Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חיבור אקטיבי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4621 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים..אחרי היעלמות ארוכה בשעה טובה התחדשתי בראב 4 ואני רוצה סוף סוף להתקין מה שיש לי

מידוופרים וטוויטרים DSL up6

מגבר רוקפורדמהישנים שיוצרו בארהב במצב מעולה ארבעה ערוצים מוצהר 40 לערוץ מניח שנותן הרבה יותר

מגבר jbl מוצהר 35 לערוץ גם הוא ישן ובמצב מעולה

מה לעשות ? איך לחבר ? איזה רדיו דיסק לקנות ? לעבור לקרוסים? איזה יתאימו אם כן? להישאר אקטיבי?

הרכב מגרסאת ה3 דלתות אם זה משנה

שמח לחזור,שבוע טוב

פורסם

יש לך מגברי 4 ערוצים די חלשים אז לכאורה המעבר לאקטיבי יכול להיות הרבה לטובתך.

הייתי רוכש מכשיר תומך אקטיבי כדוגמת פיוניר או קלריון ומגביר במגבר העדיף מבין השניים.

BMW E36 328------Pioneer p90rs

Eton PA800.4 + PA 560.2 + ECC 1200.1

Audio Development Double W600 + Double VIPERA F8

Audio Development MM4 +MM1

 

פורסם

היי מוטי, טוב לשמוע ממך.

הייתי ממליץ לך כן לעבוד באופן אקטיבי, מכמה סיבות:

1. אין לך קרוסים והתאמה של קרוסים לסט הזה יכולה להיות לא הכי פשוטה שבעולם.

2. אין לך עדיין ר"ד ולכן אין טרחה גדולה בר"ד שתומך אקטיבי.

3. תוכל לנצל את הרכיבים שלך באופן טוב יותר אם אחד המגברים יהיה מגושר על המידבאסים (שישמחו לקבל מעל 100RMS).

 

ר"ד- אחד מהישנים שאתה מכיר די טוב (אלפיין 9855/9887, קלריון 775/776/785/786, פיוניר P80RS/880PRS)

או אחד מהחדשים- קלריון CZ702, פיוניר P80RS החדש.

גם אקליפס 7200 יעשה עבודה מעולה, ואף טובה מרוב המכשירים שציינתי, אם כי הוא יקר יותר בתור משומש.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

הי מוטי-טוב לראותך!

 

מצטרף בחום להמלצתו של סרול לגבי אפשרות גישור לוופרים. למרות חיצוניותו השברירית והמגנט בגודל ביצת ציפור הוא מוצהר על יכולת ספיגה של 150 רמס וככל שתעניק לו כוח-שניכם תהיו מאושרים.שים לב לדרישת ההתקנה שלו!

 

אולי כדאי לחפש מגבר שני ערוצים לא יקר שיוכל להעניק לוופרים את הכוח.

 

בהצלחה,

 

ליאור

פורסם

ישראל וליאור יקרים טוב לשמוע ממכם,תודה על ההתייחסות . D.m נעים להכיר

אחפש כזה משומש,אם מכירים מישהו שרוצה למכור אשמח להודעה בפרטי

אופציה לקניית עוד מגבר לא על הפרק כרגע ליאור חבר

יש מקום לדאבל דין וחשבתי באמת ללכת על אחד מאלו של אפריל טקליין שבמבצע ולעבוד פסיבי אבל כמראה שזה בעייתי

 

תודה רבה על ההתייחסות שוב , טוב לחזור

פורסם

ה 9854 לא מאפשר חיתוכים של שלוש חלקים מלאים.

אם אתה מחפש מכשיר זול עם חיתוכים מלאים, היו פה ביד שניה מכשירים של אלפיין כמו למשל 9853 או 9833 או 9813, הם נמכרים בזול בגלל שנם יחסית ישנים, אבל יש בהם אפשרויות כיוון מגוונות.

פורסם

ה r לא מעיד על תחנות רדיו ישראליות ?

ולצערי זה הדגם עם הr

 

אני מעדיף לא לקנות דגמים ממש ישנים כי רדיו דיסק נחשב יחסית למכשיר רגיש.

 

אני לא מפעיל סאב. גם חיתוכים לשני חלקים אין לו? בסייסים שיאפשרו עבודה עם הסט מבלי לגרום לו נזק כמובן.

 

אני יכול לתת רדיו דיסק סיני חדש ולקבל את האלפיין הזה בגלל זה הגעתי לדגם הזה.

תודה רבה

פורסם

ר"ד שיש לו חיתוך לשני חלקים (קומפוננט וסאב) מאפשר חיתוך נמוך יחסית, עד 250 הרץ. אין לך כוונה שהטוויטר יתחיל לנגן מנקודה זו.

יש מעין שילוש מסוים בנושא הזה:

מכשיר חדש

קרוס מלא

מחיר זול

תבחר שניים מביניהם :)

הקלריון CZ702 והפיוניר P80RS החדש (כולל USB) מכשירים יחסית חדשים ויחסית נפוצים שתומכים אקטיבי.

הקלריון עולה חדש בארץ כ 1500 שקל (1100 אם מביאים מחו"ל ומוותרים על רדיו ישראלי). זה בערך המינימום למכשיר חדש בעל קרוסאובר מלא ל 3WAY.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

×
×
  • תוכן חדש...