Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המפכ"ל דנינו נתפס על 140 קמ"ש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4587 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כל מה שאתה אומר היה נכון במידה והוא לא היה עומד על במות, ומצטט פרופסורים זרג ב' על כמה שמהירות מסוכנת, ועל המשטרה להילחם בה בכל אמצעי אפשרי. סה"כ זה לא סוד שמי יכול להרשות לעצמו, עושה. הרבה מהבכירים במשטרה, ובארגונים שכל כך דואגים "לבטיחות בדרכים" הם לא פחות מאינטרסנטים צבועים. אין חדש תחת השמש.

 

נכון, אני מסכים עם זה, הם כולם צבועים, מעצבנים וכ'ו.

אבל אף אחד לא נוהג כמו שמוגדר ב"חוק" 100% מהזמן שלו.

הבן אדם נסע 140, עשו ממנו רוצח.

אם המכונית הייתה פרארי או כל רכב ספורט\יוקרה אחר שנוסע ככה, הבן אדם כלל לא היה טורח להוציא פלאפון ולתעד אותו.

ראיתם פעם איך השייריה של ראש הממשלה מתנהגת בכביש? כמה עבירות תנועה הם עושים?..

 

גם את מנכ"ל אור ירוק תפסו פעם מדבר בפלאפון תוך כדיי נהיגה בריינגרובר שלו :lol:

CT200h

MX-5 :-P

Mini Cooper S - Sold

MX-5 - Sold:twisted:

  • תגובות 86
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זו בדיוק הבעיה. לא עושים מזה עניין, כי זה הפך לעניין שבשגרה. אם יבוא דנינו, ויאמר בפומבי אני לא חושב שעשיתי משהו מסוכן, שיהיה לו בכיף. הבעיה שהוא בא ואומר שזה מסוכן לנסוע מהר, ואז נוסע מהר.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
נכון, אני מסכים עם זה, הם כולם צבועים, מעצבנים וכ'ו.

אבל אף אחד לא נוהג כמו שמוגדר ב"חוק" 100% מהזמן שלו.

הבן אדם נסע 140, עשו ממנו רוצח.

אם המכונית הייתה פרארי או כל רכב ספורט\יוקרה אחר שנוסע ככה, הבן אדם כלל לא היה טורח להוציא פלאפון ולתעד אותו.

ראיתם פעם איך השייריה של ראש הממשלה מתנהגת בכביש? כמה עבירות תנועה הם עושים?..

 

גם את מנכ"ל אור ירוק תפסו פעם מדבר בפלאפון תוך כדיי נהיגה בריינגרובר שלו :lol:

 

מה שניקו כתב נכון אחד לאחד. אוסיף להגיב לך, שאם אראה פרארי אני אצלם אותה ועוד איך, ולא עוד סקודה משטרתית.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
מה שניקו כתב נכון אחד לאחד. אוסיף להגיב לך, שאם אראה פרארי אני אצלם אותה ועוד איך, ולא עוד סקודה משטרתית.

 

 

אני מסכים עם ניקו.

פשוט זה מעצבן אותי שעושים מכך עניין גדול.

 

אתה תתעד, אבל לא נראה לי שתרוץ לספר לשוטרים שהנהג מנסה להנות מהרכב שלו 8)

לי היה צילום במצלמת נסיעה של bmw m1 טס לו באיילון דרום אז מה..זכותו להנות.

 

שלשום עמדה לידי ברמזור בצומת אחרי סינימה סיטי לכיוון נמיר 458 ספיידר בצבע מתכתי מיוחד כזה:oops:

CT200h

MX-5 :-P

Mini Cooper S - Sold

MX-5 - Sold:twisted:

פורסם

אתה מפספס כאן משהו. לא נראה לי שתמצא כאן רבים הטוענים שיש משהו נפשע במהירות שבה נסע המפכ"ל, כנראה להיפך, יש בעיה של נורמות ציבורית וגם משפטיות מכוחן מהירות מופרזת היא אם כל חטאת בכל הנוגע לתאונות דרכים, כך לתפיסת המשטרה ומערכת המשפט, מהצד האחד ומפכ"ל שבעצם די שם קצוץ על אותן נורמות עצמן בעוד הוא משמש כראש המערכת שתפקידה לאכוף אותן.

