Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האנטר דקאר 2012


האנטר12
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4092 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום,

 

אשמח להתייעצות בנוגע לקניית מיציבושי האנטר דקאר 4X4 אוט' 2012 .

אני מעוניין לרכוש רכב לעבודה - כך שרמת הגימור פחות חשובה לי.

אני מודאג בעיקר מהאמינות- ישנן תקלות רבות? יש לו בעיות ילדות? האבזור של הדקאר נוטה להתקלקל? הרכב נוטה להתחמם?

יש ברשותי היום מגנום 01 ולרכב ישנן תקלות שונות, כמו כן הנטייה המולדת של המגנום להתחממות בנסיעות מאומצות ועליות מרובות.

אשמח להתייחסות מבעלי האנטר שגמעו ק"מ רב.

 

כמו כן אני מתלבט בינו לבין טיוטה ויגו 4X4 אוט'- כולם אומרים שהיא אמינה מאוד אך קשה למצוא משומשים עם ק"מ נמוך במחיר סביר. מה עדיף?

 

 

תודה רבה לעונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המיצובישי עם אמינות טובה. שים לב שהוא טיפל'ה לא נוח וקשיח יחסית לדגם ה 2×4. יש לו ארגז ארוך ונוח. ההגה והחיפויים מתקלפים לאחר זמן מה אז לשים מגן שמש. להקפיד על מים ירוקים אחרת ילך רדיאטור ממש מהר + נזק למערכת. הרדיו דיסק המובנה רגיש לאבק אז לא להאכיל אותו הרבה חול. מנוע חזק.

בקיצור רכב שמטופל במורשה ושמור = שווה כל גרוש. טנדר כזה מוזנח יכול להיות ערמה של צרות.

מסקנה = קנה דגם 2×4 מיד פרטית ובדוק אותו במוסך של היבואן

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי חבר עם האנטר 2011 4X4, שמשתמש בו בתור רכב פרטי, וקצת טיולים.

האוטו עם אפס תקלות. חזק מאוד בכביש. לא רע בשטח.

האוטו פרטי עם 51,000 ק"מ, מוצע למכירה בימים אלו - משדרג ל 2014. (היה לו 2009, שידרג ל 2011 ומשדרג ל 2014 זו רמת שיבועת הרצון). אם יעניין אותך - בה"פ.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי ,

 

גם אני מחפש האנטר 4*4 למכירה ,

 

מה המחיר של ה2011 של החבר ?

 

תודה!

 

לא יודע. הוא ילד גדול וזה לא לוח מודעות. שלח לי ה"פ.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המיצובישי עם אמינות טובה. שים לב שהוא טיפל'ה לא נוח וקשיח יחסית לדגם ה 2×4. יש לו ארגז ארוך ונוח. ההגה והחיפויים מתקלפים לאחר זמן מה אז לשים מגן שמש. להקפיד על מים ירוקים אחרת ילך רדיאטור ממש מהר + נזק למערכת. הרדיו דיסק המובנה רגיש לאבק אז לא להאכיל אותו הרבה חול. מנוע חזק.

בקיצור רכב שמטופל במורשה ושמור = שווה כל גרוש. טנדר כזה מוזנח יכול להיות ערמה של צרות.

מסקנה = קנה דגם 2×4 מיד פרטית ובדוק אותו במוסך של היבואן

 

תודה.

לא כ"כ הבנתי את ההמלצה ל4X2- בגלל האמינות או בגלל הנוחות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה.

לא כ"כ הבנתי את ההמלצה ל4X2- בגלל האמינות או בגלל הנוחות?

 

קודם כל ל 2*4 יש גלגלים שונים - חתך יותר גבוה לצמיג שמשכך מהמורות יותר טוב, לנו היה דאקאר 2008 שגם המושבים היו שונים (ככל הנראה יותר "ספורטיביים")ולכן המושבים והגלגלים גרמו לך להרגיש כל פיפס על הכביש.

ההבדל הגדול הוא , שה 4*4 בעניין גרירה מורשה לגרור נגרר יותר כבד מאשר ה 2*4 אבל אני לא יודע אם זה משנה לך.

 

ה 4*4 עבד אצלנו בפרך, גרר רוב הזמן נגרר כבד מאוד עמוס בציוד כבד, החליף מספר נהגים וסה"כ חוץ מבלאי של עבודת פרך (רדיאטור, נזקי חול ואבק וכו') עשה כ280 אלף ק"מ בנחת. מה שכן, טופל רק בחברה והם לא זולים = כמו כולם.

 

יש לנו האנטר 2012 ידני מוגבה 2*4 = סוס עבודה. 130 אלף ק"מ בעבודה קשה מאוד (נגרר כבד קבוע ועמוס רוב הזמן ) ואפס תקלות. גם הוא מטופל בחברה. (נרכש כחדש) רכב זה עם נהג יחיד, אבל לא מאלו ששומרים.

 

לגבי הטויוטה הוא רכב מעולה אך לדעתי לא שווה את האקסטרה כסף. יש לנו ויגו 4*4 2011 מהחברה, עלה 252 אלף ש"ח על הכביש. מעולה, נוח, סוחב מדהים, אפס תקלות.

 

ההאנטר שמעליו עלה 175. תעשה חשבון.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הפירוט -עזר לי לי מאוד.

שמחתי לקרוא שהאנטר אמין יחסית -למרות שהמנוע שבדקאר 12 הוא שונה (178 כ"ס) וגם הגיר (5 הילו' טיפ'), אני מניח שלא צריך להיות הבדל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...