Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המפכ"ל דנינו נתפס על 140 קמ"ש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4586 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הניסיון לקשור בין הקופים העכואים למפכ"ל המשטרה אינו במקום, וזה לא שיש לי עודף סימפטיה למי מהצדדים.

הקופים העכואים הואשמו בנהיגה בחוסר זהירות, מה גם שהתביעה זימנה עד מומחה של קמור, שבהתבסס על חישוב של יחסי העברה בתיבת ההילוכים, סל"ד המנוע וקוטר הגלגלים הצליח להציג את המהירות המשוערת, ובכל מקרה יש לזכור שהאישום נגדם לא היה על מהירות.

 

בלי קשר, זה באמת לא בסדר שהמפכ"ל או מי מטעמו נוהגים במהירות 140 קמ"ש. מדוע לכל הרוחות הם מרשים לעצמם לעכב את התנועה בצורה כל כך מופגנת?

לא מסכים איתך כאן.

 

במקרה של הקופים, העד מומחה התבסס על נתון אותו קרא מתוך לוח המחוונים של הרכב, הסל"ד. איזו סיבה יש להעדיף נתון זה על פני נתון המהירות? הרי ממילא דובר שם על מהירות משוערת. יחד עם זאת, באותו האופן, עד מומחה מטעם היבואן הרלוונטי לרכב מתוכו צולם הסרטון יכול להוכיח ולהציג את המהירות המשוערת בכל נקודה בסרטון, לאחר מכן ניתוח של הסרטון יכול להציג מתי רכב המפכ"ל מתרחק או שומר על מרחק קבוע מרכבו של יוצר הסרטון.

 

נוסף על כך, אם חוסר זהירות התאים שם, אז הוא מתאים גם כאן.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

  • תגובות 86
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם צילום במצלמה לא קביל, למה אותם "פורעי חוק" שנהגו על הבמוו על 200+ קמש (לא זוכר במדויק) אכלו אותה?

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

תקנו אותי אם אני טועה אבל נראה שהנהג של המפכ"ל הוא גם כן שוטר וכפוף למרותו הפיקודית ולכן אם הוא מבצע עבירה והמפכ"ל עד לה ולא פוקד עליו לחדול ממנה הוא שוטף לעבירה בדיוק כמו הנהג.

יותר מזה, על עבירת מהירות של 150 קמ"ש (שבכביש הזה זה 60 קמ"ש מעל המותר) יש מנהג למשטרה להחרים את כלי הרכב - לא נראה לי שיש מישהו במדינה שיעיז להחרים את רכב המפכ"ל ולדרוש ממנו לסוע בטרמפים לעבודה.

(SEAT IBIZA FR - 2008 (Toyo T1R 205/40/R17

UPsolute Chiptuning, S3 Intercooler

3Inch Downpipe Exhaust + Silicone Inlet, Simota Open Airfilter

Luk Reinforced Sports Clutch + Lightweight 4.4kg VW-VR6 Fly-Wheel, vMaxx 40mm. Springs

פורסם

אצל החברים מעכו מד המהירות של רכבם הראה 260 או משהו כזה אבל נקבע כעובדה משפטית מהירות 213 קמ"ש

במקרה של המפכ"ל מד המהירות של הרכב הרודף יכול להראות 140 כשבפועל המהירות יכולה להיות נמוכה ב 10% כלומר פחות מ130 ולפי הצילום יכול להיות שיש ביניהם הפרשי מהירות של 15-20 קמש כך שבהחלט יכול להיות שהוא כלל לא עבר על המהירות המותרת.

פורסם
אצל החברים מעכו מד המהירות של רכבם הראה 260 או משהו כזה אבל נקבע כעובדה משפטית מהירות 213 קמ"ש

במקרה של המפכ"ל מד המהירות של הרכב הרודף יכול להראות 140 כשבפועל המהירות יכולה להיות נמוכה ב 10% כלומר פחות מ130 ולפי הצילום יכול להיות שיש ביניהם הפרשי מהירות של 15-20 קמש כך שבהחלט יכול להיות שהוא כלל לא עבר על המהירות המותרת.

ברור לך שהב.מ.וו לא טעתה במעל ל10 אחוז וגם זה בנדיבות? אם הספידו בבימר הראה 260 אז כנראה שזה היה באיזור ה240-250 קמ"ש, לא שזה ממש משנה.

 

במקרה הזה רואים את מד המהירות של רכב הנהג המצלם, 140-150 שהם כנראה 130-140 בפועל.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

פיתאום כל הפורום ניהיו מלאכים ?

כל אחד שהגיב פה תגובה שנונה שיחשוב אם קרה לו שהכביש היה ריק והוא נוסע יותר מ 110 בכביש 1 , איילון שלא נדבר על כביש 6.

אני בטוח שהמפכל לא נוסע במהירות כזאת ביום יום .

HU: Clarion CZ702 AMP 1 : Celestra FA475x

AMP 2: Phoenix Xenon 400.1 Sub: Seas Lotus

COMP : Ground Zero Uranium

[h=1][/h]

פורסם
ברור לך שהב.מ.וו לא טעתה במעל ל10 אחוז וגם זה בנדיבות? אם הספידו בבימר הראה 260 אז כנראה שזה היה באיזור ה240-250 קמ"ש, לא שזה ממש משנה.

