Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אקסנט 96, רכב ראשון, שנה ראשונה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4544 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש כמה מחלות ידועות(דש', ידיות, תושבות, גומיות שס') אבל בסך הכל אחלה אוטו. אחת המומלצות אצלי לתפרנים.

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
17 שנים זה 15000 בשנה שזה סביר לחלוטין..

 

לפי מה שזכור לי:

החלפת טמבון + צבע + ישור כנף = 850 שח

בלמים 250 שח

רדיאטור 300 שח

מצבר של שנפ 400 שח (היה איזה מבצע של פסח בACE)

התיקון של הזליגה 200 שח

טיפול 10 אלף עלה לי באיזור ה500 שח

אלטרנטור 300 שח אולי קצת יותר אני כבר בקושי זוכר. :)

אתה ממשיך עם הרכב לאספנות?

פורסם

היה לי רכב כזה בדיוק, בצע לבן. גם רכב ראשון!

אכן החלפים זולים מאוד, מאוד מאוד אפילו.

אבל היו לי כל כך הרבה תקלות.. אלוהים ישמור קניתי אותו מבנאדם כל כך רשע.

 

שמח שאתה מבסוט עליו, מקווה שלא תחווה מה שאני חוויתי איתו.

renault clio 2001 1.4 16V- מתה.

seat ibiza 2001 1.6 - נמכרה.

volkswagen passat 2002 2.0- עדיין איתנו =]

פורסם
יש כמה מחלות ידועות(דש', ידיות, תושבות, גומיות שס') אבל בסך הכל אחלה אוטו. אחת המומלצות אצלי לתפרנים.

והבעיה הגדולה ביותר היא כמו בהרבה רכבים אחרים מהשנתונים הללו - בגאז' שנפתח רק עם מפתח, ובתור אחד שנוסע כל יום למכון כושר שנמצא בקניון, זה מתסכל.

היה לי רכב כזה בדיוק, בצע לבן. גם רכב ראשון!

אכן החלפים זולים מאוד, מאוד מאוד אפילו.

אבל היו לי כל כך הרבה תקלות.. אלוהים ישמור קניתי אותו מבנאדם כל כך רשע.

 

שמח שאתה מבסוט עליו, מקווה שלא תחווה מה שאני חוויתי איתו.

האמת שכבר חמישה חודשים טפו טפו טפו לא הייתי במוסך מלבד טסט.

אז אני מניח שעם התקלות סיימתי.

 

אתה ממשיך עם הרכב לאספנות?

זו בדיחה? :)

פורסם

 

זו בדיחה? :)

ממש לא יקירי, אני מחזיק גם ביונדאי בת 14 והיא גם צריכה טיפול פחחות, אך הגעתי למסקנה שזה מיותר אלא אם כן אשמור אותה לעוד 6 שנים, מה שנראה לי שלא יקרה.

פורסם
ממש לא יקירי, אני מחזיק גם ביונדאי בת 14 והיא גם צריכה טיפול פחחות, אך הגעתי למסקנה שזה מיותר אלא אם כן אשמור אותה לעוד 6 שנים, מה שנראה לי שלא יקרה.

אני חושב שהאוטו עוד צעיר כדי לייעד אותו לאספנות ואני מניח שהוא יהיה עדיין נפוץ מה שלא יכניס אותו לשוק האספנות מהר כל כך

פורסם

אחלה סיקור, גם לנו הייתה במשפחה אקסנט 1.5 98 ומאוד אהבתי אותה בתור ילד קטן. הייתה מאוד אמינה נמכרה ב2009 עם 250 אלף ק"מ ואכלה מעט מאוד שמן,וגם לה היה סדק בדשבורד.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם
והבעיה הגדולה ביותר היא כמו בהרבה רכבים אחרים מהשנתונים הללו - בגאז' שנפתח רק עם מפתח, ובתור אחד שנוסע כל יום למכון כושר שנמצא בקניון, זה מתסכל.

 

:lol:

 

כמה שזה נכון..

שווה להשקיע 20 ש"ח ולשכפל עוד מפתח שיהיה במאפרה בשביל הנקודה הזו.

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

גם לי היתה אקסנט 96 עם 293000 ק"מ. אחזקה זולה מאוד.

מה שכן בעניין המפתח, לי היתה בעיה בסויץ' ככה שיכולתי להוציא את המפתח כשהרכב מונע ככה שלא היתה בעיה לפתוח את הבגאז' כשהאוטו מונע.