פורסם
אני מסכים עם ניקו.

פשוט זה מעצבן אותי שעושים מכך עניין גדול.

 

אתה תתעד, אבל לא נראה לי שתרוץ לספר לשוטרים שהנהג מנסה להנות מהרכב שלו 8)

לי היה צילום במצלמת נסיעה של bmw m1 טס לו באיילון דרום אז מה..זכותו להנות.

 

שלשום עמדה לידי ברמזור בצומת אחרי סינימה סיטי לכיוון נמיר 458 ספיידר בצבע מתכתי מיוחד כזה:oops:

 

אז למה למפכ"ל מותר להנות מהרכב שלו ולך לא?

 

אף אחד לא בא בטענות למפכ"ל בגלל שמהירות 140 היא מסוכנת באזור זה, אלא בגלל שהיא לא מותרת והוא (או בא כוחו) נוהגים במהירות כזאת.

 

מה זה מלמד את האזרח הקטן?

אני יודע שהגבלות המהירות טיפשיות בארץ, אני לא מתחשב בהם וגם לא יקרה לי כלום אך אם אתה תסע במהירות כזאת ויתפסו אותך אתה תחטוף.

 

 

 

רוב מה שכתבתי הוא הקצנה, אך הגרעין שלו נכון ומחלחל יפה.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

בזמנו אמרו שאם אתה מצלם מישהו אחר נוסע במהירות מופרזת (ע"י צילום הספידומטר שלך) אזי זה לא קביל. אבל, כשאתה מצלם את הספידומטר שלך, אתה מרשיע את עצמך - זה מה שהפיל את הסתומים עם הבמו. בקיצור, כדי שדבר כזה יתפוס, מישהו צריך לתפוס אותו עם מצלמת מהירות נייחת/לייזר/דבורה

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

במקרה הזה רואים את מד המהירות של הרכב הרודף וכל הערכה שמרנית של מהירות רכב המוביל תביא לקביעה משפטית נמוכה הרבה יותר כפי שגם היה במקרה של החברים מעכו.

רק למען הסר ספק, אני לא מנסה להגן בכל דרך או צורה שהיא על קופי עכו.

 

בנוגע להערכות שמרניות, אני בטוח שאם זה שצילם יילך עם זה עד הסוף ויאפשר לבחון את רכבו, מיד יתגלה מהי המהירות בפועל כאשר מד המהירות מורה על מהירות X. בנוסף ניתן לקחת נקודת מוצא וסיום, אפילו מספר מקטעים, מתוך הוידאו, למדוד המרחק וכך לחשב את המהירות הממוצעת של רכבו של מצלם הסרטון וזו תהיה אינדיקציה מספיק טובה.

 

דבר אחרון, אלעד ציין כי במשפט הקופים מעכו הם לא הורשעו בסעיף של נהיגה במהירות גבוהה מן המותר אלא בחוסר זהירות. זה תופס גם כאן.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

להגיד מהירות הורגת זה אור ירוק , לשים מצלמות חדישות זה לעשוק את כספי הציבור .

HU: Clarion CZ702 AMP 1 : Celestra FA475x

AMP 2: Phoenix Xenon 400.1 Sub: Seas Lotus

COMP : Ground Zero Uranium

[h=1][/h]

פורסם
ברור לך שהב.מ.וו לא טעתה במעל ל10 אחוז וגם זה בנדיבות? אם הספידו בבימר הראה 260 אז כנראה שזה היה באיזור ה240-250 קמ"ש, לא שזה ממש משנה.

 

במקרה הזה רואים את מד המהירות של רכב הנהג המצלם, 140-150 שהם כנראה 130-140 בפועל.

