Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4204 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.. רכשתי לפני שבועיים פיאט פונטו איבו Spirit ידנית.

לאחר שבועיים הבנתי שהמערכת לא מספקת אותי וכששומעים מוזיקה בסאונד גבוה יש פכפוכים ורעשים מוזרים.

מכיוון שהידע שלי כמעט אפסי בנושא ואין לי זמן כל כך לחקור עליו (סטודנט עמוס) אני צריך את עצתכם בנושא.

אני מעוניין להחליף את מערכת המולטימדיה ברכב לכזאת שאני יוכל להתחבר אליה דרך Bluetooth ולהשתמש בלחצנים

המיועדים לכך על ההגה סוף סוף :roll:.

המערכת שברשותי היום: http://www.autosport.co.il/magazin/wp-content/uploads/2011/12/DSC_0149.jpg

 

בנוסף לכך אני מאמין שאני יצטרך להחליף גם את הרמקולים שכרגע ברכב (אם כבר אז כבר)

חשוב לי מאוד שהסאונד יהיה נקי בצלילים גבוהים.

סוג המוזיקה שאני שומע: house וטראנסים למינהם.

 

אני לא יודע אם אפשר בכלל להחליף מערכת (הידע שלי בנושא מוגבל), במקרה וכן אפשרי אני אשמח לעזרה והכוונה בנושא:

מה עליי לקנות ומאיפה להתקין. והכי חשוב העלות של כל הדבר הזה.

 

תודה מראש :-D

פורסם

ניתן להחליף את המערכת המקורית ,מה שאתה צריך זה מסגרת רדיו מתאימה

וכמובן מכשיר אפטר מרקט עם הזרמת אודיו A2DP ,אם מדובר במכשיר 1DIN העלות למכשיר טוב היא באזור 600 שח ומעלה

אם אתה מעוניין במכשיר מולטימדיה 2DIN העלות היא באזור 1500 שח ומעלה.

אם אתה מעוניין בהחלפת הרמקולים ברכב מומלץ שילוב של סט קומפוננט קדמי ורמקולים 6X9 על המגש האחורי

שילוב טוב ניתן לרכוש בסכום של באזור 1000 שח ומעלה.

×
×
  • תוכן חדש...