Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7858 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אדי ומתן, שניכם בחורים נחמדים מאוד. למרות זאת אף אחד ממכם לא יכול לחבוש כובע של מומחה ובטח לא להתנצח מי ממכם מומחה גדול יותר. אני רוצה להזכיר לכם את שרשור שנכתב לא מזמן בעניין בעקבות נעילת הת'רד על המפגש בצפון.

תשאירו את ההתנצחויות המיותרות מחוץ לפורום בבקשה.

אייל אם כול הכבוד לך

אני לא רואה מתי אמרתי שיש לי יותר ידע מאדי ?

או שאני מומחה

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אז אדי אמר שיש לו יותר מלך, זה ממש לא משנה מתן. משנה העובדה שזה מאוד מיותר שאתם מנהלים דיון שכזה על גבי הפורום וזה לא חשוב מי התחיל.

אם אתה רוצה להמשיך בעניין אשמח, אבל אעדיף בה"פ שכן אני לא רוצה לסיים ויכוח מיותר אחד על גבי הפורום ולהתחיל באחר.

פורסם
אז אדי אמר שיש לו יותר מלך, זה ממש לא משנה מתן. משנה העובדה שזה מאוד מיותר שאתם מנהלים דיון שכזה על גבי הפורום וזה לא חשוב מי התחיל.

אם אתה רוצה להמשיך בעניין אשמח, אבל אעדיף בה"פ שכן אני לא רוצה לסיים ויכוח מיותר אחד על גבי הפורום ולהתחיל באחר.

אני לא אמרתי שיש לי יותר ידעה ולא אמרתי שאני מומחה

 

אייל לא על זה היה הויכוח!

פורסם

אדי, אתה נתפס לקטנות. אתה הוא זה שאמר שלפני שמתן היה בפורום היית נותן עצות, הוא הגיב בזה שאתה לפניו בפורום רק בכמה חודשים. בקיצור בוא לא ניכנס שוב פעם לתוכן הדברים כי זה לא משנה. העובדה נשארת זהה - זה מיותר.


×
×
  • תוכן חדש...