Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7856 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

HU: PIONEER DEHP5650

מגבר-JBL GTO-75.4

רמקולים-PIONEER TSD690R

קומפוננט-CERWIN VEGA HED-1602

 

המחיר של הכל ביחד הוא 725$ (3200 שקל בערך...)

 

עוד משהו-

יש למישהו מושג כמה יעלה לי תיקון של הד יוניט? (הדיסק נפלט לא טוב)

 

תודה,

אדם.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אחלה מחיר אחי אתה מודע אבל שהמערכת לא הולכת להיות מערכת "פוזה"..

להגביר יותר מדי לא תוכל הקומפוננט יצרום לך באוזן...

אני הייתי ממליץ לך ללכת על רמקולים אחרים שיהיה בין איכות לעוצמה תבדוק לך עוד אפשרויות אם אתה נעול על זה ויודע מה אתה רוצה זה מצויין ותתחדש גבר...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

המערכת היא לא שלי, היא של חבר-אני שואל בשבילו... :-P

וכן, הוא מתכנן לקנות אותה בדיוטי פרי, בינתיים הוא לא סגור עליה כל כך.

 

הקומפוננט הזה הוא לא איכותי? אתם ממליצים על משהו אחר בטווח מחיר דומה?

 

ומישהו יכול לענות לי על השאלה של תיקון הרדיו דיסק?

 

תודה על התשובות,

 

אדם.

פורסם

אני הייתי בכלל ממליץ לפני הדיוטי פריי ליראות מה אפשר ליקנות בארץ בתקציב של 3200 שקל....לדעתי אפשר להרכיב מערכת יותר טוב בהרבה!

פורסם
אני הייתי בכלל ממליץ לפני הדיוטי פריי ליראות מה אפשר ליקנות בארץ בתקציב של 3200 שקל....לדעתי אפשר להרכיב מערכת יותר טוב בהרבה!

אז בוא תראה לנו במקום לרשום :?:

פורסם
HU: PIONEER DEHP5650

מגבר-JBL GTO-75.4

רמקולים-PIONEER TSD690R

קומפוננט-CERWIN VEGA HED-1602

 

המחיר של הכל ביחד הוא 725$ (3200 שקל בערך...)

 

עוד משהו-

יש למישהו מושג כמה יעלה לי תיקון של הד יוניט? (הדיסק נפלט לא טוב)

 

תודה,

אדם.

1. אני הייתי לוקח משהו אחר במקום הקומפננט הנ"ל.

2. אני הייתי מעדיף סאב במקום האחוריים.

פורסם
1. אני הייתי לוקח משהו אחר במקום הקומפננט הנ"ל.

2. אני הייתי מעדיף סאב במקום האחוריים.

יפה...

עוד אנשים כאן בפורום עם עצות שמובילות לשום מקום?

מה הבעיה לגבות את העצות שלכם ב - מדוע? איזה? כמה?

פורסם

אוקיי אני יוסיף למה שנקמיצ'י אמר...

מדוע לקחת סאב? תהיה חסרה באוטו השלמת הבאס מאחורה בצורה משמעותית לדעתי הרמקולים לא יכולים לעבוד על באס וספק אותו כמו שסאב יספק ורמקולים אחוריים הם חלק די שולי במערכת ניתן להשלים אותם גם אחר כך ולא בלחץ בנתיים ישמעו די יפה

איזה? לצערי האלטרנטיבה הקרובה ביותר היא או הפיוניר או לקחת מאגנט שהוא קצת יותר זול או מאק אודיו

כמה? אם אתה יכול עשר סאבים מעולה!:-D

עכשיו ברצינות כמה זה עולה הפיוניר עם תיבה אפשר למצוא באזור ה 450 500

המאק אודיו אני קניתי ב 450

המאגנט חבר שלי קנה ב400

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם
אז בוא תראה לנו במקום לרשום :?:

 

גל זה לא אני שמחפש ליקנות מערכת....אפשר ללכת לחניות לחפש בפורומים למינהם ולעשות סקר שוק ברשת ואפשר להביא דברים שנותנים תמורה יותר גדולה .....

פורסם
גל זה לא אני שמחפש ליקנות מערכת....אפשר ללכת לחניות לחפש בפורומים למינהם ולעשות סקר שוק ברשת ואפשר להביא דברים שנותנים תמורה יותר גדולה .....
אדי אתה לא צודק אנחנו פה בשביל לעזור

אז אם הבנאדם צריך עזרה ואתה יכול לעזור למה לא?

אם כבר הגבת לנושא תעזור עד הסוף

פורסם
אדי אתה לא צודק אנחנו פה בשביל לעזור

אז אם הבנאדם צריך עזרה ואתה יכול לעזור למה לא?

אם כבר הגבת לנושא תעזור עד הסוף

מתן עקרונית אתה ממש צודק....אנחנו פה בישביל לעזור אבל לא לעשות עבודה שמישהוא אחר צריך לעשות...ועוד מה הקטע שזה סתם דיבורים ועצות לאוויר והשוות ודוגמאות כי אני בטוח ב100 אחוז שהבחור לא יקשיב לנו....:?

פורסם
מתן עקרונית אתה ממש צודק....אנחנו פה בישביל לעזור אבל לא לעשות עבודה שמישהוא אחר צריך לעשות...ועוד מה הקטע שזה סתם דיבורים ועצות לאוויר והשוות ודוגמאות כי אני בטוח ב100 אחוז שהבחור לא יקשיב לנו....:?

אז למה הגבת מלכתחילה אם אתה כ"כ בטוח שלא יקשיב?


×
×
  • תוכן חדש...