Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4142 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

אני רוצה להזמין את החלק שמחברים לרכב ואפשר דרך הפלאפון לראות מידע על הרכב (OBD),

קראתי קצת בפורום וכמעט כל החיבורים שמצאתי זה זה:

http://www.ebay.com/itm/251627003606

ונראה לי שזה לא מתאים לרכב שלי,

הרכב הוא:

Buick regal Limited Coupe 1993 3.8L

 

הינה תמונה של החיבור ברכב:

http://i.imgur.com/chX5FPK.jpg

יש שש חורים בכל שורה.

 

איזה חיבור זה נקרא?

תודה מראש.

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם (נערך)

לא סביר שברכב משנת 1993 יהיה שקע OBD II.

התקן נכנס לתוקף רק ב-1996 עבור מכוניות המיוצרות ונמכרות בארה"ב.

 

שקע OBD II נראה כך

300px-OBD_connector_shape.svg.png

 

יתכן שהשקע ברכבך הוא ALDL

220px-ALDL-12-Pin.svg.png

עריכה אחרונה על ידי COMMANDER
פורסם

אם אתה רוצה לסרוק קודי תקלה, יש סורקים המתאימים לרכב שלך. אפשר גם לקרוא את הקודים ללא מכשיר ייעודי על ידי קיצור של שני פינים בשקע. לא הייתי משקיע סכום כל כך גבוה במתאם OBD I שאין ודאות שיתאים לרכב שלך.

פורסם

כאן תוכל לראות איך קוראים קוד תקלה חינם וללא סורק:

 

המתאם הזה עושה את אותה פעולה (קצת יותר יקר ממהדק משרדי)

http://www.ebay.com/itm/Actron-GM-OBD-I-Diagnostic-Code-Flasher-New-CP9001-Authorized-Distributor/351300416592?_trksid=p2047675.c100005.m1851&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D28772%26meid%3D4b1f7e1c212a403e8f23f9432e1d2cbd%26pid%3D100005%26rk%3D3%26rkt%3D6%26sd%3D261636157742&rt=nc

 

המתאם שמצאת יעביר את הנתונים באמצעות BT/

לפי הכתוב בתיאור המוצר ב-ebay הוא תואם לתכנת ALDLdroid (התכנה אינה חינמית)

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sgiroux.aldldroid&hl=en

 

ולתכנת TunerPro

http://www.tunerpro.net/downloadApp.htm

 

לא מכיר את התכנות והמתאמים שבקישורים ואין לראות בכתוב המלצה.

פורסם

במקום כל זה,

כמה עולה מכשיר שאני אחבר עם כבל ויראה לי המסך קטן את הקודים?

ראיתי כל מיני סוגים כאלה ואין לי מושג מה מתאים.

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם

תקצר ותקרא את הקוד כמו בסרטון.

 

כל דבר אחר זה בזבוז כסף.

חבל לך להשקיע בדברים שאין לך וודאות שהם פועלים.

מה גם שזה טכנולוגיה ישנה שכבר לא משקיעים בה, בניגוד לobd2 שיש לכל רכב על הכביש.

×
×
  • תוכן חדש...