זה רק ענין של לשלוף את הקיים ולהכניס את החדש, אז בין 75 ל-150 גג 200 נשמע לי הגיוני.

×
×
  • תוכן חדש...