Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4659 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

השקעתי לא קצת כסף עד עכשיו במערכת ברכב אך עדיין חסר לי איכות ועוצמה.

 

מה שיש לי עד עכשיו:

 

פאנל: Clarion CZ302A

מקדימה : Morel Virtus 602

מאחורה: JBL GT6-69

 

תקציב עד 2000 ש"ח בערך

 

מה הייתם משפרים?

פורסם

לא ראיתי

 

1 מגבר 4 ערוצים ולחבר לכל אלמנט , ללא סאב

 

2 מגבר 4 ערוצים , 2 ערוצים לסאב ו2 ערוצים לוירטוס , אחוריים לרדיו , גם סאב תצטרך לרכוש (האופציה יותר יקרה)

 

מגבר מומלץ הטווח מחירים כאלה הוא JBL1004 מחיר בסביבות 1000 ש"ח

 

סאב ב500 600 ש"ח וכל השאר התקנה

H.U
CZ-500

AMP SAX 100.4 COMP
MLK165

AMP MONO1.2K SUB 2X
ES300

פורסם

לצערי מי שהתקין לי את הקומפוננטים לא דיבר איתי על מגבר וזה למה הם נשמעים לי חלשים יחסית , מגבר אשכול את עניין הJBL. האם באמת יש צורך בסאב? כי האחוריים נותנים לי יחסית המון באס.

פורסם

נתנו לי המלצה על מגבר Infinity 475A בגלל שאת הJBL לא מיצרים יותר, איך הוא?

אותו מקום (שגם מכר לי את שאר המערכת) רוצה על התקנה של המגבר מחיר מוגזם שקרוב לכמעט 4 ספרות, לדעתי אני יכול למצוא מקום ביותר זול

פורסם

שמעתי את המגבר הזה פעם , גם לו לא חסר כוח ,

 

הוא דורש כאילו מחיר על התקנת המגבר כמעט 1000 ש"ח?

H.U
CZ-500

AMP SAX 100.4 COMP
MLK165

AMP MONO1.2K SUB 2X
ES300

פורסם
שמעתי את המגבר הזה פעם , גם לו לא חסר כוח ,

 

הוא דורש כאילו מחיר על התקנת המגבר כמעט 1000 ש"ח?

 

אכן, אבל רוצה לשלוח אותי לפרילסנר שיכול להתקין בחצי מהסכום (שעדיין נשמע לי מוגזם!!)

פורסם

לא הייתי משקיע בהתקנה קרוב לאלף ש"ח במיוחד כשלא מדובר ברכיבים כל כך יקרים.

יש אנשים שמתקינים ב500 ש"ח ברמה מאוד גבוה..

×
×
  • תוכן חדש...