Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4154 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איפה יש הכי פחות תקלות , באופל ברלינה או ביונדאי i35 ? , שניהם 2015 מליסינג תפעולי , פשוט לא מעוניין כל הזמן ברכב חלופי

 

תודה

פורסם

בסעיף האמינות כניראה שהיונדאי תהיה עדיפה. הניסיון אצלנו בעבודה הוא מצויין (5 רכבי יונדאי שהוכיחו ועדיין מפגינים אמינות מוחלטת).

לאופל יש גיר שקיים גם בשברולט קרוז והניסיון איתו היה רע (קרוז 2011).

אבל,למי איכפת ברכב ליסינג מה יהיו התקלות, אם בכלל,במהלך שלוש שנים?

האסטרה עדיפה על היונדאי בנושאים חשובים כמו זמינות כח מנוע, נוחות מושבים מלפנים וגם מאחור, התנהגות כביש ואיכות חומרים כללית.

היונדאי נאה ומאובזרת יותר ובד"כ גם זולה יותר בליסינג.

אני הייתי בוחר באופלל ללא ספק, תנוחת הישיבה הנמוכה ביונדאי פשוט לא בשבילי.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

יונדאי מרווחת יותר מלפנים ומאחור, יש לתא מטען מעט גדול יותר ופתח גדול יותר, והיא גם מאובזרת יותר.

אסטרה ברלינה, מנוע זריז יותר, והיא מעט נוחה יותר.

פורסם

באופן אישי הייתי הולך על הברלינה בגלל שהיא יותר לטעמי ברוב הפרמטרים כמו תא נוסעים, התנהגות כביש, עיצוב ואיכות נסיעה. אבל ה-I35 מציעה חבילה לא פחות אטרקטיבית בסך הכל, במיוחד בסעיף האיבזור. בדגמים החדשים היא מציעה כסטנדרט מראות צד חשמליות, 3 מצבי היגוי (לא שזה באמת משפר את ההגה המת שלה, זה רק משנה את המשקל שלו. לפחות אפשר להשוויץ שיש לך כזה :wink: ), פתחי מיזוג למושב האחורי, סאן-רוף ונורות DRL. מעבר לזה היונדאי מעט מרווחת יותר ובעלת תא מטען גדול ונגיש יותר. הבלמים ביונדאי גם כן עדיפים, הן בליניאריות הדוושה והן בעוצמת הנשיכה. בסעיף האמינות אני מניח שהיונדאי תהיה טובה יותר, אבל לאסטרה אין מוניטין רע ואנשים שמחזיקים בכזאת מדווחים על אמינות טובה מאוד. אני מניח שב-3 שנים הראשונות לא תיתקל בשום בעיה...

 

תתנסה בשתיהן ותחליט מי מתאימה לך יותר, בסך הכל שתי האופציות טובות למדי (אם כי קצת מיושנות ביחס לקטגוריה). האופל חזקה יותר, הנדסת האנוש בתא הנוסעים עדיפה למרות שהיא גם כן לא מצטיינת עם ריבוי של כפתורים קטנים וצפופים במרכז הדשבורד, בידוד הרעשים מעט יותר מוצלח והתנהגות הכביש טובה יחסית. היונדאי מאובזרת יותר, תא הנוסעים שלה נראה מעט מודרני יותר (מצועצע לטעמי), מרווחת יותר וקצת יותר שימושית.

×
×
  • תוכן חדש...