Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4457 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום :)

מחר אני הולך לבצע פרוייקט דיטיילינג ראשון שימשך יומיים.

הפרוייקט יכלול פוליש,ווקס,שטיפה(כמובן חח),וניקוי פנימי.

עכשיו מחר אני אוכל לעבוד רק כ3 4 שעות על הרכב ולכן חשבתי אם אפשר מחר לעשות רק פנימי ולמחרתיים אשמור את הפוליש והווקס והשטיפה שיקחו לי מן הסתם כמה שעות טובות ועוד בכלל שאני עושה אותם עם אפליקטורים לכן השאלה שלי אם חילוק עבודה זה מומלץ?

 

שנית

אני משתמש בחומרים זולים הווקס זה הוא ווקס של ראלי(ווקס של חבר שלא משתמש),הפוליש והאפליקטורים קניתי אתמול מאוטסטור של מגווירס ועליהם השקעתי.

שמפו לא משהו מיוחד.

חומר לריפודים יש לי של stp שאני חושב שמרענן ריפודים דווקא בצורה טובה אבל אשמח לשמוע עוד חוות דעת עליו מכיוון שאני לא מכיר חומרים אחרים כלומר לא יצא לי לעבוד איתם.

יש לי שואב חזק של הבית עם כבל מאריך(גר בקומה ראשונה חחח)

3 סוגי מברשות עדינה בינונית ומסיבית

אני מתחיל להיכנס לעולם הדיטיילינג למרות שאני בן 17.5 ולא מרוויח הרבה אבל זה האהבה שלי ושאמח לשמוע לביקורות עצות ותמיכה

:)

פורסם

היי קורנה, לילה טוב.

קודם כל, תמיד טוב שמצטרפים חברים חדשים לתחום.

ברוך הבא למשכנם של השרוטים (:

 

אתה מתכנן שם עבודה רצינית, ניקוי פנימי, שטיפה, פוליש ידני, ווקס.

כל פעולה כזו מורכבת משלבים חשובים שצריך להכיר ולבצע ולהכיר איך לבצע ועם איזה ציוד.

אתה קופץ למים עמוקים נורא מבלי להיות בטוח שאתה יודע לשחות ויש פוטנציאל שתעשה נזק.

אני מציע לך לא למהר לאף מקום, לקרוא טוב טוב בפורום, להבין איך מתבצעות פעולות בסיסיות כמו שטיפה נכונה, נסה לשטוף נכון קודם כל, אחר כך תשתפר בזה ואז תתפתח לנושאים אחרים כמו ניקוי פנימי נכון, יישום נכון של ווקס.

קח בחשבון שכל נושא כזה הוא תורה שלמה שצריך להכיר את הכללים הבסיסיים והמוצרים המתאימים ביותר לכל סוג של עבודה כזאת.

עוד לא הגעתי לפוליש שזו עבודה מפרכת בעיקר כשזה מתבצע ידנית.

מבחינתי לפחות, את הפוליש אתה צריך להשאיר לסוף כי הפוליש מצריך ממך לדעת לשטוף נכון, לעשות פלסטלינה נכון, ליבש נכון, לבצע פוליש נכון, וליישם הגנה (ווקס או אוטם צבע ) נכון.

 

בקיצור, אל תמהר,תקרא קצת ותתחיל לאט לאט.

אחרת זה יגמר כמו אותם שרשורם מוכרים של אנשים שעשו משהו מבלי לדעת וגרמו לנזק.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם
היי קורנה, לילה טוב.

קודם כל, תמיד טוב שמצטרפים חברים חדשים לתחום.

ברוך הבא למשכנם של השרוטים (:

 

אתה מתכנן שם עבודה רצינית, ניקוי פנימי, שטיפה, פוליש ידני, ווקס.

כל פעולה כזו מורכבת משלבים חשובים שצריך להכיר ולבצע ולהכיר איך לבצע ועם איזה ציוד.

אתה קופץ למים עמוקים נורא מבלי להיות בטוח שאתה יודע לשחות ויש פוטנציאל שתעשה נזק.

אני מציע לך לא למהר לאף מקום, לקרוא טוב טוב בפורום, להבין איך מתבצעות פעולות בסיסיות כמו שטיפה נכונה, נסה לשטוף נכון קודם כל, אחר כך תשתפר בזה ואז תתפתח לנושאים אחרים כמו ניקוי פנימי נכון, יישום נכון של ווקס.

קח בחשבון שכל נושא כזה הוא תורה שלמה שצריך להכיר את הכללים הבסיסיים והמוצרים המתאימים ביותר לכל סוג של עבודה כזאת.

עוד לא הגעתי לפוליש שזו עבודה מפרכת בעיקר כשזה מתבצע ידנית.

מבחינתי לפחות, את הפוליש אתה צריך להשאיר לסוף כי הפוליש מצריך ממך לדעת לשטוף נכון, לעשות פלסטלינה נכון, ליבש נכון, לבצע פוליש נכון, וליישם הגנה (ווקס או אוטם צבע ) נכון.

 

בקיצור, אל תמהר,תקרא קצת ותתחיל לאט לאט.

אחרת זה יגמר כמו אותם שרשורם מוכרים של אנשים שעשו משהו מבלי לדעת וגרמו לנזק.

שלום שרקי קודם כל תודה על הדאגה.

שנית אני קורא ולומד באופן תאורתי למעלה מחצי שנה והדבר היחיד שלא יצא לי ליישם זה הוא פוליש ולכן אני הייתי בהתלבטות.

היום ביצעתי נקיון פנימי ויצא ממש ממש טוב אני מרוצה מהתוצאות אעלה תמונות בהמשך.

הבנתי שכנראה אין מנוס מניסוי ותהיה ומקווה להצליח.

מקווה שאוכל להתעזר בך אם אפשרי?

×
×
  • תוכן חדש...