Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המפכ"ל דנינו נתפס על 140 קמ"ש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4586 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כרגיל במשטרה יגידו שהסרטון לא קביל ודנינו יאשים את הנהג :cry:

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
  • תגובות 86
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תוכל להביא את המחקרים?

הם מוסתרים בכספת של מר אבואב. תשאל אותו.

 

ומה עם הנהג שצילם מהפלאפון תוך כדי נהיגה ונהג במהירות 140-150 ?

בעוד שהחטא העיקרי של דנינו זה צביעות (שאין להקל בחומרתה), זאת כבר עבירת תנועה רצינית. בלי טיפת ציניות.

פורסם
בזמנו הרשיעו את הילדים מעכו (עם הב.מ.וו) על סמך סרטון וידאו ועדות מומחים אשר ניתחו את הסרטון וקבעו כי אכן בוצעה עבירה. על המשטרה לפנות לאותם מומחים שנית, הפעם כדי לקבוע האם גם הפעם בוצעה כאן עבירת מהירות חמורה. אם כן, נהג הרכב צריך להענש לפי העונש הקבוע בחוק ואילו המפכ"ל קיבינימט!

 

בדיוק מה שחשבתי כשקראתי את המשפט "חסר ערך ראייתי"...

 

חבורת צבועים.

פורסם

איך הנהג לא שם לב שעוקבים אחריו ? ובכל אופן לא נראה לי ראייה תקינה המד מהירות של הרכב המצלם - אולי הוא היה בצמיגים במידה לא נכונה למשל. :-D

פורסם
בזמנו הרשיעו את הילדים מעכו (עם הב.מ.וו) על סמך סרטון וידאו ועדות מומחים אשר ניתחו את הסרטון וקבעו כי אכן בוצעה עבירה. על המשטרה לפנות לאותם מומחים שנית, הפעם כדי לקבוע האם גם הפעם בוצעה כאן עבירת מהירות חמורה. אם כן, נהג הרכב צריך להענש לפי העונש הקבוע בחוק ואילו המפכ"ל קיבינימט!

 

מצטרף! ישר נזכרתי בסיפור הזה.

תכלס הנהג שנסע וצילם מזכיר לי את הסיפור של הפורשה שנסע 200 שבדרך לתפוס אותו השוטר ביצע עבירות מסוכנות

כמו להצמד , לחתוך מהשול , לדבר עם יד אחת במכשיר קשר ולנסוע מעל המהירות.

 

בכל מקרה בושה למפכ"ל יש יותר מדי סיפורים לא טובים , הוא אמור לשמש מופת לנהגים אחרים.

HONDA CIVIC hatchback-RED

פורסם

"חסר ערך ראייתי"?

המשטרה החאפרים עושים מה שנוח להם!!!

הרי המשטרה הגישו כתב אישום נגד הנהג בסרטון הזה על סמך הסרטון!

http://www.youtube.com/watch?v=T5D-gmKdIck דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4187599,00.html

 

אז למה שהמפכ"לים מצולמים (גם דודי כהן נתפס) זו לא ראייה ושאחרים מצולמים זו כן ראייה?

פורסם
"חסר ערך ראייתי"?

המשטרה החאפרים עושים מה שנוח להם!!!

הרי המשטרה הגישו כתב אישום נגד הנהג בסרטון הזה על סמך הסרטון!

http://www.youtube.com/watch?v=T5D-gmKdIck דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4187599,00.html

 

אז למה שהמפכ"לים מצולמים (גם דודי כהן נתפס) זו לא ראייה ושאחרים מצולמים זו כן ראייה?

כי כמו שכתבו יש דרג ויז זרX

והוא כניראה מרשה לעצמו מה שלא מותר לכלל האנשים.

 

כבר יש במשטרה שאומרים זה לא הוא זה ה שג - הנהג שלו שעשה את זה, כן וודאי אנו מבינים - תפטר את השג כרגיל.

ובסירטון, שלישית הטיפשים שנהגו ב M5 היו צריכים עו"ד קליבר שיביא את כל הדוגמאות של המפכלים לדורותיהם שנתפסו בעדשת הוידאו ולא הורשעו.

אבל האמת - מגיע להם על נסעה רשלנית וסופר מסוכנת כמו שהם עשו.

קובי

:-)

פורסם

לי דווקא אין בעיה שנסע על 140 קמ"ש, אבל זה בהחלט הזמן לנצל את הבמה ולשאול מה התרומה של פרויקט א3 ומדוע מדרג העבירות קובע שמעל 41 קמ"ש מעל המותר בבין עירוני יש זימון אוטומטי לדין.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
אכן חסר ערך ראייתי, גם פה גם שם. העובדה ששם הורשעו אינה מכשירה את השרץ, קצת מעלה גבה בתמיהה, זה הכל.

יש כאן שרץ ענקי בדמות שוד הציבור באצטלה של דאגה לשלומו.

 

אם במקרה של הילדים מעכו זה היה מספיק טוב, אז גם כאן והתגובה צריכה להיות זהה (בקשר לנהג), המפכ"ל צריך לפשוט את מדיו (חבל שאנחנו לא ביפן).

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
יש כאן שרץ ענקי בדמות שוד הציבור באצטלה של דאגה לשלומו.

 

אם במקרה של הילדים מעכו זה היה מספיק טוב, אז גם כאן והתגובה צריכה להיות זהה (בקשר לנהג), המפכ"ל צריך לפשוט את מדיו (חבל שאנחנו לא ביפן).

 

צודק בטריליון אחוז. אבל כולנו יודעים מה הסיכוי שזה יקרה.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

אני לא מבין מה הבעיה, מותר לו הוא המפכ"ל!, כל מי ינסה לתת לו דו"ח על מהירות למחרת ימצא את עצמו ללא עבודה.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

הניסיון לקשור בין הקופים העכואים למפכ"ל המשטרה אינו במקום, וזה לא שיש לי עודף סימפטיה למי מהצדדים.

הקופים העכואים הואשמו בנהיגה בחוסר זהירות, מה גם שהתביעה זימנה עד מומחה של קמור, שבהתבסס על חישוב של יחסי העברה בתיבת ההילוכים, סל"ד המנוע וקוטר הגלגלים הצליח להציג את המהירות המשוערת, ובכל מקרה יש לזכור שהאישום נגדם לא היה על מהירות.

 

בלי קשר, זה באמת לא בסדר שהמפכ"ל או מי מטעמו נוהגים במהירות 140 קמ"ש. מדוע לכל הרוחות הם מרשים לעצמם לעכב את התנועה בצורה כל כך מופגנת?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.


×
×
  • תוכן חדש...