Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המפכ"ל דנינו נתפס על 140 קמ"ש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4587 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא נעים להגיד: הדיון שמתנהל כאן נסוב בעיקר סביב... כלום. צילום מד מהירות בעודו מצביע על מהירות מסויימת והשלכה מכך על מהירותו של רכב אחר על הכביש היא מעשה שאינו קביל בישראל.

 

הפעם זה לכאורה פועל לרעתנו בהיותנו ציבור האזרחים, אבל היו מקרים שבהם המצב הזה הציל אנשים מיוזמות מטופשות במיוחד של גורמי אכיפת החוק. די אם ניזכר בסיפור שהתרחש לפני שנים אחדות, במסגרתו המתנדב בעל עודף המוטיבציה העונה לשם ד"ר דן לינק, המכהן בתור יועץ תנועה ובטיחות ברשות הלאומית לבטיחות בדרכים, החליט לנקוט יוזמה ומדד את מהירות הנסיעה של רכב אקראי בכביש 1 בעזרת שעון עצר סטנדרטי ואבני דרך. הנהג, שכנראה לא היה כזה פראייר כמו שהד"ר לינק קיווה שיהיה, עירער על חוקיות הדו"ח. ביהמ"ש קיבל את טענתו, פסל את הדו"ח וזיכה את הנהג מכל אשמה.

 

ולטובת כל מי שרוצה להיזכר קצת יותר לעומק: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=233590

 

תקרא שוב, תפלטר את התגובות הילדותיות ותראה על מה הדיון נסוב כאן, והוא לא על צילום מהירות כזה או אחר אלא על דו-פרצופיות.

 

או כמו שנאמר כבר בעבר - זה אולי כשר, אבל מאוד מאוד מסריח.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • תגובות 86
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בעניין הזה אני לחלוטין מסכים איתך: כל המאבק בתאונות הדרכים שמתנהל בארץ נגוע בציניות ואינטרסנטיות שכל קשר בינן לבין שמירה על שלום הציבור מקרי בהחלט. מהבחינה הזאת המפכ"ל לא חידש במעשהו דבר, לכל היותר עשה לעיני כל את מה שכולם כבר ממילא יודעים, וזוהי לדעתי בדיוק הסיבה לכך שהדיון הזה הוא על כלום ושום דבר.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אמנם הוא עשה מה שכולם עושים, אפילו הדודה עם הקורולה שלה נוסעת מעל למותר.

אבל בניגוד אליו הם לא אחראים לאכיפה, הוא כן.

איש עסקים מושחת אין דינו כדין ראש ממשלה מושחת.

 

אבל שוב, לא כאן הבעיה הגדולה, לא במה שזה משדר לציבור, הבעיה הגדולה בעיניי היא הצביעות, אם היה בו טיפת יושר מקצועי היה ממליץ בוועדות הכנסת ולשר התחבורה לבטל את תוכנית א3.

 

כאן הבעיה העיקרית, אצל בעלי תפקידים כאלו היושר המקצועי חייב להיות מעל לכל, אחרת איך תדע אם בדיווח לוועדת כנסת כלשהי באמת יש ירידה בפשע המאורגן או שפשוט משחקים עם הנתונים, או אולי סוגרים תיקים מחוסר עניין לציבור?

איך תדע שהחוסר יושר המקצועי הזה לא יאפשר לנחקרים מפורסמים להתחמק מפשעים?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אם היתה טיפת יושר מקצועי בכל שדרת ההנהגה שמתחילה מהשר לבטחון פנים ושר התחבורה, עבור במנכ"לי המשרדים שלהם וכלה ברשויות האכיפה השונות, לא רק הפרוייקט הזה היה נגנז בעודו באיבו או לכל הפחות מיושם בצורה ראויה יותר, אלא גם עוד פרוייקטים הזויים אחרים (הנתיב המהיר, מישהו?).

 

אם בארזים נפלה שלהבת...

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

הציפייה מפוליטיקאים ליושר מקצועי הוא נאיבי במקרה הטוב.

 

מבעלי תפקידים מקצועיים (דהיינו המפכ"ל, הרמטכ"ל, מפקד שב"ס, מפקד נציבות מכבי האש, החוקר הראשי לתאונות דרכים במשרד התחבורה ועוד) זו לא ציפייה ליושר מקצועי - זוהי דרישת סף

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

תקן עצמך - לא בעולם מושלם אלא במדינה מתוקנת

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
הציפייה מפוליטיקאים ליושר מקצועי הוא נאיבי במקרה הטוב.

מבעלי תפקידים מקצועיים (דהיינו המפכ"ל, הרמטכ"ל, מפקד שב"ס, מפקד נציבות מכבי האש, החוקר הראשי לתאונות דרכים במשרד התחבורה ועוד) זו לא ציפייה ליושר מקצועי - זוהי דרישת סף

אבל כאשר הפוליטיקאים ממנים את המקצועיים (נתעלם כרגע ממה שקורה במשרד המשפטים, זה כבר סרט אחר) - אז מה יצא?

 

בעלי תפקידים מקצועיים ישרים או מושחתים?

 

את התשובה כולנו יודעים.

 

דני

פורסם
הציפייה מפוליטיקאים ליושר מקצועי הוא נאיבי במקרה הטוב.

 

מבעלי תפקידים מקצועיים (דהיינו המפכ"ל, הרמטכ"ל, מפקד שב"ס, מפקד נציבות מכבי האש, החוקר הראשי לתאונות דרכים במשרד התחבורה ועוד) זו לא ציפייה ליושר מקצועי - זוהי דרישת סף

 

 

אני כבר לא מצפה מהם לכלום, לצערי הרב אבד האמון בנבחרי הציבור.

 

לוקחים שוחד, מטרידים מינית, מועלים בכספי הציבור.

למה כבר אפשר לצפות מהם :-(

 

מעריך אותם על הישגים משמעותיים מקצועיים

אבל כבדהו וחשדהו :cry:

CT200h

MX-5 :-P

Mini Cooper S - Sold

MX-5 - Sold:twisted:

פורסם

המפכ"ל איננו נבחר ציבור אלא בע"ת מקצועי, ועוד אחד שעומד בראש הפירמידה המקצועית של הארגון.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
המפכ"ל איננו נבחר ציבור אלא בע"ת מקצועי, ועוד אחד שעומד בראש הפירמידה המקצועית של הארגון.

 

 

אין לנו זכות בחירה, אבל אתה ממן אותו.

 

התכוונתי לכל בעלי התפקידים, בדרך כזו או אחרת, הוא משרת את הציבור.

CT200h

MX-5 :-P

Mini Cooper S - Sold

MX-5 - Sold:twisted:

פורסם

הוא משרת את הציבור בהחלט, זוהי משרה ציבורית מהבכירות שקיימות.

איך הוא איננו נבחר ציבור (ראש ממשלה, חברי כנסת, שרים, ראשי ערים כן נבחרי ציבור).

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭


×
×
  • תוכן חדש...