Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4408 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם,

לאחר התעסקות לא קטנה וקריאה רבה ומעמיקה החלטתי להוסיף

את התהליך החשוב בפרוייקט לרכב שלי - פוליש.

החלטתי לרכוש את ה FG400 עקב המלצות רבות כאן בפורום שנותנות תוצאות מרשימות מאוד.

עכשיו, אני לא מוכן להוציא כסף רב על מכונה לכן אני הולך על השיטה הידנית וכאן מגיעה השאלה שלי.

מי שיגיד לי לבצע חיפוש או כל דבר אחר אז שידע שאין נושא שלא נפתח בנושא הפוליש בפורום שלא קראתי אותו כמה וכמה פעמים,

אך עדיין לא הגעתי לתשובה שתעזור לי ספציפית עם החומרים האלה.

 

אז ככה אני מעוניין לבצע פוליש עם מנזרנה FG400 ביחד עם הפד הכתום של CG שמוכרים באוטוסטור וב Vix.

האם זהו שימוש נכון בחומרים לביצוע פוליש ידני?

 

*אשמח לשמוע המלצות טיפים נוספים לביצוע הפוליש(לביצוע הפוליש,תנועות,מעברים חזקים/עדינים)

מעבר לכך אני יודע את כל ההוראות שאמורים לבצע.

 

תודה רבה למי שיעזור, באמת זה חשוב לי אז אודה לכם אם תוכלו לייעץ לי.

שיהיה המשך יום טוב לכולם.

Seat Leon 1.8T 248Hp//2017

Stage 1 // Revo

פורסם

How to remove wetsanding scratches by hand - FG 400

בפוסט הנ"ל ניתן לראות שאכן הפוליש מתאים לעבודה ידנית.

מייק ממליץ להשתמש בפד מבד עם סיבים בולטים לצורך חיתוך אגרסיבי יותר.

לדעתי גם הפד הכתום יתאים, במידה ולא, תוכל לקחת מטלית מיקרו עם סיבים בינונים.

.When a man opens a car-door for his wife, it's either a new car or a new wife

טבלאות השוואה לפולישים,פדים ועוד.

פורסם (נערך)

שלום לך דני,

ראיתי את הפוסט הזה, אז יש לי שאלה נוספת(אל תצחק עליי כי עדיין לא התעסקתי בחיי בפוליש)

כשאמרת שאני אוכל לקחת מטלית מיקרו, יש לי מטלית צהובה של הקוריאני, האם אתה מתכוון לכזאת?

אם לא אשמח לקישור או איפה אני יכול להשיג אחת כזאת(עדיפות מהארץ עקב דחיפות לביצוע הפרוייקט מפאת חוסר זמן).

מאיפה אפשר להשיג בארץ או בחו״ל פד כמו שהוא ממליץ?

 

וה FG400 לא מחייב מעבר עם פיניש? תקן אותי אם אני טועה, כי הבנתי ש ה FG400 יהווה תוצאה טובה שלא תחייב את תהליך הפיניש.

עריכה אחרונה על ידי Spo1zZeNN

Seat Leon 1.8T 248Hp//2017

Stage 1 // Revo

פורסם

לא רואה סיבה לצחוק, שאלות לגיטימיות סה"כ.

המטליות הצהובות נועדו לבאפינג, הן בעלות סיבים ארוכים ויבלעו את הפוליש מהר.

אצל אותו מוכר קוריאני יש פדי מיקרופייבר כחולים ליישום, לדעתי הם יתאימו.

בנוסף אפשר לרכוש סט פדים לבנים מבד של מגוירס באוטודיפו וחנויות האינטרנט.

 

פוליש בעבודה ידנית מספיק מעייף בשביל מעבר עם פוליש גס. לכן בדר"כ נמנעים לעבור עם פיניש על כל הרכב.

הFG400 מעניק תוצאה מספקת ללא פיניש בשביל עבודה כזו.

 

אני תמיד בעד רכישה מינימלית של מוצרים לצורך עבודה, הכוונה היא לא לרכוש אביזרים שאולי תצטרך ואולי לא.

תקנה מה שתכננת, במידה והתוצאות לא יהיו לשביעות רצונך, קנה פדים אחרים, כנ"ל לגבי הפיניש.

.When a man opens a car-door for his wife, it's either a new car or a new wife

טבלאות השוואה לפולישים,פדים ועוד.

×
×
  • תוכן חדש...