 

במקרה הזה רואים את מד המהירות של רכב הנהג המצלם, 140-150 שהם כנראה 130-140 בפועל.

 

החברים מעכו טענו שהם נסעו כחוק , ופתאום לוח השעונים השתגע וקפץ לבד לקצה והראיה שלהם שנדלקה להם גם מנורת תקלה.

העדים המומחים העידו עדות סברה והגיעו למסקנה לפי מד הסלד שניזון ממחשב גם מד צריכת דלק וגם הניסיון שלהם להוריד הילוך שלא צלח כי המחשב מגן כנגד פעולה כזו בסלד ידוע מראש.

החברים מעכו שמרו על זכות השתיקה ולא זכרו ממני לקחו את הרכב ולמי החזירו אותו כך שלמשטרה לא התאפשר לבחון את הרכב.

אם אני זוכר נכון השופט אף משתמש במשפט "מחיר זכות השתיקה" ומלמד אותם מהוא מחיר זה.

 

 

במקרה הזה רואים את מד המהירות של הרכב הרודף וכל הערכה שמרנית של מהירות רכב המוביל תביא לקביעה משפטית נמוכה הרבה יותר כפי שגם היה במקרה של החברים מעכו.

פורסם

לא חושב שמישהו פה מלאך,אבל נציג ציבור שמייצג את משטרת התנועה ורק לפני זמן קצר הציב מצלמות מתוחכמות בשווי מיליונים של שקלים ודיבר על כך שהבעיה בכבישים היא מהירות גובהה צריך להתפטר או לפחות לקחת אחריות על המעשים שלו.

פורסם

מעניין האם מדובר באותו נהג :

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4346450,00.html

 

http://news.walla.co.il/?w=/90/2617922

 

קיצור הפרשה :"בסרטון שהגיע לידי וואלה! חדשות ניתן לראות את התאונה בה היה מעורב רכבו של דנינו, שהיה בו ולא נהג. מכונית המפכ"ל נכנסה אל הצומת באדום ופגעה ברוכב הקטנוע."

 

אם כן מתחילים לראות דפוס חוזר של נהג עבריין ומפכ"ל שאינו רואה/שומע/לוקח אחריות.

פורסם
פיתאום כל הפורום ניהיו מלאכים ?

כל אחד שהגיב פה תגובה שנונה שיחשוב אם קרה לו שהכביש היה ריק והוא נוסע יותר מ 110 בכביש 1 , איילון שלא נדבר על כביש 6.

אני בטוח שהמפכל לא נוסע במהירות כזאת ביום יום .

 

תקנו אותי אם אני טועה, אבל הבעיה של רובנו כאן (לכל הפחות זו הבעיה שלי) היא לא עם המהירות שלו, אלא עם הצביעות שמפמפמים לנו חדשות לבקרים כמה המהירות הורגת, דוחפים לנו מצלמות שיסחטו את האזרחים, בזמן שרכב השרד של האחראי לפרויקט א3 של המצלמות ולאכיפה הכבדה על עבירות מהירות, עובר על עבירות אלה ממש.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אני בטוח שהכביש לא היה עמוס בשעה 24:30 בלילה...

זה כביש דיי בטיחותי, ואפשר לנסוע הרבה מעבר לכך.

אז נסע 140 קמ"ש, אוי אוי אוי, אז מה אם הוא שוטר ומפכ"ל, לא מבין למה אתם עושים מכך עניין גדול.

גם אם אין הצדקה למהירות שהוא נסע בה, לא קרה כלום, אז נסע קצת מהר..

אף אחד כאן בפורום לא תמים, רבים מהאנשים כאן בפורום נסעו במהירות שהיא מעבר ל140:-o

CT200h

MX-5 :-P

Mini Cooper S - Sold

MX-5 - Sold:twisted:

פורסם

^ מה שבעצם אתה טוען זה שהמהירות תאמה את תנאי הדרך ובמצבים כאלו המשטרה אינה טוענת כי נעברה עבירה ע"י נהגים מכל מין.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
אני בטוח שהכביש לא היה עמוס בשעה 24:30 בלילה...

זה כביש דיי בטיחותי, ואפשר לנסוע הרבה מעבר לכך.

אז נסע 140 קמ"ש, אוי אוי אוי, אז מה אם הוא שוטר ומפכ"ל, לא מבין למה אתם עושים מכך עניין גדול.

גם אם אין הצדקה למהירות שהוא נסע בה, לא קרה כלום, אז נסע קצת מהר..

אף אחד כאן בפורום לא תמים, רבים מהאנשים כאן בפורום נסעו במהירות שהיא מעבר ל140:-o

 

כל מה שאתה אומר היה נכון במידה והוא לא היה עומד על במות, ומצטט פרופסורים זרג ב' על כמה שמהירות מסוכנת, ועל המשטרה להילחם בה בכל אמצעי אפשרי. סה"כ זה לא סוד שמי יכול להרשות לעצמו, עושה. הרבה מהבכירים במשטרה, ובארגונים שכל כך דואגים "לבטיחות בדרכים" הם לא פחות מאינטרסנטים צבועים. אין חדש תחת השמש.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.


×
×
  • תוכן חדש...