אומנם כבר ענו על זה אבל אני אחדד את זה עוד קצת:

מכיון שהקופים סירבו למסור למשטרה באיזה רכב בדיוק נסעו ומכיון שברור מעבר לכל ספק שמדובר ב-BMW סדרה 5, התביעה פנתה לקמור וביקשה עד מומחה מטעמם.

אותו עד מומחה לקח בחשבון כמה דברים:

  1. בהתחשב בעובדה שהקופים ניסו להוריד הילוך ומחשב תיבת ההילוכים סירב להם, נראה שנתון הסל"ד שנצפה במד הסל"ד היה מהימן.
  2. BMW סדרה 5 מגיעה עם מספר תיבות הילוכים שנבדלות ביחסי ההעברה שלהן. יחד עם זאת, ההילוך שבו נסעו היה ידוע ונראה בבירור בסרטון שלהם.
  3. BMW סדרה 5 מגיעה מהיצרן גם עם חישוקים וצמיגים במידות שונות, וזאת תחת ההנחה שהרכב מקורי ושלא בוצעו בו שינויים כלשהם, בין אם באישור ובין אם לאו.

מכיון שתת-הדגם המדויק נותר חידה לאחר שהקופים סירבו לחשוף אותו, כל שנותר לעד המומחה זה להציב במשוואה שלו את הנתונים (סל"ד, הילוך, יחס העברה ומידת גלגל) בקומבינציות שונות, ומזה הוא הגיע למסקנה לפיה המהירות המינימלית שבה הם נהגו ברכב היתה 213 קמ"ש. בשום קומבינציה אחרת לא התקבל נתון נמוך יותר.

 

עם או בלי קשר, חשוב לזכור שסעיף המהירות כלל לא היה האישום נגדם, אלא צורף לתיק רק כדבר שתומך באישום המרכזי שהוא נהיגה בחוסר זהירות. בזה הם הואשמו ובזה בסופו של דבר הם גם הורשעו, וטוב שכך.

 

לעניין המפכ"ל: הניחו לו. החוק במדינת ישראל מגדיר רשימה סגורה של אמצעים למדידת מהירות הנסיעה של כלי רכב ואכיפתה. מד המהירות, לצורך העניין, אינו נחשב לראיה חוקית בישראל (בארה"ב בחלק מהמדינות הוא כן נחשב), וכל שנותר לי זה רק לקוות שהמצב הזה ישאר על כנו. ביום שבו חלילה המחוקק יחליט להתיר אכיפת מהירות באמצעות מד המהירות כל גיבורי המקלדת שקוראים לעשות שפטים במפכ"ל יבואו לבכות פה כמו ילדות עם קוקיות שהנה שוב המדינה מZיינת את האזרח הקטן. שלא תגידו שלא הזהרתי אתכם.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

:roll:

אז למה למפכ"ל מותר להנות מהרכב שלו ולך לא?

 

אף אחד לא בא בטענות למפכ"ל בגלל שמהירות 140 היא מסוכנת באזור זה, אלא בגלל שהיא לא מותרת והוא (או בא כוחו) נוהגים במהירות כזאת.

 

מה זה מלמד את האזרח הקטן?

אני יודע שהגבלות המהירות טיפשיות בארץ, אני לא מתחשב בהם וגם לא יקרה לי כלום אך אם אתה תסע במהירות כזאת ויתפסו אותך אתה תחטוף.

 

 

 

רוב מה שכתבתי הוא הקצנה, אך הגרעין שלו נכון ומחלחל יפה.

 

אתה צודק, זאת לא חוכמה לבוא ולהטיף לאנשים לנהוג ולהתנהג כך וכך בכבישים, שאתה בתור מי שדורש שיתנהגו כנאות, עושה עבירות בעצמך.