מה שכן, אתה יכול למצוא את עצמך נעול מחוץ לאוטו עם מנוע עובד. (קרה לנו)...

פורסם
:lol:

 

כמה שזה נכון..

שווה להשקיע 20 ש"ח ולשכפל עוד מפתח שיהיה במאפרה בשביל הנקודה הזו.

כן שכפלתי כבר ואני שם אותו בארנק אבל העניין המתסכל הוא לצאת כל פעם מהאוטו ולפתוח בגאז

גם לי היתה אקסנט 96 עם 293000 ק"מ. אחזקה זולה מאוד.

מה שכן בעניין המפתח, לי היתה בעיה בסויץ' ככה שיכולתי להוציא את המפתח כשהרכב מונע ככה שלא היתה בעיה לפתוח את הבגאז' כשהאוטו מונע.

מה שכן, אתה יכול למצוא את עצמך נעול מחוץ לאוטו עם מנוע עובד. (קרה לנו)...

איך אתה מוציא מפתח מהסוויץ, הוא נמצא אצלך ביד, ואתה נעול בחוץ?

פורסם

אחלה רכב, נהגתי על כזאת רק מודל 98 במשך 3 שנים.

לגבי צריכת דלק, כאשר הרכב היה במצב שהוא אוכל הרבה שמן, גם אז הגעתי לצריכה משולבת של 12.

 

היום יש לי אלטו חדשה, ובינינו, אהבתי הרבה יותר את היונדאי למרות הטיפולים.

פורסם
או להוסיף פתיחה חשמלית מתוך הרכב ומהשלט...

לא יקר בכלל השאלה היא כמה קשה להתקין את זה

פורסם

ממש לא סיפור.

לא מצליח לראות בתמונה- זה דגם 3 או 5 דלתות?

 

בכל מקרה- תעשה ניסוי קטן:

בתוך מכסה תא המטען, מאחורי הצילינדר (תצטרך לפרק את הדיפון הפנימי) ישנו מעין מוביל (מוט מתכת דק) שמחבר בין הצילנדר למנעול שיושב למטה. כשמושכים במוט הזה, תא המטען נפתח.

 

מה שהמנוע הקטן שהצעתי עושה, זה למשוך באותה צורה את האוזן של המנעול, ופותח את תא המטען.

אתה משחיל את הכבל של המנוע הזה לאוזן שצריך למשוך אותה, מקבע את המנוע, ומותח את הכבל עם המותחן הקטן שיש בערכה.

עכשיו, כל פעם שהוא יקבל חשמל, הוא ימתח את הכבל ויפתח את תא המטען.

 

תראה אם אתה מצליח להבין את כל מה שכתבתי, ולראות את זה בעין באוטו.

אם אתה חושב שתסתדר, תזמין.

מקסימום, כשיגיע, תפתח פוסט חדש ונעזור לך להתקין.

התקנתי לאשתי כזה ברכב הקודם, וזה עבד מצויין.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
ממש לא סיפור.

לא מצליח לראות בתמונה- זה דגם 3 או 5 דלתות?

 

בכל מקרה- תעשה ניסוי קטן:

בתוך מכסה תא המטען, מאחורי הצילינדר (תצטרך לפרק את הדיפון הפנימי) ישנו מעין מוביל (מוט מתכת דק) שמחבר בין הצילנדר למנעול שיושב למטה. כשמושכים במוט הזה, תא המטען נפתח.

 

מה שהמנוע הקטן שהצעתי עושה, זה למשוך באותה צורה את האוזן של המנעול, ופותח את תא המטען.

אתה משחיל את הכבל של המנוע הזה לאוזן שצריך למשוך אותה, מקבע את המנוע, ומותח את הכבל עם המותחן הקטן שיש בערכה.

עכשיו, כל פעם שהוא יקבל חשמל, הוא ימתח את הכבל ויפתח את תא המטען.

 

תראה אם אתה מצליח להבין את כל מה שכתבתי, ולראות את זה בעין באוטו.

אם אתה חושב שתסתדר, תזמין.

מקסימום, כשיגיע, תפתח פוסט חדש ונעזור לך להתקין.

התקנתי לאשתי כזה ברכב הקודם, וזה עבד מצויין.

או שאני אקפוץ אליך להרצליה ותעזור לי עם זה :roll:

אני אסתכל תכף ברכב ואגיד לך מה עובר לי בראש


×
×
  • תוכן חדש...