 

 

מי אמר שאני לא נהנה מהרכב :wink:

(אין צורך לומר כמה חצילים, כמות שלא הייתה מביישת חקלאי לעונה שלמה..) :roll:

CT200h

MX-5 :-P

Mini Cooper S - Sold

MX-5 - Sold:twisted:

פורסם
אני מסכים עם ניקו.

פשוט זה מעצבן אותי שעושים מכך עניין גדול.

 

אתה תתעד, אבל לא נראה לי שתרוץ לספר לשוטרים שהנהג מנסה להנות מהרכב שלו 8)

לי היה צילום במצלמת נסיעה של bmw m1 טס לו באיילון דרום אז מה..זכותו להנות.

 

שלשום עמדה לידי ברמזור בצומת אחרי סינימה סיטי לכיוון נמיר 458 ספיידר בצבע מתכתי מיוחד כזה:oops:

ואם הייתי טס עם המאזדה 6 פרימיום שלי? או את השכן שלך עם הסקודה סופרב טורבו ? גם היית אומר בכייף שיהיה להם, שיהנו מהרכב? האם המהירות המותרת, לפי דעתך משתנה ע"פ סוג הרכב של הנוסע בכביש?

זה לא משנה אם אתה על בימר, מאזדה או פרארי הגבלת המהירות תקפה לכולם.

קל וחומר למפכ"ל המשטרה.

פורסם

שראש המשטרה שם פס על החוק, זה מראה מה שלטון החוק שווה במדינה.

מישהו הזכיר את המקרה הבאמת חמור - איך בעבר הרכב חצה אור אדום גמור ודרס אופנוע.

מקרה של רשלנות מובהק.

במדינה מתוקנת המפכ"ל היה מפוטר אחרי דבר כזה, גם אם הוא לא נהג.

 

זה עוד אחת מהדוגמאות האלה שאתה יודע שאין במדינה צדק אמיתי ושמשתינים עלינו בקשת.

אני התפקדתי למפלגה, וביום שנגיע לכמה אלפי אנשים מאוגדים. נשתלט דמוקרטית על אחת המפלגות ונתחיל לחסל את כל המושחתים.

 

:evil:

- פיאט בראבו סנסשיין רובוטית 1.4 - 2011

פורסם
ואם הייתי טס עם המאזדה 6 פרימיום שלי? או את השכן שלך עם הסקודה סופרב טורבו ? גם היית אומר בכייף שיהיה להם, שיהנו מהרכב? האם המהירות המותרת, לפי דעתך משתנה ע"פ סוג הרכב של הנוסע בכביש?

זה לא משנה אם אתה על בימר, מאזדה או פרארי הגבלת המהירות תקפה לכולם.

קל וחומר למפכ"ל המשטרה.

 

 

אין שום חילוקי דעות על כך שהמפכ"ל אמור לשמש דוגמא!

 

זה לא עניין שלי באיזו מהירות אנשים נוסעים. מבחינתי אתה יכול לחשוב שאתה מיכאל שומאכר, כל עוד אתה לא מסכן את הסובבים אותך ונוהג בפראות, אז למה שיפריע לי?.

יש חוק?נכון, לפי התמרורים מותר לנהוג בין 30-110-130 , שכל אחד יפעיל את שיקול דעתו ויחליט איך הוא בוחר לנהוג.

 

מהירות היא לא הגורם לתאונות הדרכים, לפי מה שאתם טוענים כאן בפורום, באוטובאן בגרמניה היו אמורים למות כ1000 איש בשנה.:idea:

 

 

חשוב להבהיר, שאני לא בעד שאנשים ישתוללו בכבישים.

אבל באמצע הלילה בכביש מהר, לנסוע 140, ממש לא סכנת נפשות.

CT200h

MX-5 :-P

Mini Cooper S - Sold

MX-5 - Sold:twisted:

פורסם

ואני אומר שאם הנהג מסיע את המפכ"ל באמצע הלילה בזמן שאנחנו ישנים זה כנראה לצרכי עבודתו כלומר כדי לאפשר לנו להמשיך לישון.


×
×
  • תוכן חדש...